Naama- ja kroppakuvapinojen jatkoksi kuvapino kaikelle söpölle

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mä olen elukoiden kuvia tänne latonut niin usein ja paljon, että vaihteeksi tällainen:

Ihana totta tosiaan. :D Taitaa olla nukensängyssä?
Jep.
Mun henk.koht. mielipide on, että vastasynytyneet ei periaatteessa ole mitenkään älyttömän söpöjä. Mutta olihan tuo jotenkin asiana söpöä.

Tuo meidän pienin oli syntyessään vähän alle 3 kiloa, aika kirppu siis. Ja kun alta vuorokauden ikäisenä kotiutui, niin "asusteli" sitten tossa nukensängyssä ekan viikon, kun se oli niin helppo nostaa esim. keittiön tasolle, ettei keskimmäinen pääse vauvaa rääpimään :D
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:


Veljeni ranskanbulldoggi, joka on meillä hoidossa. Lucca lähettää teille pusuja.
Johan on korvat. Söpö koira, vaikka en tuon rotuisista kovin paljon pidä. :)
Sählääjiähän nuo ovat. Nyt niitä on vielä taloudessa kaksi. Juoksevat täysiä ympäriinsä, kun sille päälle sattuvat. Törmäävät täyttä vauhtia jääkaappiin ja makaavat siinä hetken pökerryksissään. Sitten meno jatkuu entistä hullumpana. On ne upeita eläimiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:


Veljeni ranskanbulldoggi, joka on meillä hoidossa. Lucca lähettää teille pusuja.
Johan on korvat. Söpö koira, vaikka en tuon rotuisista kovin paljon pidä. :)
Sählääjiähän nuo ovat. Nyt niitä on vielä taloudessa kaksi. Juoksevat täysiä ympäriinsä, kun sille päälle sattuvat. Törmäävät täyttä vauhtia jääkaappiin ja makaavat siinä hetken pökerryksissään. Sitten meno jatkuu entistä hullumpana. On ne upeita eläimiä...
Hupinsa kullakin. :D

 

Yhteistyössä