n.10 kg:n karistus

Huomenna punnitus... vähän jännittää kun oon liikkunu paljon ja lihakset ihan kipeenä eli onkohan sittenkin plussaa, kun lihakset keränny nesteitä. Toisaalta söin myös eilen salmiakkia, mutta pysyin kyllä sallittujen kalorien sisällä eli toivotaam et heilahtais alaspäin ja pääsis vihdoin siihen mihin ennen joulua pääsi... ja sitten uusia lukemia kohti.
 
No niin se on jälleen maanantai ja punnitus suoritettu. Vaaka oli hyvin armollinen vaikka pelkäsinkin, et näyttää plussaa lihasten jumittamisen takia. 1,5 kg oli pudotusta.

Aloitus 70,3
Paino nyt 67,2
Pudotettu 3,1
Tavoite 59-62
 
Hieno pudotus, ronttis. Mulla melkein samanmoinen. Miinusta 1,1 kg.

Aloitus marraskuun puolivälissä 71 kg
Paino nyt 66,8 kg
Pudotettu yhteensä 4,2 kg
Tavoite 64 kg

Miinusta muillekin ja tsemppi päälle uudeksi viikoksi!
 
TTJ
Teillä tosi hyvin pudonnut, Wau! Minulla -300g viime torstaista, kun
ostin uuden puntarin..Liikkunut en ole juuri yhtään, kahtena iltana
vähän stepperillä, joten tyytyväinen oltava..Hitaasti hyvä tulee..

Aloitus 74,8kg
Nyt 73,1kg
Pudotus 1,7kg
Tavoite 60kg
 
Vaaka näytti maanantaina 66,3kg. Täytyy olla tyytyväinen kun en ole kahteen viikkoon päässyt liikkumaan.
Lämpöilyä siis edelleen. Kävin eilen taas lääkärissä ja diagnoosi oli että mun termostaatti on mennyt rikki!!! :LOL: Käski lopettaa kuumeen mittaamisen, kyllä se ohi ajan kanssa menee. Kannatti taas maksaa tuosta :x .
Tämä viikko onkin mennyt syömistenkin puolesta surkeasti. Mun sisko oli lasten kanssa käymässä ja mässäiltiin maanantaista tähän iltapäivään :ashamed:
Otan tän viikon vielä rennosti ja maanantaina viimestään lenkille.

Hienosti on kaikilta tippunut. Wau!!!! :hug:
 
Hei kertokaa mistä saisin kipinän liikkumiseen?

Vaikka paino on pudonnut todella hyvin,tunnen huonoa omaatuntoa siitä etten liiku juuri yhtään:(

Mitään kovin raskasta en ton pääni kanssa vielä uskalla,mutta edes jotain,mä en kestä kun tuntuu että olis pakko myös liikkua!

Uimista ja kävelyä suunnittelen...mutta mistä aikaa ja innostusta vielä? :wave:
 
Kesänlapsi: Meilläkin ollaan taas kipeenä eli hyvin alkaneet jumpat taas tyssäs siihen :( Miks ihmisten pitää sairastaa!!!

Henrietta: Vitsi sulla on pudonnu tosi hyvin varsinkin kun sulla ei ees ihan kauheesti ole tota pudotettavaan. Yleensä viimesten 10 kilon kanssa taistellaan, mutta sähän oot ihan hurjassa iskussa. Liikuntapuolesta oon huomannu et ihan jumpata voi näköjään lastenkin kanssa eli lapset leikkii lattialla (tai möyrii päällä) niin sillonkin voi tehdä lihaskuntoa ja venyttelykin on tosi tärkeetä. Mites ois vesijuoksu tai keksi jotain mitä oikeesti haluisit koittaa? ja ajasta en tiedä millanen meininki teillä on kotona mut koita keskustella miehes tai jonkun muun kanssa joka vois hoitaa lapsia et pääsisit ees kerran tai kaks viikossa liikkumaan. Mulla ainakin on se suuri motivaattori et välillä pääsen kotiympyröistä muualle kun pääsen liikkumaan.

