Mustasukkaisuus

Minua kovasti häiritsee että avopuoliso ei enään tykkää mistään julkaisustani
facebookissa vaan jatkuvasti hänen parhaan kaverinsa tyttöystävän julkaisusta
kyllä tykkäilee ja kuvista ja aivan kaikesta.Yhtäkkiä en saa olla enään avopuolison seuraajana instagramissa kun kysyin tänään että mikä tunnus hänellä
nyt on niin kysyi että pitääkö kaikki alla olla suutuin sitten vähän että onpas
kummallista touhua niin ja yhtäkkiä meidän kihloissa juttuakaan ei saa näkyä
enään facebookissa kenellekkään kun kysyin miksi hän ei hyväksy pyyntöä
että ollaan kihloissa ja kenen kanssa.Häpeeköhän hän minua vai mistä tämä johtuu?Olen tästä todella surullinen väittää kyllä että rakastaa mua ja oon hänelle kaikki kaikessa.sitten ihmettelen tätäkin kun hänen yksi kaverinsa ei enään käy meillä ole kuukauteen käynyt
mistäköhän tämä johtuu?:O
 
En tiedä olisiko mahdollista?mistä tämä toiminta yhtäkkiä johtuu on kyllä kertonut että joskus parhaan kaverinsa tyttöystävä hänen kanssaan pussailut mutta siitä on aikaa melkein neljä vuotta.mitäköhän mahtaa sitten salata aina kiukustuu kun kysyn että miksi tykkäilee jatkuvasti tämän naisen kuvista
 
No jos mies sulkisi mut pois tuolla tavalla ja olis pussaillu aiemmin tämän kyseisen naisen kanssa, niin miettisin onko niillä jotain menossa, mitä eivät haluu sulle paljastaa.
 
No jos mies sulkisi mut pois tuolla tavalla ja olis pussaillu aiemmin tämän kyseisen naisen kanssa, niin miettisin onko niillä jotain menossa, mitä eivät haluu sulle paljastaa.
siis tämä nainen on kihloissa minun mieheni parhaan kaverin kanssa ja tämä nainen ja minun mieheni ovat vain kavereita keskenään ainakin tietääkseni mutta ei tuo ole minusta mukavaa että jatkuvasti tykkäilee tämän naisen kuvista ja tiloista facebookissa vai olenko vaan vainoharhainen mustasukkainen idiootti kun tälläisestä suutun?
 
Mä nyt sitten tein niin että en ole enään avopuolison kavereissa ollenkaan facebookissa mitä sen väliä olenko ollenkaan kun ei julkaisustani tykkäile väittää ettei hänelle näy julkaisuni kyllä vaan kaikki muut niistä tykkäilee pelkkää kusettamista tuokin vaan
 
Somen tuomia haittoja ovat juuri nämä ihmiset, jotka pyrkivät miellyttämään toisia hakemalla peukutuksia kuvilleen ja päivityksilleen. Mielestäni todella hullua. Ehkä tämä miehesi pitämä nainen on sellainen, joka kaipaa niitä peukutuksia?

Se, ettei halua statuksensa olevan avoliitossa tai kihloissaon sen sijaan hieman häiritsevämpi asia. Mitä pahaa siitä hänelle seuraisi? Arvauksesi siitä, että hän häpeää sinua voi olla totta, tai sitten voi olla niin, että hän ei ole sinun kanssasi tosissaan.

Mutta kuten kaikissa muissakin konflikteissa, niin tässäkin paras tapa toimia on keskustelu ja asioiden sopiminen. Arvostavaan ja kunnioittavaan parisuhteeseen kuuluu se, että uskallat kysyä asiasta kuin asiasta ja kertoa tunteistasi siten miltä ne sinusta tuntuvat.
 
Kyllä parisuhteessa täytyy jotain omaakin olla. Jos ei halua sinua fb kaveriksi niin mitäs siitä. Ehkä hän haluaa vain omaa tilaa. Tutuilla sellainen järjestely etteivät ole missään somessa kavereita.
 
Somen tuomia haittoja ovat juuri nämä ihmiset, jotka pyrkivät miellyttämään toisia hakemalla peukutuksia kuvilleen ja päivityksilleen. Mielestäni todella hullua. Ehkä tämä miehesi pitämä nainen on sellainen, joka kaipaa niitä peukutuksia?

Se, ettei halua statuksensa olevan avoliitossa tai kihloissaon sen sijaan hieman häiritsevämpi asia. Mitä pahaa siitä hänelle seuraisi? Arvauksesi siitä, että hän häpeää sinua voi olla totta, tai sitten voi olla niin, että hän ei ole sinun kanssasi tosissaan.

