Musta on niiiiin hupaisaa kun jotkut kuvittelee...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:28 Kuikka kirjoitti:
Häh? Siis onko laminaattilattia kova sana? Luulin, että sitä pitäis häpeillä, koska parketti on parempi ja kalliimpi...
Mitähän tapahtuisi jos laitattaisin meille parketit lattioille...? :LOL: Tulis tolle perheelle iso lattiaremontti uuteen taloon, kun pitäis tilata jostain Italiasta laatuparkettia, kalliimpaa tietysti kuin meillä :D

Se on kova sama, koska meillä on muovimatot lattialla. Ja tulee olemaankin, vaikka musta mukavin olisi semmonen Wanha hirsilattia :p Muttei ehkä ihan rivitalossa :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:30 vieras kirjoitti:
Meilläpä on parketti ja kakskytävuotta vanha auto, myös pulloharja löytyy. ootteko kateellisia?

Ei ihan tosissaan noilla ap:n tutuilla taitaa olla vaan huono itsetunto niin pitää jotain itelleen todistella.
Mutta kyllähän tollasista joskus hyvät naurut saa... :LOL:
No oon kyllä vähän, meinaan tosta pulloharjasta :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Noilla oli kaksi yritystä, toinen meni konkurssiin, toinen vetelee viimeisiään, mutta yritys kumminkin. Jos on yritys niin kaikki ovat kateellisia, viis siitä vaikka heille tulis yrityksestä persnettoa :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:33 Adea kirjoitti:
Ihan kuin yhdet entiset tuttavat. Yhteydenpito päättyi tähän meidän niin raastavaan kateuteen :D Tosin emme itse tienneet olevamme niin kateellisia, onneksi valaisivat meitä. Nyt tiedämme.
:LOL: :LOL: *kops

No hyvä kumminkin että teillekin sit selvis miten kateellisia olette, te kurjat :LOL: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:40 vieras kirjoitti:
Voi Elämä! Mä en oo niin umpitavis, että jaksaisin uhrata moiseen ajatuksia.Ap. ja kateilijat loppujen lopuks samalla viivalla.
Niin mutta entäs jos ei ollakkaan, kun toisilla on asiat kuitenkin aina niin paljon paremmin. Ja me muut voimme vain... No olla kateellisia :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:46 Adea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:40 vieras kirjoitti:
Voi Elämä! Mä en oo niin umpitavis, että jaksaisin uhrata moiseen ajatuksia.Ap. ja kateilijat loppujen lopuks samalla viivalla.
Niin mutta entäs jos ei ollakkaan, kun toisilla on asiat kuitenkin aina niin paljon paremmin. Ja me muut voimme vain... No olla kateellisia :snotty:
Ja kun ihmisillä on myös aika erilaisia haaveita.......

Mä haluan jonkun vanhan kunnostettavan rintamamiestalon isolla ihanalla pihalla, jossain kaukana naapureista, ja wanhat hirsilattiat & räsymatot, kasvimaan ja pihasaunan.

En halua pakettitaloa pienellä pihalla, niin että naapurit ovat 5m päässä talon seinästä tai vielä lähempänä. En halua sikamaisen suurta velkaakaan.

Pitäiskö tässä ihan lähteä kallonkutistajalle... Ehkä mä olenkin se kummallinen tapaus ja poikkean muista ihmislajin edustajista? :eek:
 
WTF
kateus on karmeaa...

anoppi on kade kaikesta... heillä 2002 valmistunut ISO omakotitalo lähes kaikilla herkuilla. ostettiin uus isompi auto ja siitä asti marissut kun heidänkin pitäis ja vanha on niin rikki ja plaa plaa... heillä oli ihan toimiva auto, mutta uus oli pakko saada... nyt loppuvuodesta ostivat uuden auton ja taas kehtaa ajella :LOL:
kaikki pitää olla marimekkoa, iittalaa, artekkia ja muutenkin kallista... eihän sitä voi halpaa ostaa... aina pitää mainostaa kuinka paljon mikäkin on maksanut ja kuinka kallista kaikki on!!! :LOL:
lahjat pitää olla kalliita ja arvokkaita... lapsille ostetaan kalliita epäkäytännöllisiä lahjoja ja kuitenkin aina mainostetaan mitä mikäkin on maksanut... vanhin poikansa oli ostanut tosta vaan 250? uusia astioita ja 300? vaatteita ja 2000? korun... kertoo mulle niistä ihan intona!!!
me suunnitellaan talonrakentamista ja siitäkös anoppi hermostui... omaa taloa täytyy kans alkaa sisustamaan uudelleen, on vääränlaiset tapetit ja verhot ei sovi sit uusien tapettien väreihin :LOL: verhot vaihdetaan lähes vuosittain ja talossansa ovat asuneet 5v!!!
mun anoppi on varmaan maailman kateellisin ja katkera muille ihmisille, jotka jotain uutta ostavat!!! hänellä on erittäin kaunis asunto, merkkivaatteita ja muutenkin kaikki mallillaan ja sit hän kehtaa kadehtia muita ihmisiä! vai onko tuo ihan tavanomaista jos on "rikas"???
me ollaan 6 henkinen perhe ja rahat menee tyyliin kädestä suuhun ja aina saa säästää et jotain uutta saa. sit siitäkin vähästä anoppi on kade!!! oikeesti... anopille sopii sanonta "en ol kattene, mut en mittä toisil sois"
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:10 MendedHearts kirjoitti:
...että kaikki ovat kateellisia heille :xmas: Eräs tuttavaperhe on tällainen, rakentavat taloa ja jos joku tuttu/sukulainen ajaa rakennuksen ohi, niin he ovat kateellisena kyttäämässä taloa, kaikki ovat kateellisia kun heillä on neljä lasta, kaikki ovat kateellisia kun heillä on uusi (joo, vm. 2000, että ei mielestäni ihan upouusi) auto, kateellisia kun heille tuli lattiaan laminaatti jnejnejne.

