Myöhästynyt ovulaatio vai mistä kyse?

Pakko kysyä täältä, jos nyt jollain olisi kokemusta asiasta :).
Nyt on kp20/28 eikä ovulaatio ole vieläkään tapahtunut. Yleensä se on ollut Kp15-16 . Ovulaatiolimaa on tullut huomattavasti niukemmin mitä yleensä ja lämmöt pysyttelee alhaalla. Eilen alkoi vahvahko vihlova kipu vasemmalla puolella alavatsaa, munasarjassa? Jos painaa alamahaa häpyluun ja navan välillä, sattuu ihan hirveästi vasemmalle puolelle. Semmoinen paineen tunne ja vihlova säteilevä kipu (oikealla ihan vähän samanlaista kipua). Tuli myös hiukan huonovointinen olo mahan tunnustelusta. Ovulaatiotikku ei ole vieläkään täysin positiivinen, kuitenkin tänään vähän vahvistunut maanantaina tehdystä. Tuntuu että kroppa käy ylikierroksilla ja yrittää saada oviksen tulemaan :unsure:.

Onko jollain siis ovis tullut jossain kierrossa yllättävän myöhään?
Ollut samanlaisia tuntemuksia?
Ei kai voi kyse olla kystasta? Itselläni ei tietääkseni ole ikinä ollut. Olen 20v.
 
Sunflower11
Olisko sulla nyt oviakivut? Miten ovat sulla ennen näyttäneet ovisplussan? Vai oletko aiemmin koittanut? Kaikki ei näytä kunnollista plussaa mulla, ja samat testit voi näyttää eri kierroissa eri vahvuisesti.. tässä yks esimerkki multa. Digitaalinen näytti plussaa ja davidin testi tuollaista:



Mulla itsellä on ovia lähempänä kp20 ja joskus ollut kp22.
 
Kiitos vastauksestasi :). En ole ennen tikutellut, mutta silloin tällöin kokeillut. Ja nyt vaan häiritsee kun ovis ei ole tullut. Mulla on ollut ihanan säännöllinen kierto (28pv). Puolen vuoden sisällä ollut vain yksi pitempi (29pv). Pelkään että nyt pitkittyy pahasti :(
http://aijaa.com/aLPCEA tossa vielä tän päivän. Ei ole kyllä täysin plussa kun kääntelee eri päin
 
Rfsu:n testejä. Eli lämpöjen pitäis nousta viim su? :). Mutta toi testiviiva ei ole täysin tumma toisesta päästä mitä ehkä pitäisi? Ei oo kyllä ikinä ovis ollu näin kivullinen ja näin myöhässä :(. Mutta kaipa on normaalia vaihtelua
 
Päivitän tätä vielä, jos tästä jollekin apua olis joskus :) . Ovistesti nega vihdoin viimein. Oli plussalla viikon. Lämmöt nousee nyt hitaasti ylöspäin. Ovis oli siis viikon myöhässä. Pääasia että tuli ;)
 

Yhteistyössä