myykö kukaan kotiäiti jotain tuotetta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2004 klo 19:50 Kakso kirjoitti:
Itse olen tupperin jälleenmyyjä. 29% tuotteen hinnasta saa itselle, ei tarvitse yritystä, luottotiedot tarkistetaan ja veroja maksetaan, kun vuodessa on voittoa n. 8500 euroa. Jälleenmyyjän maksettavaksi jää emännänlahjat ja vieraslahjat ja painotuotteet.
Tarkoititko että alle 8500e:n tuloista ei vielä tarv maksaa veroa? ole tässä miettinyt että mikähän se tuloraja oli... :)
 
hyvä on
Tupperwaresta voi ainakin saada ihan ammatin, mutta harrastuksena kannattaa aloittaa.
Olen myynyt Tupperwarea vuosikausia ja on oikein hyvä juttu. TW ei ole verkostomarkkinointia, eli tienaa omista ansioista. Voi edetä, jolloin ansiot nousevat.
Suosittelen. Ei tarvitse toiminimeä tms.
 
Sarita-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 22:58 lellu-79 kirjoitti:
www.kotigastronomi.com mitä kaikkea meillä on myynnissä mm. keittiövälineitä mausteiden lisäksi ja herkullisia jälkiruokatuotteita :p
Nyt viilaan pilkkua, mutta teidän keittiövälinesarjaa saa ainakin prismoista huomattavasti halvemmalla.
 
lellu-79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 16:38 Sarita-80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 22:58 lellu-79 kirjoitti:
www.kotigastronomi.com mitä kaikkea meillä on myynnissä mm. keittiövälineitä mausteiden lisäksi ja herkullisia jälkiruokatuotteita :p
Nyt viilaan pilkkua, mutta teidän keittiövälinesarjaa saa ainakin prismoista huomattavasti halvemmalla.
Viilaa vaan :D
En ol hirveesti hintoja vertaillu :whistle: Voi olla. Meiltä saat kuitenkin tuotteet kotiin/emännälle suoraan ja saat pienellä lisähinnalla ja samal vaival kaiverruksen ja lahjapakkauksen jos haluat ;)
Meidän päätuotteet onkin mausteet :)
 
kotigastronomi
Löysinpästän keskustelun ja aattelin nostaa taas pinnalle. Itse myynyt kotigastronomi mausteita muutaman vuoden ja tyytyväinen olen ollut samoin asiakkaani. Nyt kesällä kun on taas ollut noita tapahtumia joissa olen paljon kierrellyt niin on ilo ollut työskennellä kun asiakkaat tulevat pöydän ääreen ja sanovat että ostin sulta viimeks sitä ja sitä ja nyt ois tarvetta saada lisää ja kokeilevat lisäksi jotain uuttakin. On se kiva kun voi pitää asiakkaat tyytyväisenä tuoreilla ja taatuilla mausteilla. Kokeilkaa ihmeessä niin huomaatte eron ruuissanne. :p :p :p
 
Moi!

Itse toimin itsenäisenä liikkeenharjoittajana Amwaylla. Y-tunnuksen hankkiminen verotoimistosta riittää. Meikkejä, vitamiineja, ravinnelisiä, pesu-ja puhdistusaineita, kampaamotason hiustenhoitotuotteita yms.
Hyvät ja laadukkaat tuotteet, saanut YK:n ympäristöpalkinnon ja on yksi Unicefin päärahoittaja. Tässä muutama syy miksi minä valitsin tämän :)

Koulutuksesta todellakin oikeasti huolehditaan, meillä on todella hyvä ryhmä, johon kaivattaisiin lisää porukkaa. Ei ole pyramidi, sillä kaikilla on aivan yhtäläiset mahdollisuudet onnistua ja tienata.

Jos sinua tai jotakuta muuta kiinnostaa, niin ota ihmeessä yhteyttä s.postiini ha-ku@luukku.com
 
Minä olen Avonin konsulentti. Kosmetiikkaa, koruja, laukkuja. Muutama kymppi jää käteen kuussa itselle+ ilmaiset meikit ja shampoot. lähinnä tutuille ja puolitutuille kauppaan. Voisi edetä pitkällekin, mutta minulle riittä tämä harrastuksena.

lähiaikoina aloitin tupperwarella ihan kokeilumielessä.

