Muumimukit kallistuneet

  • Viestiketjun aloittaja mymmeli myy
  • Ensimmäinen viesti
mymmeli myy
Halpaketjun kaupoissa (täällä Tokmanni) muumimukit ovat iät ja ajat maksaneet 9,90?. Nyt sitten ovat pompsauttaneet hintoja 4 eurolla ylöspäin: nyt ne maksavat 13.90?. Melko kallista...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:47 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Tänään katselin yhdestä Vapaa valinnasta, mutta ei tärpännyt :/ , eiköhän niitä vielä tule kauppoihin... ei kai ne nyt heti ole käsistä menneet \|O
on ne voineet mennäkin, mutta se ei oo mikään kausituote, vaan
tulee ihan pysyväiseksi osaksi sarjaa, joten eiköhän mekin saada =)
 
Iinaliina harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:48 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:47 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Tänään katselin yhdestä Vapaa valinnasta, mutta ei tärpännyt :/ , eiköhän niitä vielä tule kauppoihin... ei kai ne nyt heti ole käsistä menneet \|O
on ne voineet mennäkin, mutta se ei oo mikään kausituote, vaan
tulee ihan pysyväiseksi osaksi sarjaa, joten eiköhän mekin saada =)
Sen haluais saada aina heti!! :p Meillä lapsikin jo tietää,et auta armias jos rikot äidin mukin.. :ashamed: =)
 
mymmeli myy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:47 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Tänään katselin yhdestä Vapaa valinnasta, mutta ei tärpännyt :/ , eiköhän niitä vielä tule kauppoihin... ei kai ne nyt heti ole käsistä menneet \|O
Ei ne voi mennä käsistä, korkeintaan voi olla viivettä tuotannossa. Hattivatti ei ole kausituote niin kuin uimahyppy ja talviyö, vaan se tulee jatkuvaan tuotantoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:51 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Minäpä ostin eilettäin hattivatin, siellä niitä oli Prismassa iso kasa ja kulhoja samoten :D en etes varsinaisesti keräile, mutta oli minusta kivan pirteän värinen...ja 11,90 maksoi.
Minä odotin, että hattivatit olisi ollut VIELÄ orassinpi, sellainen kunnon 70-luvun oranssi. Väri on mukissa aika haalea.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:52 nytkypylly kirjoitti:
mä en oo noita laseja huomannutkaan, ihania !!!!
onko ne iittalan? myydäänkö niitä yks kappale kerrallaan,
vai paketissa? mikä on hinta?? kyselyikä :D :D
Kappalettain oli täällä Maxi Makasiinissa ja 5,90 e/kpl. Iittalan ovat.
 
no nih, tahtoo sitten nuo lasitkin :D oliko niitä tuo neljä eri kuviota?? ja onkohan tulossa lisää, pitää kysellä vaikka iittalasta.. tylsää jos ne sitten loppuu ja onkin vaan nuo neljä.. sitten vois ostaa vaikka kaksi tai kolme kaikkia, että olisi semmoinen järkevä määrä... =)
 
Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:56 hiirimatto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:52 nytkypylly kirjoitti:
mä en oo noita laseja huomannutkaan, ihania !!!!
onko ne iittalan? myydäänkö niitä yks kappale kerrallaan,
vai paketissa? mikä on hinta?? kyselyikä :D :D
Kappalettain oli täällä Maxi Makasiinissa ja 5,90 e/kpl. Iittalan ovat.
Höh ja mulle sanottiin stockalla että tulevat vasta huhtikussa myyntiin. Pitää mennä käymään iittalan myymälässä.
 

Yhteistyössä