Musta ei olisi yh-äidiksi.

  • Viestiketjun aloittaja ei ikinä
  • Ensimmäinen viesti
yh
Vai niin. Toivottavasti sitten tällainen tilanne ei sinulle tule eteen. Toiset ovat yh:ta omasta tahdostaan toisille ei muuta mahdollisuutta ole annettu. Itse kuulun omasta tahdosta yksinhuoltajiin. Eikä arjen pyöritys nyt minusta mitenkään erityisen rankkaa yh:na ole. Ainoa mietityttävä asia on, että kuinka lasten hoito järjestyy, jos itse vaikka sairastun.
 
jaa
Mitäs jos miehesi kuolisi tai jättäisi sinut toisen naisen takia, eipä siinä paljoa ole sitten vaihtoehtoja kuin pärjätä.?
Hyvin myökin ollaan pärjätty!

t. kolmen lapsen yh jonka mies jätti thai-naisen takia
 
vieras
Mä huomasin aikoinani että moni asia hoitu paljon paremmin kun sain tehdä päätökset niinku parhaaksi näin , oli yks känkkäränkkä vähemmän , lapset sentäs osoittaa jonkunlaista kunnioitusta niinkuin minäkin heitä kohtaan , meillä siitä miehestä ei ollu kun haittaa .
 
ei yh
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Moni äiti hoitaa liki yksin lapsensa vaikka olisikin parisuhteessa....
Osuit asian ytimeen!
Miehelläni on vuorotyö ja usein tekee kaksi vuoroa peräkkäin ja on töissä viikonloppuisinkin satunnaisesti...joten välillä yh:ksi itsensä tuntee =(
...ainoa vaan, että minulla ei ole niitä useallekkin yh:lle suotuja etuja saada hengähtää joka toinen viikonloppu ja kesällä jopa kuukausi.
 
AinaHarmaa
on tää joo raskasta, enkä todellakaan olis tätä halunnut. Silti elän ajatellen että lapsen henkinen hyvinvointi on tärkeintä, ei esim raha. Välillä turvaudun kirkon apuun tms jos tiukkaa tekee, mutta lapseni eivät tule KOSKAAN viettämään iltapäiviään/iltoja yksin kotona!
 

Yhteistyössä