Myönteinen lomapäätös tuli! (tuettu loma)

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Minkä kautta haitte?
Se oli joku Kylpylä- ja virkistyslomat ry tms. Ja tottakai omavastuu pitää maksaa, ei mitään ilmaista huvia kuitenkaan. Mutta 200? 2+2-perheeltä 5 päivän täysihoitolomasta ei nyt ihan hirveästi ole.

Me saatiin loma sekä taloudellisista syistä (opiskelijoita mä+mies) ja mun sairauden vuoksi. Mut oon kuullut, et jotkut hyvävaraisetkin on saaneet esim. yhteisen ajan puutteen takia.
 
+
olin tyhmä ja rehellinen ja hain vaan yhden lomia joten ei meillä taida olla mahdollisuuksiakaan päästä..lomaliitto kyseessä mut ei oo kuulunu mitää vielä.onko kellään kokemuksia milloin tuo lomaliitto yleensä on ilmoittanut eli milloin lopettaa odottaminen?
 
ll
Alkuperäinen kirjoittaja +:
olin tyhmä ja rehellinen ja hain vaan yhden lomia joten ei meillä taida olla mahdollisuuksiakaan päästä..lomaliitto kyseessä mut ei oo kuulunu mitää vielä.onko kellään kokemuksia milloin tuo lomaliitto yleensä on ilmoittanut eli milloin lopettaa odottaminen?
mä hain myös vain lomaliitolta (mitään ei ole kuulunut, ll sivuilla oli että tulee ehkä mahdollisuus hakea uudestaan kesäkuulle, heinäkuulle ollut hakemuksia paljon.. ), niitä voi hakea monesta paikkaa, mutta vain yhden voi saada, liitot tekevät yhteistyötä. eikä lomaa voi saada peräkkäisinä vuosina..
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me saatiin myös. Härmän kuntokeskukseen. Tuonne ikaaliisiin kyllä haettiin, mutta ei päästy.
Me oltiin reilu vuosi sitten siel. Oli kiva paikka, kylpälä ei kovin iso muta käytiin yleensä illalla niin saatiin olla tosi rauhassa. Ruoka oli tosi hyvää ja paljon vaihtoehtoja. Ohjelma mm jumpat oli hyviä! Suosittelen. Ja jos tykkäät askarrella/ tehdä käsitöitä niin siel on tosi hyvä paja. Painoin mm laudeliinat koko perheelle, T-paitoja, tyynynyliinoja, tein koruja jne. Tuli hienoja ja helposti. Niitä oli mukava antaa lahjaksi niin tutuille kuin oman perheenjäsenille :) Se huvipuisto on siinä lähellä, menettekö sinne käymään? Me oltiin talviaikaan joten ei päästy, mut ois kyl kiinnostanut.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me saatiin myös. Härmän kuntokeskukseen. Tuonne ikaaliisiin kyllä haettiin, mutta ei päästy.
Me oltiin reilu vuosi sitten siel. Oli kiva paikka, kylpälä ei kovin iso muta käytiin yleensä illalla niin saatiin olla tosi rauhassa. Ruoka oli tosi hyvää ja paljon vaihtoehtoja. Ohjelma mm jumpat oli hyviä! Suosittelen. Ja jos tykkäät askarrella/ tehdä käsitöitä niin siel on tosi hyvä paja. Painoin mm laudeliinat koko perheelle, T-paitoja, tyynynyliinoja, tein koruja jne. Tuli hienoja ja helposti. Niitä oli mukava antaa lahjaksi niin tutuille kuin oman perheenjäsenille :) Se huvipuisto on siinä lähellä, menettekö sinne käymään? Me oltiin talviaikaan joten ei päästy, mut ois kyl kiinnostanut.
Kyllä ajateltiin käydä siellä Powerparkissa tai sitten ajetaan wasalandiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
olin tyhmä ja rehellinen ja hain vaan yhden lomia joten ei meillä taida olla mahdollisuuksiakaan päästä..lomaliitto kyseessä mut ei oo kuulunu mitää vielä.onko kellään kokemuksia milloin tuo lomaliitto yleensä on ilmoittanut eli milloin lopettaa odottaminen?
No minäkin hain vain yhdestä paikasta, mutta silti saatiin loma.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja +:
olin tyhmä ja rehellinen ja hain vaan yhden lomia joten ei meillä taida olla mahdollisuuksiakaan päästä..lomaliitto kyseessä mut ei oo kuulunu mitää vielä.onko kellään kokemuksia milloin tuo lomaliitto yleensä on ilmoittanut eli milloin lopettaa odottaminen?
Lomaliitolta on tunnetusti aika vaikea saada lomaa, ellei ole monta kriteeriä joiden mukaan loma myönnetään..Eli työttömyys, perheen ongelmat, rahavaikeudet, vuosikausia lomailematta,yms. :snotty:

 
ll
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
olin tyhmä ja rehellinen ja hain vaan yhden lomia joten ei meillä taida olla mahdollisuuksiakaan päästä..lomaliitto kyseessä mut ei oo kuulunu mitää vielä.onko kellään kokemuksia milloin tuo lomaliitto yleensä on ilmoittanut eli milloin lopettaa odottaminen?
Lomaliitolta on tunnetusti aika vaikea saada lomaa, ellei ole monta kriteeriä joiden mukaan loma myönnetään..Eli työttömyys, perheen ongelmat, rahavaikeudet, vuosikausia lomailematta,yms. :snotty:
no voi pylly. mistäs tälläisenkin voi tietää etukäteen? :eek: onko se sitten suosituin tuettu loma yhdistys? itse saatiin solaris lomilta toissa kesälle loma, ja oli aivan huippu!
 

Yhteistyössä