Muumimuki halki!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kannattako valittaa ku meil normaalissa käytössä menny yks muumimuki halki, siis ei kokonaan mut sellanen railo tullu. Pystyy kumminki käyttään. Ja yhdestä kohdasta on se pinnote lohjennu myös.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
Onkos se muovinen vai posliininen?
Kylähän se kuitenki vaatii jonkin sortin kolhun että halki menee. Ja ei tarvii ees sen kummempaa olla ku tiskikone!! nimim. kokemusta on!
Posliinikuppi on. Mut pitäshän niitten normaali käyttöä kestää, on kaikki muutki kestäny. Niin kaalliitaki vielä on.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
Todellaki on kalliita!! Eikä oo tiskaris päässy koliseen? Kyllä se kannattaa valittaa, jos ei muuten niin oman mielenrauhan takii :D
No en nyt 100 varma etteikö olis koneessa päässy koliseen. No ainahan voi yrittää!!! :)
 
Mein tiuhti ja viuhti mukista irtos kahva :( Mutta se kyllä johtui siitä kun keskimmäinen kolautti vahingossa mukin lattialle :/

Mineen oo koskaan uskaltanu pestä niitä koneessa :eek:
Kaveri kun joskus sanoi että se kuva haalistuu niin nopeesti niistä :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
Onkos se muovinen vai posliininen?
Kylähän se kuitenki vaatii jonkin sortin kolhun että halki menee. Ja ei tarvii ees sen kummempaa olla ku tiskikone!! nimim. kokemusta on!
Posliinikuppi on. Mut pitäshän niitten normaali käyttöä kestää, on kaikki muutki kestäny. Niin kaalliitaki vielä on.
Mistä tiedät että kukaan ei ole sitä kolhaissut tai tiputtanut? Itse en pysty valvomaan 24 h meidän mukien käyttöä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Mineen oo koskaan uskaltanu pestä niitä koneessa :eek:
Kaveri kun joskus sanoi että se kuva haalistuu niin nopeesti niistä :eek:
Ei ne kovin äkkiä haalistu. Lähemmäs 10 vuotta käytössä olleissa on ruvennut pientä haalistumaa näkymään joissakin. Tosin olen viime aikoina laitellut niitä sivuun, kun alkaa olla mukeilla arvoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
Onkos se muovinen vai posliininen?
Kylähän se kuitenki vaatii jonkin sortin kolhun että halki menee. Ja ei tarvii ees sen kummempaa olla ku tiskikone!! nimim. kokemusta on!
Posliinikuppi on. Mut pitäshän niitten normaali käyttöä kestää, on kaikki muutki kestäny. Niin kaalliitaki vielä on.
Mistä tiedät että kukaan ei ole sitä kolhaissut tai tiputtanut? Itse en pysty valvomaan 24 h meidän mukien käyttöä.
No joo, meni sit tälläseksi tämäki ketju! Mulla on tapana kyllä valvoa nimenomaan noita muumimukeja juuri se 24/h. Sen takia näin tyhmiä kyselenki ku alkaa olla jo niin väsyny ainaiseen valvomiseen!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattako valittaa ku meil normaalissa käytössä menny yks muumimuki halki, siis ei kokonaan mut sellanen railo tullu. Pystyy kumminki käyttään. Ja yhdestä kohdasta on se pinnote lohjennu myös.
Siis täh!Ei kai nyt kaikesta voi valittaa!Ymmärrän jos ekaa kerran käytössä, mutta muuten, elämä on!
 

Yhteistyössä