Amwayhin melkein jo lähdin mukaan, mutta aloituspakettien maksut muutti mielen.
 
Neljän lapsen kotiäi
Minä myyn Lingon&Blåbär-lasten/nuortenvaatteita. Tykästyin noihin itse ja nyt saan todella mukavan työn lisäksi omille naljälle lapselleni edullisesti ihania vaatteita. Menekki on yllättänyt positiivisesti, pidän 2-4 esittelyä viikossa TREn seudulla. Jos haluat lisätietoja,ota yhteytta sa-ri@luukku.com (siis tavuviiva tuossa välissä). Jos olet muualta päin, voin antaa sinua lähimmän aluepäällikön tiedot. Itse aion tämän työn avulla pysytellä kotiäitinä vielä toivottavasti pitkään, vaikka kotihoidontuki loppuukin ensi vuonna nuorimmaisen täyttäessä 3v. :flower:
 
Minä voin suositella fitLine ravintolisien myyntiä. tyyli on vapaa: suoramyyntiä, nettimyyntiä, kotikutsuja, verkostomarkkinointia. Tuotteet todella laadukkaita (mm. ainoa vesiliukoinen omega) ja itse tehtävä jogurtti, jossa paljon maitohappobakteereja. tuotteet saa ostaa 20-40% halvemmalla itselleen, sen lisäksi muut bonukset. Jos kiinnostaa, kerron mielelläni lisää. AadaOskari@sci.fi
 
tiedoksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 15:40 ha-ku kirjoitti:
Moi!

Itse toimin itsenäisenä liikkeenharjoittajana Amwaylla. Y-tunnuksen hankkiminen verotoimistosta riittää. Meikkejä, vitamiineja, ravinnelisiä, pesu-ja puhdistusaineita, kampaamotason hiustenhoitotuotteita yms.
Hyvät ja laadukkaat tuotteet, saanut YK:n ympäristöpalkinnon ja on yksi Unicefin päärahoittaja. Tässä muutama syy miksi minä valitsin tämän :)

Koulutuksesta todellakin oikeasti huolehditaan, meillä on todella hyvä ryhmä, johon kaivattaisiin lisää porukkaa. Ei ole pyramidi, sillä kaikilla on aivan yhtäläiset mahdollisuudet onnistua ja tienata.

Jos sinua tai jotakuta muuta kiinnostaa, niin ota ihmeessä yhteyttä s.postiini ha-ku@luukku.com
Amway rahoittaa USA:n republikaanipuoluetta ja presidentti Bushin sotia
enemmän kuin Unicefiä.
 
Minä myös
Amwaylla. Suosittelen, en ole joutunut pettymään ja tulostakin tulee kiitettävästi jo lyhyessä ajassa. Vajaa vuosi mukana nyt ja voin jäädä pois työstäni kohta..ihanaa :heart:
 
Minä olen PartyLite-konsultti. Esittelen siis laadukkaita parafiinikynttilöitä, kynttiläsomisteita ja muita sisustusesineitä. Pidän esittelyjä 3-7 kertaa kuussa. Aloittavan konsultin palkkio on 20-25% myynnistä, "uralla" voi nousta saamalla alleen konsultteja, jolloin palkkio paranee. Aloittaminen ilmaista, ei tarvitse pitää varastoa, vahva ryhmätuki, ei myyntipakkoja (voi siis olla passiivinenkin konsultti), itselle saa tuotteita huimalla alennuksella ja myös ilmaiseksi myyntikampanjoista ja mikä parasta: tuotteet on aivan ihania!
Olen kotihoidontuella, eikä nämä tulot (200-700e/kk) ole vaikuttaneet tukeen.
 
