Musta on alkanu tuntua, että kaipaan älykkäämpää seuraa

  • Viestiketjun aloittaja harmaaa
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä
Samoin :) mä olen käynytkin vähän näillä palstoila. tälläiset sulattaa vaan aivosoluja...On se niin nähty. Kun katsoo muutamaa tuttua jotka vakituiseen palstailee. Netistä on tullut kokoelämä.
 
vieras
Musta tää on viihdyttävää. On täällä toki järkeviäkin kommentteja mutta ne jää näiden provosoituvien ihmisten ja heidän provosoijien jalkoihin. Täytyy kyllä myöntää, että täällä on lahjakkaitakin provosoijia. Mutta järkevät keskustelut käyn kyllä netin ulkopuolella.
 
re
pitkästä aikaa olen tänne viime aikoina eksynyt, ja nyt on jo viikon "käytön" jälkeen overdose sivistymättömyydestä. Sori....mutta yks asia tällä palstalla on erityisen hyvää, tää kaikki arjen tietotaito! Eli kannataiskin unohtaa viihde / keskustelu tällä palstalla, ja vain bongata avut arjen pulmiin. Esim. jos tarvitsen hyvää reseptiä, tai neuvoa vaunujen ostoon, vinkkiä 10-vuotiaan pojan lahjan ostoon, arviota hyvästä pyykinpesuaineesta jen jne, niin ilman muuta ensin tänne!!! Tää on siinä suhteessa kuin että saisi yhdellä kertaa apua anopilta, omalta äidiltä ja hiekkalaatikon muilta vanhemmilta :)
 
Kun täällä käy tarpeeksi harvakseltaan niin tämä on mielestäni ihan hyvä paikka. Järkeviä keskusteluita on jonkin verran kun muistaa suodattaa jeesustelu-kommentit pois. Moni hyvä keskustelu pilataan noilla provoilla ja ottamalla kantaa asioihin mutu-pohjalta ilman minkäänlaista konkreettista faktatietoa. Toisaalta, tällä palstalla pääsee myös purkamaan mieltään ja saa myös asiallistakin vastakaikua. Ja se mielestäni oikeuttaa tämän palstan.
 
täällä toinen kaipaaja
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.tiede.fi/keskustelut/
Ei toimi, kokeiltu on. Sielläkin muutama sama kirjoittaja jankkaa omasta suppeasta näkökulmastaan, kunnon älykästä ja monipuolista keskustelua on vaikea löytää.

Joskus löytyy MuroBBS:ltä hyviä keskusteluja, tosin itseä kiinnostavia aiheita ei sielläkään aina ole.
 
Mä pidän tätä tarkoituksella aivottomana viihteenä, en ole osannut kaivata tältä palstalta enempää :whistle: Vaikka on kyllä pakko myöntää että välillä kun on yksin lasten kanssa pitkän pätkän ja haluaisi edes jotain ns. aikuista seuraa, on tämä aivan väärä paikka..

Mutta annettakoon kredittiä joillekin kirjoittajille, satunnaisesti täälläkin viriää erittäin hyviä keskusteluja joihin eivät syystä tai toisesta puskahuutelijat löydä (huono provoamisen paikka kenties ;)) ja välillä sitä viettää mielellään pidemmänkin tovin keskustellen henkeviä :) Eihän se nyt ihan loputtoman usein ole mutta..

Ainoa mikä mua oikeasti täällä ärsyttää on se, että kun itse välillä yrittää aloittaa keskustelua jostain vähän yhteiskunnallisemmasta aiheesta, saa vastauksia joko aivan aiheen vierestä tai vain muutaman. Porukkaa kiinnostaa toisten haukkuminen ja tavaroiden hintojen vertailu, tai millon tuet tulee, näin yleistettynä :(
 
hille
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Ainoa mikä mua oikeasti täällä ärsyttää on se, että kun itse välillä yrittää aloittaa keskustelua jostain vähän yhteiskunnallisemmasta aiheesta, saa vastauksia joko aivan aiheen vierestä tai vain muutaman. Porukkaa kiinnostaa toisten haukkuminen ja tavaroiden hintojen vertailu, tai millon tuet tulee, näin yleistettynä :(
Juuh, tuo on huomattu. Mutta yhteiskunnalliset aiheet kannattaakin käsitellä eri palstoilla :)

 
täti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.tiede.fi/keskustelut/
Ei. Ei!!!
Tuolla niitä mustavalkoisia ja äärimmäisen kapeakatseisia pilkunviilaajia vasta onkin. Joo, ehkä älykkäitä, mutta älykkyys saattaa tarkoittaa, ettei ole alkeellisintakaan kykyä/halua ymmärtää muita tai sietää hiemankaan omasta ajatusmaailmasta poikkeavia ihmisiä.
Vois ajatella, että tuolla riitelee tiukat faktat, ehei siellä mennään ihan yhtä lailla henkilökohtaisuuksiin.
... alkaa kuulostaa ihan samalta porukalta kuin täällä :LOL:
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.tiede.fi/keskustelut/
Ei. Ei!!!
Tuolla niitä mustavalkoisia ja äärimmäisen kapeakatseisia pilkunviilaajia vasta onkin. Joo, ehkä älykkäitä, mutta älykkyys saattaa tarkoittaa, ettei ole alkeellisintakaan kykyä/halua ymmärtää muita tai sietää hiemankaan omasta ajatusmaailmasta poikkeavia ihmisiä.
Vois ajatella, että tuolla riitelee tiukat faktat, ehei siellä mennään ihan yhtä lailla henkilökohtaisuuksiin.
... alkaa kuulostaa ihan samalta porukalta kuin täällä :LOL:
Mä just aloin tutkimaan ko. sivua :D Olen sivulla, jossa jankataan ihmisen tietoisuudesta. Alku hyvä, mutta kyllä tosiaan alkaa näkymään henk. koht. loukkauksiin menoa sielläkin.

About vuosi sitten, tottumattomana näiden keskustelupalstoihin ja niiden kulttuuriin, törmäsin pari kertaa ihan ratkiriemukkaaseen, tahattomaan komiikkaan :D Yritin etsiä hyvää reseptiä muistaakseni lihapullille. Googletin ja löysin keskustelupalstalta aiheesta kysymystä. Ensin joku kysyi aivan asiallisesti reseptiä lihapullille.

Siihen hän sai reseptejä ja ystävällisiä vastauksia pari sivua. Sitten joku laittoi jotain pisteliästä tyyliin "et kyllä kysynyt alunperin mitään gluteenitonta, niin en osannut sellaista laittaa" tms.

No, sitten siihen tuli ap:lta vastaus ja kylmyys viesteissä yltyi kunnes jossain sivulla nro 13 viimein tultiin tilanteeseen, jossa capslockilla huudettiin tyyliin: "JOO PIDÄ VAAN S*****N KOMMUNISTI-HORO ITTE HUOLI OMISTA LIKASISTA V****N KERSOISTAS!" Vähän repesin, kaikki alkoi siis viattomasta lihapullareseptistä XD
 

Yhteistyössä