muuttaisitteko neliöstä kolmioon, 4 henk.perhe???

niin ja siis nyt asumme neliössä, kerhossa käy tyttö, ja kerho on tossa 50m päässä ja jumpassa käy tien toisella puolen....
niin eli nyt olisi muutto, jos kämppä hyvä, kolmioon jossa sauna, tässä ei ole.
mutta mua vaan harmittaa niin ton tytön puolesta kun ei sit pääse enään samaan jumppaa eikä kerhoon, tutut/ kaverit vaihtuu....
 
Nelihenkisenä perheenä olisin voinut muuttaa kolmioon, mutta muuten en turhaan haluaisi muutella lasten asuinsijaa... sen verran monesti ollaan paikkakuntaa vaihdettu ja lapset siitä "kärsineet", että mielellää pysyisin samalla seudulla, jos vain mahdollista.
 
Ei käsitä
En kertakaikkiaan käsitä mitä järkeä on jonkun saunan perässä muuttaa ja vielä pienempään asuntoon? Tuntuu oikeasti aivan idiootin hommalta.
Miksi ihmeessä vaihtaa 1 huone johonkin saunaan?

Kyllä mä voisin hyvän syyn takia muuttaa tästä meidän neliöstä kolmioon, mutta sauna olisi se viimeinen syy.
 
tilaa tarvitseva
En kyllä mäkään saunan takia muuttais. Eri asia, jos olis monta muuta kriteeriä, jotka veis voiton nykyisestä asunnosta. Mutta en pelkästään saunan takia vaihtais.
 
katmat
me asutaan nelihenkisenä perheenä kolmiossa ja hyvin menee :) nykyään ollaan vaan liian vaativia kun pitää olla heti 200 neliön talo jos on kaks lasta. ei sitä ennenkää ollu ja tervejärkisiä ihmisiä on silti kasvanu
 
no huh huh
No ei kai sitä ny saunan takia tarvi muuttaa. Meillä on kolmio ja sauna ja vaihtaisin sen heti yhdeksi huoneeksi/säilytystilaksi. Meillä kohta neljä henkinen perhe ja tilaa tarvittais... ostaisin mieluiten tän jälkeen saunattoman asunnon, mut en tiedä suostuisko mun mies (ei kai). Ne on vaan paljon halvempia ja mä en sauno ku muutaman kerran vuodessa (ja mieluiten silloinki ku pääsee uimaan...)
 
Lähettäjä-Lauri
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
me asutaan nelihenkisenä perheenä kolmiossa ja hyvin menee :) nykyään ollaan vaan liian vaativia kun pitää olla heti 200 neliön talo jos on kaks lasta. ei sitä ennenkää ollu ja tervejärkisiä ihmisiä on silti kasvanu
Ei ollut tuosta kyse, vaan siitä muuttaisiko joku neliöstä kolmioon saunan takia.
 

Yhteistyössä