Myyrmäki-hallin iso kirppis...

...oli kyllä todella mieltä avartava kokemus :ashamed:
Sitä ruuhkaa ja ihmismäärää ei voi mitkään sanat kuvata, mä olin täysin mykistynyt :ashamed: :ashamed:

Lisäksi ihmisten töykeys ja käytös sai mut lähes itkemään: Esimerkkinä nainen, joka uudenkarheilla trendikuosisilla yhdistelmävaunuilla jyräsi mun kohta 3 vuotiaan pojan nurin oikein huolella eikä edes anteeksi pyytänyt |O |O |O |O
(Jos kyseinen ihminen lukee tätä (äiti kun olet...) niin tiedoksi, että pojalle todellakin tuli haava käteen sekä mustelma päähän... Ole onnellinen, että en huomannut niitä heti ja pääsit karkuun vastuuta ottamatta.)

Ihmiset myös lähes repivät vaatteita käsistä, tönivät kyynerpäillä ja talloivat päältä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:


Ei enää ikinä - kiitos :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
äiti itsekin
Itsekin kävin tuolla tutustumassa viikkoa sitten ja ei koskaan enää! Aivan kamala tungos ja tosiaankin ihmisiltä käytötavat on vissiin unohtuneet, anteeksi yleistys.

Mutta vielä kurjemmalta tuntuu lukea teidän kokemuksestanne, sietäisi oikeasti ihmisten hävetä.
 
->
Kävin siellä kanssa silloin ekana viikonloppuna ja tungos oli kova. Tahrasta, likasta ja ihme rojua myytiin kalliilla. Olin aika pettynyt. En koko hallista löytänyt edes yhtä tavaraa tai vaatetta mitä olisin voinut ostaa.
 
Minä kävin parisen viikkoa sitten ja se jäi kyllä vikaksi kerraksi. Tosiaan se tungos on jotain ihan käsittämätöntä, eniten ottaa päähän ne lastenvaunubarrikadit myyntikojujen edessä. Lisäksi parhaat kamat on menneet jo ennen kuin kirppis on edes auennut, en tiedä millä oikeudella jotkut käy siellä haalmassa etukälteen parhaat päältä. :kieh:
Mitään ei tullut ostettua.
 
äiti itsekin
Minäkin miehelle tuumin et myynnissä oleva tavara (vaatteet) olivat sellaisia mitä en itse enää keräykseenkään laittaisi taikka muualle lahjoittaisi. mut ehkpä tosiaan sielä parhaat menee päältä ennen kuin kirppis edes aukeaa, en tiedä..
 
Itse löysin joitain vaatteita, mutta kyllä se aika toivotonta on, kun ei niiden vaatteiden lähellekään pääse... aina joku ryysäsi siihen ja töni sivuun |O |O

Kyllä mä tästä edeskin aion tyytyä ihan noihin itsepalvelukirppareihin... :whistle: Ei enää ikinä tuonne - on siellä sitten mitä tahansa "helmiä" tarjolla :kieh:
 
tulkaa
Tulkaa Vantaalle Rekolaan. Täällä kaksikin kirppistä ihan aseman vieressä Laurintiellä, toinen lastenvaatekirppis ja siellä kyllä paljon kärryjä mutta hyvää tavaraa.
 
Se
Kerran kävin ja toiste en mene. Likasta, pölystä, ahdasta, ja tavara HIRVEÄÄ ROSKAA. En löytänyt yhtäkään tavaraa jonka olisin viitsinyt ottaa millään hinnalla. Kauhea. Yleensä tykkään kirppareista.
 
Tuli mieleen tuosta Myyrmäkihallin kirpparista että sain yhdeltä myyjältä kauheat haukut kun en suostunut ostamaan yhtä paitaa hänen haluamallaan hinnalla.

Onkohan tuolla kalliit pöytävuokrat kun tuntuu etten ole kalliimpaan kirppariin missään törmännyt? Myyjillä on ihan käsittämättömät hintapyynnöt eikä kukaan tingi.
 
Never ever again
Kamala ryysis, Kamalat hinnat kamalille ryysyille ja vähänkin parempikuntoiset vaatteet maksavat tuolla enempi kuin kaupoissa alennusmyynneissä.

