"muuttuneet tunteet "

  • Viestiketjun aloittaja täälläkin
  • Ensimmäinen viesti
täälläkin
itselläni vähän sama ongelma kuin edellä samalla otsikolla.
meillä on 2 lasta nuorin 1 ½kk.ollaan aina oltu miehen kanssa aktiivisia sängyssä ja nyt tekee kyllä itselläkin mieli mutta en kaipaa enää hellyyttä niin paljon kuin ennen mieheltäni.enkä tiedä johtuuko tämä kesästä vai hormoneista kun yhtäkkiä olen alkanut katsella nuoria komeita miehiä ja tämä on kauheaa koska olen aina pitänyt miestäni erityisen seksikkäänä...ja kaikenlisäksi vielä tekee mieli juhlia niinkuin ennen miehen kanssa mutta hän ei enää ole innostunut...tuntuu ttä hän haluaisi olla vain lasten kanssa ja erityisesti esikoisen..saa aina kauheasti perustella jos olen ajatellut että vietettäisiin päivä vaan kahdestaan ja esikko vietäisiin hoitoon..ennen tätä toista raskautta mennä viiletettiin usein...en oikein tiedä kumpi meistä on muuttunut vai molemmat..??
tuntuu että miehestäni on tullut ns. nössö isä joka haluaa nykyisin vain siivota ja touhuta lasten kanssa..korostan että kun tapasimme hän oli ihan erilainen ja pysyi kyllä "yhtä jännittävänä" vielä esikon syntymän jälkeenkin..hän joi kyllä 2. raskautenikin aikana (loppuun asti)enkä nähnyt siinä mitään pahaa mutta nyt hän yhtäkkiä ei enää olekkaan innostunut lähtemään mihinkään ja työtkään ei kuulemma kiinnosta.nyt kun saimme mummon pyynöstä esikon hoitoon ja kahden keskistä aikaa hain itselleni siideripullon ja miehelle kaljapullon katsoi hän pitkään päälleni ja tuntui että sekin piti perustella ja niinkuin en olisi saanut oma-aloitteisesti juoda mitään ilman hänen suostumustaan.näin siis ei ole ennen ollut ja pelkään että nämä flirttailu tunteet liittyvät jotenkin tähän..mutta kun ajattelenkin pettämistä nousee ykä kurkkuun..ei ikinä!
mutta pelottaa jos tämä ei menekkään ohi..että tykkään vilkuilla hyvännäköisiä miehiä..
miltä tämä kuullostaa???
 
Onomato
En tiedä ikääsi, mutta toi kuulostaa ihan kolmenkympinkriisiltä. Jos se on sitä, niin älä huoli, se kyllä menee ohi. Kunhan vain et anna tunteidesi hallita liikaa elämääsi vaan keskityt perusasioihin - niihin mitkä sinulle oikeasti ovat tärkeitä.
 
susa05
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 13:43 Onomato kirjoitti:
En tiedä ikääsi, mutta toi kuulostaa ihan kolmenkympinkriisiltä. Jos se on sitä, niin älä huoli, se kyllä menee ohi. Kunhan vain et anna tunteidesi hallita liikaa elämääsi vaan keskityt perusasioihin - niihin mitkä sinulle oikeasti ovat tärkeitä.
olen itsekin miettinyt että josko mulla on 30-kriisi.mutta eihän mulla murrosiässäkään ollut mitään erityistä kuohuntaa,luulin etten ole sitä tyyppiä joka "kriiseilee".
 
täälläkin
sepä..kun olen 22v..ellei sitten lähestyvää 25v kriisiä...
:)
olenko mustasukkainen miehestäni...?
ja koska tunnen että hän on muuttunut puran ehkä omat tunteeni kohdistamalla kiinnostusta muihin..
ja niinkuin sanoin niin olen kyllä selväjärkinen tämän asian kanssa ja siksi tiedän hyvin mitä voisin menettää jos tekisin jotain typerää..
 

Yhteistyössä