Musta on tullut Meandimamma :O :O :O

Tämä kuuluu samaan kastiin, kuin Mariskoolit ja Muumimikit. Ei mulle, kiitos. Ikinä.

Ja nyt sitten kuitenkin kävi näin. Meille rantautui salakavalasti Meandivaate. Ihan samalla tapaa tässä kävi, kun sen mukin ja mariskoolinkin kanssa, eli lahjana saatiin.

Miten tää yksi ja sama ihminen osaakin AINA antaa semmosia lahjoja joiden vannoutunut antikäyttäjä mä olen :LOL: :D
 
NO miekii olin aikasemmin niiin hello kitty vastanen että huh... Mutta kun talossa on 2 tyttöä just siinä kitty iässä niin kyllähän sitä siihen silleen niinkun vähän siedätyshoidon kautta tykästy. Sama koskee unikko kuosia :headwall: mie oon aina aina ja aina inhonnu sitä, mutta oranssina se ei näytä hullummalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meandit on hyviä vaatteita, joten oo rauhassa meandimamma :)!
Olen kehuja kuullut kyllä, eikä tuo hame edes näytä hassummalta. Tytölle siis lahjaksi moinen saatiin, tai lähinnä tuliaisiksi.

Mutta se on se periaate. Mä en halua lähteä näihin ihme hömppävillityksiin mukaan :saint:


Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
NO miekii olin aikasemmin niiin hello kitty vastanen että huh... Mutta kun talossa on 2 tyttöä just siinä kitty iässä niin kyllähän sitä siihen silleen niinkun vähän siedätyshoidon kautta tykästy. Sama koskee unikko kuosia :headwall: mie oon aina aina ja aina inhonnu sitä, mutta oranssina se ei näytä hullummalta.
Hello Kitty on iiiiihana! :D

Mutta unikon osalta yhdyn kommenttiisi inhoamisesta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä olen aika tyylitietoinen ihminen ja pidän meandi-vaatteista ja Mariskooleista. Muumi-mukit ovat ok, mutta eivät minun juttuni.
Mulla ei ole varmaan tyylitietoa pätkääkään, jos tyylitieto tarkoittaa sitä, että pitää tykätä Mariskooleista :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Ei kyllä ole naurun asia tämä. Mua kyllä pelottaa päivä jos sellainen hölmö pitsikulho tänne tulee....
Mä meinasin luovuttaa mariskoolin ja muumimukin kaverille, mutta kun ehdotin sitä miehelle niin hän loukkaantui lähes verisesti. Ollaan nämä meinaan saatu hänen sukulaiseltaan :ashamed:

Lattialle putoamistakin harkitsin kyllä hetken :whistle: mutta kyllä tuo mariskooli on sokerikippona mennyt, kun se kuitenkin on 99,9% ajasta kaapissa piilossa :)
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä olen aika tyylitietoinen ihminen ja pidän meandi-vaatteista ja Mariskooleista. Muumi-mukit ovat ok, mutta eivät minun juttuni.
Mulla ei ole varmaan tyylitietoa pätkääkään, jos tyylitieto tarkoittaa sitä, että pitää tykätä Mariskooleista :|
täällä toinen samanlainen :D Unikkoa ei ole eikä tule, Mariskoolit on kippoja siinä missä muutkin eikä Muumimukit saa hurmokseen :D
 
Sama
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä olen aika tyylitietoinen ihminen ja pidän meandi-vaatteista ja Mariskooleista. Muumi-mukit ovat ok, mutta eivät minun juttuni.
Mulla ei ole varmaan tyylitietoa pätkääkään, jos tyylitieto tarkoittaa sitä, että pitää tykätä Mariskooleista :|
Ei tietenkään tarkoita ;). Minulla on kaunis koti ja silmää asioille. Tarkoitin vain, että tyylikkääseen kokonaisuuteen sopii aika monenlainen yksityiskohta kunhan on oikeassa paikassaan eikä mitään ole liikaa :). Mariskoolit ovat itselläni pieni osa kattausta ja käyttöesineitä - eivät niinkään mitään koristeita, joita muutenkin harrastan aika vähän. Itse en pidä esim. unikkokuosista, mutta ymmärrän hyvin, että joku muu voi pitää :).
 
