mustasukkaisuus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
S
No ei voi kyllä sanoa, että ois aikoihin ollu yhtään sellasta tilannetta, jossa ois tullu mustasukkaisuutta esiin kumminkaan puolin. Joskus aikoinaan on joitain tilanteita ollut, muttei mitään sellaista, joista ei ois juttelemalla selvitty. Avoimesti ilmaistaan kyllä, jos joku asia vaivaa.
 
Vieras
Aikaisemmin olin todella mustasukkainen, oli työn ja tuskan takana koittaa pitää itseni aisoissa sen suhteen.

Miehelle en ONNEKSI tätä koskaan paljastanut, mutta teki tiukkaa jopa Salattujen elämien katsominen yhdessä, kun olin varma, että mies haluaisi painaa jokaista sarjassa esiintyvää naispuolista ja katselee ohjelmaa kuitenkin vain nähdäkseen söpöjä teinityttöjä.

Nyt raskausaikana mustasukkaisuus on hävinnyt ihan itsekseen, vaikka olisi voinut luulla, että valaan kokoisena ja näköisenä sitä ihan sekoaisi, kun mies näkee muualla kevyesti kesähepeneisiin pukeutuneita timmejä tyttöjä.
Ehkä tämä äitiyteen valmistautuminen on sitten aikuistanut jonkin verran :)
 
vieras
mihellä on mustia sukkia kaapissa kasapäin mulla vaan muutamat:D

no tosissaan,mä olen kyl meistä se mustasukkaisempi ja se jopa välillä haittaa aika paljon mut sit taas musta tuntuu et mies ei oo yhtään mustasukkanen joka ei sekään kyllä tunnu kivalta.
 

Yhteistyössä