Oikeesti... Kaikki on taatusti kateellisia :D :D :D Eihän muilla voi olla noin UUTTA autoa, taloa rakenteilla eikä laminaattia lattiassa, eieiei...
En tunne kyseistä perhettä, mutta oikeasti, suomessa varsinkin naisilla kateus on aika kamalaa. Kai naisten elämä suomessa on aika raskasta, kun pitää toisille olla niin ilkeitä ja pahoja.
 
WTF
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:58 MendedHearts kirjoitti:
Udenforstående: Se onkin perin kummallista, että tommoset kellä oikeasti on varaa, on kateellisia niille vähemmän varakkaille :eek: Ei käy järkeen, mut ihmisluonto on kummallinen. Jessus mikä anoppi :eek:
minä olin YH kun tapasin nykyisen anopin pojan, elikkä nykyisen mieheni. asuin lasteni kanssa vuokralla kävin töissä. mies asusteli meillä puolisen vuotta ja sitte kesällä asuttiin hänen asunnossa, miehen oma, ja sit kun pikkuhiljaa aloin omia kamojani roudata miehen luo anoppi kyl vierailuilla aina kyyläs mitä minun on ja "minkä-arvosia" kamoja mulla on... nyttemmin olen ostanu itse ja saanut lahjaksi mariskooleja ja tuikkuja ja anoppi on ihan vihreä... ostettiin häälahjaksi saaduilta rahoilla nojatuoli ja siitäkös anoppi hermostui et mistä se on ostettu ja mitä maksoi... sanoin et iskusta 700?, mut en kyl kertonu et se on tavallaan häälahja... sille tuli kova kiire ostaa kotiin uudet sohvaryhmät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyt pelottaa ku käly kirjotti yo:ksi ja ostettiin yo-lahja, et mahtaakohan kelvata anopille :LOL: :LOL: :LOL: anopille on muutenkin vaikea ostaa lahjaa, kun A) pitää olla kallis ja B) on niin ronkeli... tavanomaisesti ostan hälle aina alesta jonkun kalliimman lahjan ja sit se luulee et ollaan maksettu ittemme kipeeksi :LOL:

mut onhan noita kateellisia ihmisiä ihan riittävästi....

just suunnittelin et pitäisköhän ostaa jotai kallista et anopilla menee pasmat sekaisin??? tai joo ostin (sain kyl rahat sydärilahjaksi) hulluilta päivilta lampun (269 ? ja ovh 425?) ja anoppi ei ole sitä viel nähnyt... mahtaa leuat lonksahtaa sijoiltaan kun tulevat kylään seuraavaksi...
 
Minä en jaksaisi enkä haluaisi 4 lasta enkä laminaattia enkä isoa taloa ja meillä on auto samanikäinen. Joten mistään en ole kade, mutta mistä sinulle ap tullut tunne, että tuo perhe luulee, että ihmiset heitä kadehtii? Onko sanonut näin?

Ja oikeasti kateus on ihan hirveää ja kamalaa. Jopa viattomille lapsille kostetaan. :'(
 
Mulla on serkku vähän samaa tyyliä, kuin yhden anoppi oli: kaikki pitää olla uutta, ja jos ei uutta niin sitten antiikkia. Kaiken pitää olla myös oikean merkkistä, ja kaikkea on oltava paljon. Ja sitä tavaraa siis on, ja paljon!

