Mustekynän jälet pois millä??

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Mulla ei tehonnut marseille-saippua. Ja taikasienellä tuntui irtoavan nahkasta muutakin kuin lika. Piirustus ja purkka ovat edelleenkin sohvassa :|
Noi kun ei tosiaan ole mitään pari viivaa vaan aika reippaalla kädellä taiteiltu
:kieh:
oikeen uskailtas hirveillä myrkyillä hangata kun tulee vielä hirveemmäks jos lähtee sohvaakin irti.
 
Juu meillä on tää nuorempi pojista ollut aika lahjakas taiteellisesti ja toteuttanut itseään mm. sen pari kertaa näihin kermanvaaleisiin nahkasohviin, sekä istuinosaan ja sinne sohvan takaakse. Istuin osasta piirustus kului pois mutta takana se on edelleen. Mutta tuo purkka on kans vaikea poistaa.
En muista mistä olen ostanut tuon marseille-saippuan, huonekaluliikkeestä vois yrittää. Saattaapa niitä löytää marketeistakin.
Taikasienellä lähti tosiaan nahkasta niinkuin pinta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Kokeile tuota hiuslakkaa ensin johonkin näkymättömään paikkaa vaikka sohvan taakse. Hiuslakalla lähtee ainakin muovipinnoilta muste pois.
Minäpäs testaan.
Pitääkö antaa vaikuttaa vai miten?
suihkutat ja painelet paperilla sitä pois,niin monta kertaa toisto kun jälet lähteny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
sillä marseille-saippualla lähtee :wave: kokemusta on!
mistäs tommosen saisin tähän hätään?
ihan marketista, vaikka prismasta löytyy.

ja kyllä se Yasmin on ihan nahkasohville tarkotettu saippua tuo marseille-saippua. reippaasti vaan sitä vaahdottaa ja ihan normaalilla sienellä hinkkaa sitä sohvaa. muttei tietenkään sormet verillä. ;) :D mie olen saanu sillä vaaleesta nahkasohvasta tussit ja kuulakärkikynät pois.

 
[/quote]

ihan marketista, vaikka prismasta löytyy.

ja kyllä se Yasmin on ihan nahkasohville tarkotettu saippua tuo marseille-saippua. reippaasti vaan sitä vaahdottaa ja ihan normaalilla sienellä hinkkaa sitä sohvaa. muttei tietenkään sormet verillä. ;) :D mie olen saanu sillä vaaleesta nahkasohvasta tussit ja kuulakärkikynät pois.

[/quote]

Juu marseille on nahkasohviin tiedän sen. Pesenkin sillä ne säännöllisesti. Mulla vaan ei mustekynä sillä lähtenyt.
Taikasienestä mainitsin että mulla lähti sillä sohvasta "pinta" pois niistä kohdista joihin koitin sitä.

 

Yhteistyössä