Myykö apteekit kuukuppeja?

"jep"
Joo. Ja ajatelkaa, mun mies on ostanu mulle kerran kupin apteekista, eikös ole järkyttävää? :)

Jotain siinä oli että palstalla asiasta mainitsin ja kamalasti tuli sellaista OMG-palautetta, että miten voi olla!!! Että ihan JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

Tästä on aikaa pari vuotta. Onkohan tuo miespolo vieläkään toipunut. :(
 
"Jaiks"
Nyt kiinnostaa että minkälaisista apteekeissa olette ostaneet? Siis lähinnä kun niitäkin on nykyään kaikenlaisia ketjuja. Että löytyisiköhän täältä meidän suunnalta... :)
 
[QUOTE="jep";23439304]Joo. Ja ajatelkaa, mun mies on ostanu mulle kerran kupin apteekista, eikös ole järkyttävää? :)

Jotain siinä oli että palstalla asiasta mainitsin ja kamalasti tuli sellaista OMG-palautetta, että miten voi olla!!! Että ihan JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

Tästä on aikaa pari vuotta. Onkohan tuo miespolo vieläkään toipunut. :([/QUOTE]

hehe, meillä oli miehen idea että kokeilisin kuukuppia... meinas tällä mimmillä tippua leuka lattiaan kun ukko osas kertoa jopa sen miten sitä käytetään ja minkänäköinen se on :D Kyllä miehet osaa yllättää :)


[QUOTE="salla";23439374]ihan tavallisesta pikku kylän sivuapteekista, ei mikään ketju liike[/QUOTE]

tälläisestä mäkin lähden omaani etsimään.


Katsotaas kuinka käy! Jos löytyy niin ehkä ne apteekintädit osaa kertoa oikeasta koostakin..
 
"asd"
Pikkukaupungin "ketjuttomasta" apteekista ostin Lunetten kuukautiskupin. En kyllä saanut sitä heti mukaani, vaan seuraavana päivänä tuli apteekkitilauksen mukana, joten hain sen silloin.
 

Yhteistyössä