Mutta kuten kaikissa muissakin konflikteissa, niin tässäkin paras tapa toimia on keskustelu ja asioiden sopiminen. Arvostavaan ja kunnioittavaan parisuhteeseen kuuluu se, että uskallat kysyä asiasta kuin asiasta ja kertoa tunteistasi siten miltä ne sinusta tuntuvat.
samaa mieltä tästä kyllä olen hyvin tyytyväinen näytti olevan kun eilen sitten ilmaisin ettei häntä näy mun tiedoissa et olen kihloissa siis hänen nimeään ei näy siinä näkyy kyllä että olen kihloissa sitten yhtäkkiä alkoi tämä no kyllä mä silti sua rakastan jutut..kummallista kyllä mainitsin instagramista samantien sanoi sitten et kävi tykkäämäs mun kuvista miksi minun pitää aina huomauttaa asiasta mutta tämän toisen akan kuvista kyllä tykkäilee hän ei itse ymmärrä miksi olen tästä asiasta mustasukkainen-.-
 
Kyllä parisuhteessa täytyy jotain omaakin olla. Jos ei halua sinua fb kaveriksi niin mitäs siitä. Ehkä hän haluaa vain omaa tilaa. Tutuilla sellainen järjestely etteivät ole missään somessa kavereita.
no siis ensin kun alettiin seurustelemaan ja mentiin kihloihin ei välittänyt vaikka se näkyisi kaikki alla ja kaikki tietäisivät nyt ei saisi näkyä missään tämä vaan painaa mieltäni että miksi yhtäkkiä ääni muuttunut kellossa.:(
 
tähän vielä että avopuolisolla on jatkuvasti puhelin mukana ihan sama minne menee puhelin on vaikka vessassakin mukana ja parvekkeella ja aina taskussa harvoin on esillä jos puhelinta lataa mitä hittoa hän salaa väittää että joku whappi ryhmä kaipaa koko ajan mutta en minäkään pidä jatkuvasti puhelinta mukana enkä aina ota sitä mukaan jos lähdetään ulos toisinkun avopuoliso ei olisi minuuttiakaan että hän ei puhelinta kattoisi.salaako hän jotain vai onko tuo ihan täysin normaalia??
 
No sitten kyllä salaa jotain, kannattaa kysellä häneltä itseltään.
niin ja nyt hänellä on taas kääntynyt rytmi itse herään joka aamu siinä yhentoista pintaan mitä tekee äijä nukkuu vieläkin yöuniaan kun valvonut taas aamu neljään-.-sitten mä saan odottaa koko päivän että herää ja koirakin pitäisi käyttää ulkona mutta ei se koira ole pelkästään mun vastuulla itse hän on toinen omistaja pitäisi koirakin kiinnostaa ei sekään jaksa iltaan asti odottaa että pääsee ulos-.-
 
Huonot ovat merkit. Nosta kissa pöydälle ja selvitä asia.
niin tai välttelee aihetta en tiedä mikä on kun ei kerta suostu asiasta puhumaan ja siitä nouseee hirveä riita eilen sitten sanoi kun mä mukamas kitisen jatkuvasti että hänellä menee pian hermot...minkäs mä sille voin että tuo käy jatkuvasti hermoille niin rupean kitisemään ihan oma vikansa on eikä minun
 
niin tai välttelee aihetta en tiedä mikä on kun ei kerta suostu asiasta puhumaan ja siitä nouseee hirveä riita eilen sitten sanoi kun mä mukamas kitisen jatkuvasti että hänellä menee pian hermot...minkäs mä sille voin että tuo käy jatkuvasti hermoille niin rupean kitisemään ihan oma vikansa on eikä minun
Ei sen väliä kenen vika, mutta sinulla on huoli ja epäilys, hänen tulee sinut vakuuttaa. Eli kissa pöydälle ja asiat järjestykseen.
 
Ei sen väliä kenen vika, mutta sinulla on huoli ja epäilys, hänen tulee sinut vakuuttaa. Eli kissa pöydälle ja asiat järjestykseen.
en tiedä mitä tekisin jos näkisin tämän akan kun kuulemma muuttavat yhtäkkiä rovaniemeltä takaisin tornioon tulevat huomenna poikaystävänstä kanssa katsomaan asuntoja jos tuo akka tulee silmieni alle kyllä nostan metelin
 

Yhteistyössä