myöhäinen plussa

kp36/26-28 menossa eikä oo menkkoja eikä plussaa. Kyttään ens viikon lopulle jos ei tapahdu mitään ja vaadin verikokeen niin saa tän asian siltä osin selväksi. On kyllä ihan uskomatonta minne menkat on joutunut, never happened.

En kyllä enää usko plussaan niin ei tipu sitten niin korkealta :kieh:
Mitäs muille kuuluu? Pikkumyy42?
 
no, eipä näkyny mullakaan testissä kahta viivaa vaik kuukautiset oli jo 2 päivää myöhässä. Nyt siis elellään kp 32/28 eikä mitään tätioireita havattavissa. Tissit on vaan pirun kipeet ja niitä nipistelee ja alamahassa tuntuu välillä sellaista painon tunnetta...Meela älä vielä toivoas menetä!!! Meinasitko vielä kotona testata vai meetkö suoraan verikokeeseen?
 
Caffee81 jos mä testaan vielä kotona niin en testaa ennen kuin torstaina ja soitan tk:hon ja pyydän sitä verikoetta jos testi on nega ja jos menkat ei oo alkaneet.
Mä oon vähän sillä mielellä, että en usko enää plussaan, mutta haluan sen verikokeen niin saa tän asian kuntoon, ettei jää kaiveleen. Ja kai siihen joku syy täytyy olla miksi aina ennen niin säännöllinen täti on mut hylännyt :LOL:

Omista "oireista" sen verran, että mulla on kokoajan lämmöt korkeella n. 37 c. ja muutenkin flunssainen olo on jatkunut jo lähes kaksi viikkoa.

Koska Caffee81 testaat uudelleen? Oireet kuulostavat ainakin hyviltä... ;)
 
:attn: nostelen vähän kun on niin mielenkiintoinen pino. Itsellä kp 49 eikä menkkoja kuulu ja testit näyttää negaa. En usko plussaan kun on eka luomukierto, mutta kieltämättä tuo pinkviinin supermyöhäinen plussa sai toivonkipinän taas heräämään :ashamed:
 
no, mä testasin tänä aamuna ja nega pamahti. Kp 33/28. Kai tässä on vaan odoteltava...Jotenkin vaan alkaa tuntua siltä, ettei tuo nega tuosta plussaksi muutu :/ Ihme juttu vaan, kun ensi on säännöllinen kierto tuon 28 päivää ja nyt yht'äkkiä sit kierot pitenis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
no, mä testasin tänä aamuna ja nega pamahti. Kp 33/28. Kai tässä on vaan odoteltava...Jotenkin vaan alkaa tuntua siltä, ettei tuo nega tuosta plussaksi muutu :/ Ihme juttu vaan, kun ensi on säännöllinen kierto tuon 28 päivää ja nyt yht'äkkiä sit kierot pitenis...
Mulla ihan sama juttu.Testailin eilen ja sillon kp 29/26-31.Nyt ei oo ees tunnetta et menkat alkais.Kyllä olis ihanaa jos tuo nega plussaksi vielä muuttuis.Se jää nähtäväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Nostellaas lisää, toivon joskus muutenkin tätä pinoo itekkin täyttävän. Kaikki edelliset viisi raskautta myöhäsiä plussia...
Mielenkiinnosta kyselen et millon tiesit sitten olevasi raskaana? Saitko testiin plussaa myöhemmin vai ?
 
Juli05, oli joitain oireita, rinnat aristi ja mahanpohjas nippaili. samaa oloi kyl ennen mensuja melkolailla aina, mut jotenkin oli vaan kumma olo. Poikia odottaes ei ollu sitten niin mitään tuntemuksia. Oon plussannu yleensä kp 40-50/28-32, eli aika myöhään. Kaikkein hurjin tilanne oli toista lasta, tyttöä odottaessa, kun luultiin et mulla on joku muu vika, kun mensuja ei tuu. Testit oli negaa neuvolaski (vuonna-93) ultraan sain lähetteen. Siellä kuitenkin paljastui, et masussa oli asukas viikoilla 9+6, joten olin vahvasti raskaana :) Sit ei enää edes testailtu pissasta, vaan ihan mielenkiinnosta lääkäri otatti verikokeen ja siellä oli kaikki niin positiivista kuin pitikin. Eli jostain syystä pissaan ei hormooni erittyny oikein mitenkään.