Minä myyn Avon kosmetiikka ja olen TYKKÄNYT hinta/laatusuhde minusta halvempi kuin Orifllame jossa ollut mukana.Nyt olen Tiiminvetäjäehdokas ja kaipailen mukavia ihmisiä mukaan :attn: lisätietoja saapi jos haluaa :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 15:21 kotigastronomi kirjoitti:
Löysinpästän keskustelun ja aattelin nostaa taas pinnalle. Itse myynyt kotigastronomi mausteita muutaman vuoden ja tyytyväinen olen ollut samoin asiakkaani. Nyt kesällä kun on taas ollut noita tapahtumia joissa olen paljon kierrellyt niin on ilo ollut työskennellä kun asiakkaat tulevat pöydän ääreen ja sanovat että ostin sulta viimeks sitä ja sitä ja nyt ois tarvetta saada lisää ja kokeilevat lisäksi jotain uuttakin. On se kiva kun voi pitää asiakkaat tyytyväisenä tuoreilla ja taatuilla mausteilla. Kokeilkaa ihmeessä niin huomaatte eron ruuissanne. :p :p :p

Oon itse tykännyt noista mausteista yks tutun tuttu myy niitä...Nyt olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja olen hoitovapaalla ja olen miettinyt että mitä jos minä alkaisin itse myymään niitä mausteita....Anoppio ihan ihastunu niihin teflonliinoihin...
Mites toi tapahtumissa myynti tapahtuu? Ostatko valmiiks mausteita ja asiakas saa tuotteen suoraan mukaan vai samalla tavalla kuponkien kanssa kuin ja toimitat myöhemmin???
Entäs toi verotus puoli ja mitä voi laittaa kuluihin jos on toi y tunnus?

Osaisko joku neuvoa alustavasti?
:)
 
mua kiinnostais toi avon kosmetiikka juttu..... ja sit jotain muutaki haluisin halpoja juttuja myydä.... onko kellään suositella jotain jonka on helppo alottaa eikä tartte alotuksesta palio maksaa ja et ois ihan hyvä tuloki ???????? please auttakaa mua ...
 
mausteiden myynnistä
Kertokaa tuosta mausteiden myynistä lisää. Miten aloitus tapahtuu ja paljonko maksaa aloitus ja noin yleensä maksut...
Kaikki tiedot otetaan vastaan...

kiitos! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:
löysinpäs tällasen keskustelun ja ajattelin nostaa...

onko vieläkin niin, ettei alle 8500euron voitosta tarvitse perustaa toiminimeä tai hankkia y-tunnusta?
Ei minulla ainakaan toiminimeä ole vaikka tienaankin yli tuon 8500 euroa. Alveista haen alarajahuojennuksen perusteella alveja takaisin. Y-tunnuksen olen hakenut monta vuotta sitten, sen hausta en osaa sanoa, mutta googlettamalla varmaankin löydät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Itse olen ollu jo monia vuosia verkostomarkkinoinnissa mukana, aloitin n. 8 vuotta sitten Cabouchon:in ítsenäisenä jälleenmyyjänä, aloituksen jälkeen noin 2 vuotta se meni konkkaan ja siirryin Zepter International:in porukkaan. Miulla on osa-alueina kosmetiikka, korut, meikit, lasten tuotesarja yms.. Ja mieheni toimii kanssa mutta siinä sivussa, mie oon ns. päähenkilö koko touhussa ;D Ja ollaan Suomen päädyn ainoita joilta löytyy nettisivut tuotteista.

Kun aloitin otin yhteyttä verotoimistoon ja arvioin noin kuukausiansiot ja joka vuosi olen itse täyttänyt kaksi veroilmoitusta itse, toinen on oma ja toinen tämä bisnes puoli. Miulla ei ole toiminimeä tai yritystä, vaan olen itsenäinen jälleenmyyjä. Eikä ole vaikuttanut tukeihin mitä saan. Onhan niissä joku raja minkä yli ei saa mennä, muistaakseni. :whistle:

Sen verran vanhaa tietoa jo että olen nyt ollut parisen vuotta Avonilla ja nyt tiimivetäjänä, Avon tuotteista saa 25% alennusta kun tilaus ylittää 80e. Lisätietoja jos haluat ota yhteyttä jaanuska@gmail.com

nyt jaksossa 8 on mahdollisuus saada uuden konsultin upea laukku ilmaiseksi aloituspakkauksen lisäksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:
löysinpäs tällasen keskustelun ja ajattelin nostaa...

