Myyjät, mitä syötte tauoilla?

  • Viestiketjun aloittaja huomisen keltanokka
  • Ensimmäinen viesti
Huoh.
Mistä me tiedetään? Kauanko sulla kestää mennä taukopaikalle? Kauanko sulla menee vessassa? Kauanko sulla menee puhelimen tarkastamisessa ja miks se ylipäätään pitää tarkastaa? Ja kai nyt itse tiedät mitä haluat/ehdit/pystyt syömään. Vitun uusavuton rotta.
 
"myyjä"
Ai, kyllä meillä kaupassa on ihan lakisääteinen tauko sen 12min, hyvin ehtii. Puuroa, leipää ja ihan ruokaa teen/kahvin kera kerkee nauttia. Puhelimeen en koske tauoillakaan, toiset toki näprää syömisen lomassa.
 
"myyjä"
Ai, kyllä meillä kaupassa on ihan lakisääteinen tauko sen 12min, hyvin ehtii. Puuroa, leipää ja ihan ruokaa teen/kahvin kera kerkee nauttia. Puhelimeen en koske tauoillakaan, toiset toki näprää syömisen lomassa.
 
"jaa-a"
Mulla on puhelin äänettömällä taskussa työpäivän, tarvittaessa vastaan viestiin / puheluun kesken työpäivän. Syön mitä milloinkin kehtaan mukaan ottaa, ruokatunnilla ihan knnon ruokaa mikrossa lämmitettynä, kahvitauoilla esim. rahkaa, hedelmiä tms. Kahvia enkä teetä juo ollenkaan.
 
.vie.r
[QUOTE="jaa-a";30581127]Mulla on puhelin äänettömällä taskussa työpäivän, tarvittaessa vastaan viestiin / puheluun kesken työpäivän. Syön mitä milloinkin kehtaan mukaan ottaa, ruokatunnilla ihan knnon ruokaa mikrossa lämmitettynä, kahvitauoilla esim. rahkaa, hedelmiä tms. Kahvia enkä teetä juo ollenkaan.[/QUOTE]

Montako tuntia sulla tulee päivässä kun meillä ei ole kuin kolme kertaa noi 12 minuuttia?
 
[QUOTE="myyjä";30581102]Ai, kyllä meillä kaupassa on ihan lakisääteinen tauko sen 12min, hyvin ehtii. Puuroa, leipää ja ihan ruokaa teen/kahvin kera kerkee nauttia. Puhelimeen en koske tauoillakaan, toiset toki näprää syömisen lomassa.[/QUOTE]

Mikä laki säätelee tauon pituuden?
 

Yhteistyössä