Kaikilla hienosti pudotusta, tsemppiä viikonloppuun!
 
Moi taas. ONNEA mainioista pudotuksista!! :flower: Oon ollu poissa kotoo ja en oo vaakalle päässy. Sit oon myös syöny kaikenlaista pashkaa enkä laihduttanu ollenkaan :headwall: Hyi mua.

Tänä aamuna kävin puntarilla ja painoin 65kg. Lohduttauduin sillä, että olin jo syöny aamupalan :p

Mutta maanantaina taas tuun kertoon ihan oikean maanantai-aamun ennen ruokailua lukeman :D

Mä asun Jyväskylän maalaiskunnassa. Ronttis, mihin sä olet muuttamassa?
 
Rouva Räpylä: Niin siis se heh, tällä hetkellä tosiaan tarkottaa et Turkuun muutettiin syyskuun puolivälissä ja ens kesänä ois suuntana Loimaa, kun ostettiin sieltä talo. Naureskelen tätä meijän asumista aina kun viimesen vuoden aikana muutettu ihan hurjana... toivottavasti nyt sitten tuonne Loimaalle jäätäis pitemmäks aikaa.

Sain tuossa äitiltä pv:n pistejutut ja aattelin kokeilla kun toi keventäjät loppuu kohta, josko sais taas vähän intoa mukaan. Mieskin sano alottavansa painonpudotuksen. Ja sanoin et saa sen kauan kaipaamansa telkkarin palkkioks kun on saavuttanu tavoitteensa... no se siihen sit lätkäs et mä saisin concept 2 soutulaitteen. Olipa hurja lupaus... mä oon himoinnu sitä kamalasti... mutta se vie tilaa ja maksaa ihan julmetusti. Mutta sittenhän siellä Loimaalla ois tilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Kesänlapsi: Meilläkin ollaan taas kipeenä eli hyvin alkaneet jumpat taas tyssäs siihen :( Miks ihmisten pitää sairastaa!!!

Henrietta: Vitsi sulla on pudonnu tosi hyvin varsinkin kun sulla ei ees ihan kauheesti ole tota pudotettavaan. Yleensä viimesten 10 kilon kanssa taistellaan, mutta sähän oot ihan hurjassa iskussa. Liikuntapuolesta oon huomannu et ihan jumpata voi näköjään lastenkin kanssa eli lapset leikkii lattialla (tai möyrii päällä) niin sillonkin voi tehdä lihaskuntoa ja venyttelykin on tosi tärkeetä. Mites ois vesijuoksu tai keksi jotain mitä oikeesti haluisit koittaa? ja ajasta en tiedä millanen meininki teillä on kotona mut koita keskustella miehes tai jonkun muun kanssa joka vois hoitaa lapsia et pääsisit ees kerran tai kaks viikossa liikkumaan. Mulla ainakin on se suuri motivaattori et välillä pääsen kotiympyröistä muualle kun pääsen liikkumaan.

Kaikilla hienosti pudotusta, tsemppiä viikonloppuun!
Itsekin ihmettelen kuinka se nuin hyvin on tippunut tuo mun paino :eek: varmaan keskiviikkona sitten plussaa tai jotain :whistle:

Niin tuosta liikkumisesta...erittäin noloa myöntää,mutta ei me edes tarvita lapsenvahtia jos haluais lenkille tms.n.tunnin,kahen juttuun mennä niin senkun menis...Meillä lapset meinaan ekalla ja toisella luokalla,että pärjäisivät kyllä :ashamed:

En tie mikä siinä on niin hiton vaikeeta aloittaa:(

jaa muutat loimaalle?Me asutaan Forssassa,ei ihan kauhian kaukana,loimaalla käydään usein hongkongissa ja mies moottoripyöräjutuissa :wave:
 
Henrietta: Yks laihduttaja kirjoitti hyvin... jos ei liikuntaan oo motivaatiota niin sitten liikutaan ilman sitä... heh, ja niin oon päättäny silloinkin kun ei jaksais.