onko vieläkin niin, ettei alle 8500euron voitosta tarvitse perustaa toiminimeä tai hankkia y-tunnusta?
Tuo 8500e on alvi raja, jos on sen alle myynti ei tarvitse alveja maksaa. Tässä on verotoimistosta saatu meili

"Hei! Yleisesti ottaen kaikki tulot ovat veronalaisia. Joitakin poikkeuksia on, mutta niistä on erikseen säädetty lainsäädännöllä. Tuo kysymäsi konsultille jäävä tulo on hänen veronalaista ansiotuloaan. Tuloista hän saa vähentää tulonhankkimisesta aiheutuneet kustannukset. Verotusta varten tiedot annetaan lomakkeella 5. Suoramyyntitoimintaa harjoittavien tulisi ilmoittautua ennakkoperintärekisteriin, ilmoittautumislomake Y3 löytyy Ytj-järjestelmästä nettiosoite www.ytj.fi.
Jos toiminta on useita vuosia tappiollista, voidaan tuloverotuksessa katsoa pienimuotoinen toiminta harrastustoiminnaksi eikä tappiota vahvisteta. Jo ensimmäisenäkin tappiollisena vuotena voidaan tappio jättää vahvistamatta, mikäli näyttää siltä, että toiminta on harrastusluontoista. Positiivinen tulos tässäkin tapauksessa verotetaan Aina on velvollisuus ilmoittaa tulot.

Tuo 8.500,00 euron raja liittyy todellakin arvonlisäverotukseen. Mikäli liiketoiminnan muodossa harjoitetun toiminnan liikevaihto kalenterivuodessa jää alle 8.500 e, ei toiminnasta tarvitse ilmoittautua arvonlisäverorekisteriin. Vapaaehtoisesti voi tuolloinkin hakeutua. www.vero.fi Julkaisut ja lomakkeet - julkaisut - asiakastiedotteet - tiedote nro 193. "


 
enkä ole katunut, paljon uusia tuttavuuksia, aina halutessa uutuusmeikit ja kosmetiikat ostettuna tai jopa ilmatteeksi kannustinlahjana ja ihan rahaa alennuksien myötä...

Rintasyöpäkampanjan mukana olo on myös iso plussa...

Eli lisää tietoa saa täältäkin (satakunta) konsultin hommasta tai tuotteiden tilauksesta.
jkunnaspuro@gmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
Minä olen PartyLite-konsultti. Esittelen siis laadukkaita parafiinikynttilöitä, kynttiläsomisteita ja muita sisustusesineitä. Pidän esittelyjä 3-7 kertaa kuussa. Aloittavan konsultin palkkio on 20-25% myynnistä, "uralla" voi nousta saamalla alleen konsultteja, jolloin palkkio paranee. Aloittaminen ilmaista, ei tarvitse pitää varastoa, vahva ryhmätuki, ei myyntipakkoja (voi siis olla passiivinenkin konsultti), itselle saa tuotteita huimalla alennuksella ja myös ilmaiseksi myyntikampanjoista ja mikä parasta: tuotteet on aivan ihania!
Olen kotihoidontuella, eikä nämä tulot (200-700e/kk) ole vaikuttaneet tukeen.

Mimmun kirjoitukseen vielä lisätäkseni, että tärkein meinasi unohtua.. eli EI kuljetuksia/toimituksia. Emännän edut menevät Partyliten ei konsultin pussista. Aikaa säästyy huimasti kun ei konsultin tarvitse noutaa tukusta ja kuljettaa emännille. Mahdolliset reklamaatiot/vaihto-palautukset tai kaupan purut eivät jää myöskään konsultin tappioksi.

Jo ensimmäisellä päällikkötasolla tienaa n. 950e/kk.
 
Kotigastronomi täälläkin ja en voi kun suositella. Itse olen ollut mukana Oriflamessa ja Herbalifessa ja lähipiiristä löytyy Amwayta, Avonia, Tupperia sekä Partylitea ja tämä maustehomma on ainoa joka mut on vakuuttanut täysin!! 1,5 vuotta vasta takana, mutta varmasti kymmeniä edessä!!! Yyveellä voin kertoa lisätietoja jos joku haluaa lähteä mukaan!
 

Yhteistyössä