n.40v,alle kouluikäisten äidit

  • Viestiketjun aloittaja Nasulii
  • Ensimmäinen viesti
Nasulii
Löytyykö muita samaan kastiin kuuluvia.Itselläni 3v tyttö ,perheeseemme kuuluu myös,iskä ja hänen edel.liitostaan 2 murkkuikäistä poikaa.
Meilailu/mese kavereita vailla...
 
vertaisesi
Täällä myös, laittaisitko vielä osoitteesi?
Vajaa 40v. lapset 15v. 12v. ja 4v. Itse olen opiskeleva äiti, isäkin perheessä on. Kiireestä huolimatta aikaa löytyisi aina uusille ystäville ja tuttavuuksille. :hug:
 
Teinien äiti
Ikää vaaditusti, mutta omat lapset eivät ole enää alle kouluikäisiä. Sellaisten kanssa olen kyllä päivittäin tekemisissä.
Lähinnä kaipaan ajatustenvaihtoa, maili- tai kirjeystäviä äideistä,
joilla on myös teini-ikäisiä lapsia.
Elämä on vilkasta ja sosiaalista lastenharrastusten ja perheystävien muodossa, mutta joskus tuntuu, ettei oikeassa arjessa pysty kunnolla puhumaan tärkeistä asioista, kun aina vieressä on pieniä ja isompia korvia kuulemassa ja siksi ystävyydet tuntuvat pinnallisilta.
Kirjoitellen sitä voi oikeasti purkaa kaikkia tuntojaan; iloja ja suruja.
Siis, jos joku samoin ajatteleva tämä sattuu täältä näkemään, niin laita mailia osoitteeseen martsamekko@netti.fi
 
Täällä 45- vuotias äiti, nuorin lapseni on 5- vuotias. Päiväni kuluvat töissä käyden opiskellen ja kotitöitä tehden. Mutta kaiken touhun lomassa olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Olen innokas urheilun etenkin ravien seuraaja. Postia voi laittaa osoitteeseen iitamar@suomi24.fi
 
sannamari1
Olen 41 v. kolmen lapsen äiti, tytöt 14 v ja 1 v 9 kk, poika 9 v. Asun pääkaupunkiseudulla. Harrastuksiini kuuluu mm. ulkoilu (sienestys, pyöräily, sauvakävely etc) ja lukeminen. Pidän myös matkustelusta ja elokuvista, etenkin Kieslowskin ja Almodovarin. Olen juuri aloittanut työt hoitovapaan jälkeen ja kuopus on päiväkodissa.

 

Yhteistyössä