Muumimukien keräilijät.

  • Viestiketjun aloittaja "muumifani"
  • Ensimmäinen viesti
Tänään eräässä prismassa:D
Yksi akka kaiveli niitä mukeja, rillimukin toivossa, on muuten pellen näköistä touhua, mies siinä nolosteli vieressä, seurasin kauempaa huvittuneena koko touhua?!:LOL:
 
Kikka ja tytöt
Näitä rilli mukien kalastajia on paljon. Tänään sain kuulla et Seppälän Citymarkettiin tulee uusia muumi mukeja hyllyyn ja aattelin et mä olen ainoo joka tietää asiasta. No mä menin kauppaan heti aamusta ni siellä oli mun lisäks 7 muutaki. En saanu rilliä. : (
 
vierass
Ei ole rillimukia, ostan jos kaupassa vastaan tulee, riilitön on.

Pitkän linjan kerääjä olen, kuudesta ensimmäisestä puuttuu viisi, sitten Fazer ja Muumipeikko unelmoi. Kaupassa on kaikki muut tulleet vastaan. Tuskin tulen noita puuttuvia hankkimaan.
 
Kai mä sittten keräilijä olen. Paitsi että kai oikea keräilijä kerää ne koristeeksi ja arvoa kasvamaan, eikä (varsinkaan koko perheen) käyttöön, niinkun ne meillä on.
Oisko noita joku viitisenkymmentä. Voi olla enemmänkin.

Rillillistä mukia ei ole, kun ei ole kaupassa osunut silmään. Ostan, jos osuu, mutta epäilen, että hamstraajat kyllä napsii ne sieltä ennen tälläistä vähemmän innokasta.
Rillitön muki löytyy kaapista, tietenkin.
 
Vierain
Oijoi sentään, ei se ole rillillinen vaan rillinen.

Ja kyllä toki onnistuin haalimaan rillisen mukin.

En tosin 12 kpl laatikossa halpamarketista ja laatikossa pelkki rillisiä mukeja ja hinta 7 euroa per muki.
 

Yhteistyössä