Mustasukkainen mies (minä)

Vaimo ihmettelee, kun mä olen yhtäkkiä niin "sairaalloisen mustasukkainen." No ihmekös toi, kun sen jälkeen kun se meni harjotteluun eräälle maatilalle, se tuskin huomaa mua. Puhuu vaan siitä isännästä kuinka se on niin ihana ja mukava ja "Heikki sitä" ja "Heikki tätä" (keksitty nimi) :mad: joka 3. sana on 'Heikki', ensimmäiset 2 tuntia kun emäntä tulee tilalta.
Minä en osaa opettaa hänelle mitään niin että hän oppisi, "mutta nyt kun "Heikki" opetti, niin heti opin"???
Olisin laittanut "Heikille" fb:n kautta jostain vanhan traktorin korjaamisesta jonkun oleellisen knoppitiedon, mutta vaimo vaan tiuskaisi: "Et sä voi sille laittaa viestiä, ei se ole sun kaveri." ("Heikki" on tietenkin vaimoni fb-kaveri. Laittamani viesti olisi mennyt fb:ssa Muut-kansioon, mutta tuli olo että vaimo yrittää pitää minut ja "Heikin" mahdollisimman kaukana toisistamme :mad: Mitä hel....ä?!)
Vaimo äänesti samaa puoluettakin kuin "Heikki" EU-vaaleissa (vaikka linja on aiemmin ollut ihan eri -ei siinä sinänsä mitään, saahan mielipidettään muuttaa sanoinpahan nyt vaan:attn:)
Tilannetta pahentaa vielä sekin, että makuuhuoneessakaan ei tapahdu mitään, kun "Heikki" on kuvioissa.
En kuulemma osaa olla iloinen vaimoni menestyksestä ja oppimisesta..

Sanokaas ny, onko tää ihan tuulesta temmattu?
 

Yhteistyössä