Jokin alitajunnassa kuitenkin on sanonut, että jotain sisällä tapahtuu. Lähinnä väsymys on ollut suurin oireista, kun olen tavallisesti hyvin vähän unta kaipaava ja alkuraskauksien aikaan olisin voinut nukkua vaikka missä ja milloin.

Nyt jännään loppukuun mitä tuleman pitää. Plussaa haaveilen, mutta tiedä milloin sen sitten näkis. Ovis on tainnut olla ja mennä, masua nippailee kuin just päivä ennen mensuja, mut olis siihen vielä liian aikaista. Väsyttää... No, seuraillaan :)

Plussa-aaltoa toivoen koko sakille

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Juli05, oli joitain oireita, rinnat aristi ja mahanpohjas nippaili. samaa oloi kyl ennen mensuja melkolailla aina, mut jotenkin oli vaan kumma olo. Poikia odottaes ei ollu sitten niin mitään tuntemuksia. Oon plussannu yleensä kp 40-50/28-32, eli aika myöhään. Kaikkein hurjin tilanne oli toista lasta, tyttöä odottaessa, kun luultiin et mulla on joku muu vika, kun mensuja ei tuu. Testit oli negaa neuvolaski (vuonna-93) ultraan sain lähetteen. Siellä kuitenkin paljastui, et masussa oli asukas viikoilla 9+6, joten olin vahvasti raskaana :) Sit ei enää edes testailtu pissasta, vaan ihan mielenkiinnosta lääkäri otatti verikokeen ja siellä oli kaikki niin positiivista kuin pitikin. Eli jostain syystä pissaan ei hormooni erittyny oikein mitenkään.

Jokin alitajunnassa kuitenkin on sanonut, että jotain sisällä tapahtuu. Lähinnä väsymys on ollut suurin oireista, kun olen tavallisesti hyvin vähän unta kaipaava ja alkuraskauksien aikaan olisin voinut nukkua vaikka missä ja milloin.

Nyt jännään loppukuun mitä tuleman pitää. Plussaa haaveilen, mutta tiedä milloin sen sitten näkis. Ovis on tainnut olla ja mennä, masua nippailee kuin just päivä ennen mensuja, mut olis siihen vielä liian aikaista. Väsyttää... No, seuraillaan :)

Plussa-aaltoa toivoen koko sakille

:heart:
Mä nimittäin testasin eilen ja negan sain.Kuitenkin koko ajan on erinäisiä oireita.Rinnat oli kipeenä jo yli viikon ja just tota mahan nipistelyä.Menkat ei oo vielä alkanu,eikä kyllä oo semmosta oloakaan et ne alkais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
juli05 mulla ihan samoja oireita kuin sulla. Lisäksi väsymys iskee tossa klo 17 kieppeillä ja välillä on vähä etova olo.
Näin mullakin on.Nyt kun heräsin niin alko hirveä päänsärky (ei oo kuume tyylinen särky eikä stressi).Etten tiiä mitähän tää on.Lämpöä 36.0 (normi 25,6).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
juli05 mulla ihan samoja oireita kuin sulla. Lisäksi väsymys iskee tossa klo 17 kieppeillä ja välillä on vähä etova olo.
Näin mullakin on.Nyt kun heräsin niin alko hirveä päänsärky (ei oo kuume tyylinen särky eikä stressi).Etten tiiä mitähän tää on.Lämpöä 36.0 (normi 25,6).
Sinähän kylmänä käyt normaalisti :D Oliskohan eka numero vähän lipsunut. Oireet samantyylisiä mullakin. Tänäaamuna en saanut kahvia alas ja voikkarikin teki tiukkaa. Illalla alko tuntua rinnoissa herkkyyttä, mutta sitä nyt on mulla aina reippaasti ennen tädin tuloo ja se on varmin merkki, et oviksesta on jo jokunen päivä aikaa, vaikka tikut näyttääkin mitä sattuu. Alkaa mennä luotto noihin RFSU:n kepakoihin.
 