Mä olin kanssa vastaan ensin tuota meandi:ta mutta nyt jostain syystä niitä vaatteita on kertynyt... :whistle:
Unikkokuosi menee aina välillä, nyt mulla pukuhuoneen pöydällä unikkoliina ja rahapussina ollut jo jonkin aikaa unikkokuosinen kukkaro, menettelee siis, kunhan ei oo liikaa.

Mulla muutama Mariskooli tuossa hyllyllä on, mutta mietin eilen että josko laittais ne huutikseen...

Muumimukit on meillä ihan käyttömukeina, ei mitään apua näitä ei saa käyttää mukeja, ne vaan on niin hauskoja. Tosin mieluiten valitsen KoKo-mukin aamukahvi mukiksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tämä kuuluu samaan kastiin, kuin Mariskoolit ja Muumimikit. Ei mulle, kiitos. Ikinä.

Ja nyt sitten kuitenkin kävi näin. Meille rantautui salakavalasti Meandivaate. Ihan samalla tapaa tässä kävi, kun sen mukin ja mariskoolinkin kanssa, eli lahjana saatiin.

Miten tää yksi ja sama ihminen osaakin AINA antaa semmosia lahjoja joiden vannoutunut antikäyttäjä mä olen :LOL: :D
mulle on käynyt ihan samoin ja viel noiden samojen juttujen kanssa :LOL: Varsinkin mariskoolit ja muumimukit oli mulle ikuinen yäh, ja mitä kaapista nyt löytyykään? Muutama skooli ja kappas kun lapsille on alettu keräämään MUUMIMUKEJA :LOL:

Syytän äitiyttä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Mä olin kanssa vastaan ensin tuota meandi:ta mutta nyt jostain syystä niitä vaatteita on kertynyt... :whistle:
Unikkokuosi menee aina välillä, nyt mulla pukuhuoneen pöydällä unikkoliina ja rahapussina ollut jo jonkin aikaa unikkokuosinen kukkaro, menettelee siis, kunhan ei oo liikaa.

Mulla muutama Mariskooli tuossa hyllyllä on, mutta mietin eilen että josko laittais ne huutikseen...

Muumimukit on meillä ihan käyttömukeina, ei mitään apua näitä ei saa käyttää mukeja, ne vaan on niin hauskoja. Tosin mieluiten valitsen KoKo-mukin aamukahvi mukiksi...
Ai apua...nyt tuli mieleen, että onhan meilläkin unikkoa :eek:

Jonain tilaajalahjana ollaan saatu ainakin yksi, ellei peräti kaksi meikkipussia, joista toinen toimii videokamerapussukkana :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tämä kuuluu samaan kastiin, kuin Mariskoolit ja Muumimikit. Ei mulle, kiitos. Ikinä.

Ja nyt sitten kuitenkin kävi näin. Meille rantautui salakavalasti Meandivaate. Ihan samalla tapaa tässä kävi, kun sen mukin ja mariskoolinkin kanssa, eli lahjana saatiin.

Miten tää yksi ja sama ihminen osaakin AINA antaa semmosia lahjoja joiden vannoutunut antikäyttäjä mä olen :LOL: :D
mulle on käynyt ihan samoin ja viel noiden samojen juttujen kanssa :LOL: Varsinkin mariskoolit ja muumimukit oli mulle ikuinen yäh, ja mitä kaapista nyt löytyykään? Muutama skooli ja kappas kun lapsille on alettu keräämään MUUMIMUKEJA :LOL:

Syytän äitiyttä. :whistle:
Joo, äitiyden syy :xmas:
 

Yhteistyössä