Maanantaipunnitus anto vaan miinus 200 g eli paino nyt 67... hitaasti, mutta onneks kuitenkin koko ajan alaspäin.
 
Vaaka näytti aamulla 65,9. Odotin et olis plussaa kun olen koko viikon syönyt mitä sattuu ja paljon :eek: Hyvä näin!

Ronttis: asustellaan sitten kesästä lähtien aikasta lähekkäin.. Me asutaan Säkylässä =)

Ajattelin tänään ottaa sauvat käteen ja lähtee lenkille eka kertaa lähes kolmeen viikkoon. Ei tää lämpö näköjään lähde pois (eilen illalla 37,5) :kieh: Niinpä ajattelin et nyt alkaa kuntoilu, se joko laskee tai sit nousee kunnolla ja menee toivottavasti äkkiä ohi. Tää on niiiin puuduttavaa!! :headwall:
 
Henrietta: Mutta etkös sä ollutkin jotain 169 pitkä? Mä oon nimittäin vaan 162... eli siihen suhteutettuna... Ja mä haluaisin et mun paino alkais vitosella, mutta se taitaa olla mahdotonta!

Kesänlapsi: Juu tais sitten osua muutama meistä siihen Loimaan läheisyyteen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Henrietta: Mutta etkös sä ollutkin jotain 169 pitkä? Mä oon nimittäin vaan 162... eli siihen suhteutettuna... Ja mä haluaisin et mun paino alkais vitosella, mutta se taitaa olla mahdotonta!

Kesänlapsi: Juu tais sitten osua muutama meistä siihen Loimaan läheisyyteen =)
:) no joo,mutta tosi hieno lukema sulla silti :wave:
 
Aloitus 69
Paino nyt 64.7
Pudotettu 4,3
Tavoite 60

Joopajoo, paino sama ku 2vk sitten. No, positiivista ettei oo noussu, oon nimittäin ollu pois kotoo ja syöny ravintolaruokaa ja karkkia viikon :ashamed:

Mä näköjään osaan tän painon samassa pitämisen, se multa ennenki on onnistunu. Laihdutus vaan takkuaa. Pitäis ottaa itteä niskasta kiinni ihan oikeasti. Mä painan LIIKAA näin lyhyeksi :headwall:

Onnea teille muille, ja ne yhet plussat, ei nekään maata kaada ku muuten on laihtunu :) Sitäpaitsi jos harrastaa liikuntaa, varsinkin kuntosalia (mä en ees liikuntaa harrasta, paitsi pihaleikkijä pojan kans... Mäenlasku on aika rankkaa puuhaa ku saa vetää lapsen pulkassa mäkee ylös :D ) niin silloinhan lihakset kasvaa ja lihaksethan painaa enempi ku läski :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Henrietta: Vitsi sulla putoo koko ajan tosi upeesti. Mulla on pudonnu noin 400 g viikossa keskimäärin. Sun tahdilla mä oisin jo tavotteessa... No kyllä kai se tälläkin tahdilla joskus saavutetaan :)
Kyllä tää tahti hyytyy,olethan sä laihduttanutkin kauemmin:)
 
Huoh, miten musta tuntuu et paino ei muka laske yhtään... vaikka kymmenen oon tietty syyskuusta pudottanu niin silti nyt tuntuu jotenkin mukamas takkuselta. Ja voi jee kun tekis mieli herkkuja. Toisaalta liikuntavimma ois ihan kauhee. Jatkuvasti teen vatsoja ja reisiä...

Noi kipeenäolot ei oo yhtään hauskoja, toivottavasti ne ois jo meiltä ohi, kun on muutamia viikkoja sairasteltu... tää viikko menny onneks ilman mitään flunssia.
 

Yhteistyössä