Eräskin myi äitiyspakkauksen toppahaalaria tänään tuolla kirppiksellä 25? hintaan. Ei varmaan mennyt kaupaksi, mutta toisilla ei taida olla kovinkaan iso tarve päästä eroon ylimääräisistä vaatteista ja tavaroista kun pyytävät ihan käsittämättömän kovia hintoja.

Ja sitten kun erehtyy tinkimään niin johan näyttää myyjät hapanta naamaa.
 
No ohhoh, onpas kaikilla huonoja kokemuksia Myrtsistä :eek: Mulla ei taas ole kuin hyvää sanottavaa, aina on löytynyt ja paljon ostettavaa, myyjät ovat tinkineet (tosin joukkoon mahtuu myös niitäkin, jotka myyvät käytettyjä uuden hinnalla eivätkä suostu tinkimään senttiäkään, mutta eihän niiltä myyjiltä ole mikään pakko ostaa) eikä ryysiskään ole saanut pinnaani kiristymään! Itse olin sillon ekana vkl myymässä eli elokuussa ja ainakin myyntipöydän takaa katsottuna fiilis oli ihan leppoisa! Ja minä ainakin tingin - myin oikeestaan kaiken sillä hinnalla, millä asiakas halusi. Se mielestäni kuuluu kirppiksen henkeen, ettei se rahan saanti ole tärkeintä vaan kierrätys, ja itselleni ainakin tulee hyvä mieli siitä, että joku oikeasti ilahtuu löydöstään ja kun vielä hinta on halpa :)


muoks *

ainut negatiivinen juttu on tuolla se, että todellakin myyjät ja ostajat päästetään sisään yhtäaikaa. On tosi hankalaa hakea kamoja autosta, kasata pöytiä, laittaa tavaraa esille kun ostajat tulee jo suurinpiirtein käsistä repimään tavaroita... siinä sais järjestäjät kyllä keksiä toisenlaisen systeemin...

muoks vieläkin *

joo ja parhaat menee kyllä päältä sen ekan puoltuntisen aikana, ennen kuin kirppis oikeesti ees aukeaa, just sen takia, kun ostajat pääsee sisään ennenkuin varsinainen myyntiaika edes alkaa!
 
ehkä myymään...
Onko siellä pöydät valmiina, vai pitääkö olla oma pöytä mukana? Onko täällä suurimmaksi osaksi lastenvaatteita, vai meneekö kaupaksi muutkin tavarat/vaatteet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
Minä kävin parisen viikkoa sitten ja se jäi kyllä vikaksi kerraksi. Tosiaan se tungos on jotain ihan käsittämätöntä, eniten ottaa päähän ne lastenvaunubarrikadit myyntikojujen edessä. Lisäksi parhaat kamat on menneet jo ennen kuin kirppis on edes auennut, en tiedä millä oikeudella jotkut käy siellä haalmassa etukälteen parhaat päältä. :kieh:
Mitään ei tullut ostettua.
Tota paikka aukeaa samaan aikaan myyjille sekä asiakkaille.. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä myymään...:
Onko siellä pöydät valmiina, vai pitääkö olla oma pöytä mukana? Onko täällä suurimmaksi osaksi lastenvaatteita, vai meneekö kaupaksi muutkin tavarat/vaatteet?
On pöytä, saat käydä hakemassa sen samaan aikaan kuin kirppis aukeaa. Kannattaa olla apua kasaus jtavaran esillepano vaiheessa. Menee muukin tavara. On vaan minusta kallis! Siis pöydän vuokra... kun kuitenkin on tarkoitus myydä halvalla.

 
Vieras
Kannatta hinnoitella vaatteet etukäteen ja jos jaksaa niin jaotella koreihin, henkroida jne.Se helpottaa sitä ryysistä, joka saattaa tulla, kun saat kamat raahattua paikalle.Ja kaveri mukana helpottaa tosi paljon.
 
vieras
Voi varata etukäteen jos eivät ole varattuja jo kaikki paikat.Sitten voi koettaa onnea ja mennä paikan päälle jos pääsisi kuitenkin, kun kaikki ei aina tulekaan vaikka paikka varattu.
 
myymä
Itse olin tuolla myymässä hyväkuntoisia lastenvaatteita 50cent/kpl ja vaikka mielestäni tuo on jo halpa hinta lastenvaatteista niin ihmiset tinki ihan älyttömän pieniin hintoihin :eek: Noh, pääasia että suurin osa meni ettei tarvinnut isoa määrää enää kotio raahata mutta kuitenkin!

 

Yhteistyössä