Heips!

Täälläkin yksi joka toivois sen plussan ilmestyvän vielä...nyt siis menkat myöhässä 13 päivää. Mitään kummempia tuntemuksia ei ole, välillä niprii alavatsassa semmonen painon tunne, vuoroin oikeella ja vasemmalla puolella. Väsy on kova ja lämmöt on 36,6-37 kun normisti oon kans reilun 35 asteissa.
Taustalla kutenkin kesäkuinen kesk.keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys, jonka jälkeen kierrotkin on ollu sekasin.

Juli05 tekstit kyllä antoi toivonkipinää plussasta, kiitos :heart:

Edittiä: Niin ja negan testasin kun menkat oli 1päivän myöhässä ja sit viimesimmän tein kun olivat 5päivää myöhässä. Nyt vaan ihmetellään ja odotellaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
juli05 mulla ihan samoja oireita kuin sulla. Lisäksi väsymys iskee tossa klo 17 kieppeillä ja välillä on vähä etova olo.
Näin mullakin on.Nyt kun heräsin niin alko hirveä päänsärky (ei oo kuume tyylinen särky eikä stressi).Etten tiiä mitähän tää on.Lämpöä 36.0 (normi 25,6).
Sinähän kylmänä käyt normaalisti :D Oliskohan eka numero vähän lipsunut. Oireet samantyylisiä mullakin. Tänäaamuna en saanut kahvia alas ja voikkarikin teki tiukkaa. Illalla alko tuntua rinnoissa herkkyyttä, mutta sitä nyt on mulla aina reippaasti ennen tädin tuloo ja se on varmin merkki, et oviksesta on jo jokunen päivä aikaa, vaikka tikut näyttääkin mitä sattuu. Alkaa mennä luotto noihin RFSU:n kepakoihin.
Sori siis 35,6 piti olla.Tänään on ollu semmonen höntti olo.Väsyttää ja huimaa.
 
Mitähän ihmettä nyt on menossa kun menkat kohta 3vko myöhässä... pari kertaa olen testannut negan, mutta eipä kyllä ole mitenkään sellainenkaan olo että menkat alkais. Melko kummallista!!?? Ellei sitten ala vaihdevuodet :kieh: ja jäisivät pois nuo muuten niin säännölliset kiusankappaleet... Meillä kaksi pientä jo pyörimässä kotona, mutta toki yksi vielä mahtuisi mukaan.. ja pieni pettymyshän noi negat on olleet. Kai pitää kohta kävästä gynellä jos ei mitään tapahdu suuntaan tai toiseen.
 
Kaikilla ei raskauden alkuvaiheessa ole kuitenkaan istukan erittämiä hormoneita virtsassa, minkä takia raskaustesti voi olla alussa negatiivinen, vaikka olisin raskaana.

Tämmösen tekstin löysin helsigin kaupungin sivuilta.
 
Esikoisesta testasin todella vahvan plussa kp 33.

Nyt menossa kp 40/36, lauantainen testi nega ja menkkoja ei näy (clomikierto).
Mietin vain, että voiko eri raskauksissa näyttää testitkin eri tavoin. Siis vaikka ekassa vahva plussa lähes heti, kun menkat myöhässä ja sit toisessa näyttää plussaa paljon myöhemmin.
 
Täällä kanssa yksi, joka on malttamattomana testannut jo kaksi hyvin selvää negaa, vaikka menossa on vasta kp 30/27. Pillereiden jälkeen on ollut tosin vasta kaksi jämptiä 27 päivän kiertoa... Sunnuntaina menkkojen olisi pitänyt alkaa ja olin jo laittanut varoiksi kupin, jossa sitten olikin alle 10 ml vaalenapunaista limaa. Ajattelin, että ei vieläkään.

Mutta muuta ei sitten kuppiin tullut, alavatsa oli melko kipeä muutaman päivän ja nännit on herkkinä jo kolmatta viikkoa. Toiveita on? Ehkä pitäisi vain odotella rauhassa viikko ja katsoa sitten uudestaan.
 

Yhteistyössä