Huvittavaa tässä on se, että kaikki on ostettu luottokorteilla, talo jossa asuvat on kyllä vanha ja hieno, mutta lahoaa käsiin. Ja kaikki "merkkivaate" mitä serkun kaapista löytyy, on kopiotavaraa... :D

Meillä on uusi talo, mutta pieni sellainen. On iso piha mutta laittaminen ihan alussa vielä. Serkkuni kävelee täällä ympäriinsä ja juttelee: "Meillä on marjapensaita niin ja niin monta, ja omenapuita ja grilli ja pöydät ja keinu ja autotalli ja ulkosauna"..."Et sä muka laita tänne mitään??" "Tällänenkö tää talo vaan on?"

Hohhoijaa. Ja kaikkein parhaimmat kommentit olivat nämä: ei tollasella kehtaa edes ajaa!! Hyi (autosta) , ja : eiks sun käyki kateeeekss? (feikkiBurberry takista).

:LOL: On se hyvä, että olen yksinkertainen enkä ymmärrä edes hävetä, kun en omista Burberryy... enkä Dioriiiii.... :whistle:
 
WTF
mulla on kopio aurinkolaseja DIOR, CHANELL ja sit jotai kopio merkkivaatteita, saanut tuliaiseksi... anoppi näistä heti EKANA kysyy et onko ne tuliaisisa!!! kehtaa myöntää kateutensa tuollalailla, kun pelkää et olen viel maksanu kalliin hinnan!!! anopilla on aina burberryn huivi ja marimekonpaita tai joku muu merkkivaate ja kun mulla on maripaita (ostan kyl aina alesta) anoppi kysyy onko se alesta!!! hei haloo kuka ihan normaali ihminen kehtaa kysyä toiselta ostatko kalliit vaatteet alesta??? en mä ainakaa... no tyylinsä jokaisella....
 
Beep
Toiset on niin pönttöjä et luulevat et ihmisten uteliaisuus on kateutta.

Mä huomaan usein sen, et jos vaan katon jotain naista tai miestä kadulla, kaupassa, jossain, niin joillekin monesti tulee sellanen olo et "toi kattoo mua kateellisena"/ "toi varmaan haluu mua" tai jotain... muahaaaa
 
Nämä meidän eräät tuttavat sanoivat, kun ostimme uuden sohvan (ei ollut mikään erikoinen mutta meille mieleinen, ja oli ensimmäinen uutena hankittu sohva) että heillekkin tulee uusi sohva, tosin paljon isompi ja kalliimpikin :LOL: Meidän autoa naureskelivat, kun oli ihan tavallinen 90-luvun auto. Ei edes mitenkään tuunattu, sitä kelpasi kyllä lainata kun oma auto hajosi :whistle: Kaikkeen kyllästyttiin muutenkin helposti, ovat vaihtaneet suhteenkin uudempaan.
 
TwistedSister
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:24 Udenforstående kirjoitti:
mulla on kopio aurinkolaseja DIOR, CHANELL ja sit jotai kopio merkkivaatteita, saanut tuliaiseksi... anoppi näistä heti EKANA kysyy et onko ne tuliaisisa!!! kehtaa myöntää kateutensa tuollalailla, kun pelkää et olen viel maksanu kalliin hinnan!!! anopilla on aina burberryn huivi ja marimekonpaita tai joku muu merkkivaate ja kun mulla on maripaita (ostan kyl aina alesta) anoppi kysyy onko se alesta!!! hei haloo kuka ihan normaali ihminen kehtaa kysyä toiselta ostatko kalliit vaatteet alesta??? en mä ainakaa... no tyylinsä jokaisella....
Kysy seuraavalla kerralla hänen paidastaan tai jostakin : onko se kopio vai ostitko sen alesta? :whistle: :saint:
 
Niin :/ vainoharhaa siis sekin, että kuvittelee olevansa vain kadehtimisen kohde.

Mutta itse olen taas huomannut, että nekin, joiden luuli oikeasti omistavan riittävästi ja ne joiden toimeentulo on huimasti oman yli, niin näistä ihmisistä onkin löytynyt pahoja kateellisia. Mä olen niin pöljä ollut aina, etten ole tajunnu, että joku voi kadehtua meija autoa(vm-97, mutta se "parempi merkki" ja kaikki höysteet"). vanha kärry siis. Sitten en tajunnu, että joku kadehtii meijän rakentamsita(lainaa pirusti). Ja monta muutakin asiaa kävi ilmi. Mä siis olen tajunnu tässä vuosien saatossa pitää suuni kiinni työpaikoilla ja sellasten puol'tuttujen kaa. Hitto, miten ihmiset voi saada käsityksen, että kaiiki meillekkin on kannettu nokan eteen. Kynnet verillä on kaikki tehty ja lainaa on. Eli mä siis tajusin vasta, että ihminen voi olla tosiaan kade toiselle. Mä taas en toisten elämiä jaksa kadettua ja elän mieluiten omaani muutenkin.... ;)
 

Yhteistyössä