naama kukkii kumpi tullut? ;)

minä vaa
Mulla esikoinen poika, naama kukki kuin pahaisella teinillä, ja iho muutenkin rasvainen. Nyt raskaana rv 24 ja taas samaa kukintaa, tosin nyt ei sukupuoli ole vielä selvillä.
 
onnimanni84 harmaana
esikoinen on poika ja sillon ei tullu mitää namaa paisti kun poika oli syntyny nii kaikki ne hormooni näppylät tuli mulle...ja nyt ootan toista ja otta kukkii kun olis pahempiki murrosikä...(ei oo ikuna näin pahasti naama/otsa kukkinu miten nyt ei ees murrosiässä) en tiedä kumpi sieltä on tulossa...mut parin viikon sisäl selviää :D
 
Mulla kukki naama kun esikkoa odotin ja tyttö syntyi. Toinen on poika ja paljon parempi iho oli raskausaikana sekä nyt tässä (rv40+2) odotuksessa naama pysyny hyvänä, en kyl tiedä kumpi on tulossa mutta epäilykset on että poika tulee.
 
Ekassa odotuksessa oli tosi hyvä iho, ja poika tuli, tokassa naama kukki ja sain tytön, ja nyt odotan kolmatta, naama on kukkinut ihan tosissaan ja poika olisi tulossa..eli ei ainakaan mun kohdalla siitä voi mitään ennustaa.
 
Eka oli tyttö ja naama kukki kunnolla! Toisessa raskaudessa iho pysyi hyvänä ja oli poika! Nyt kolmannessa raskaudessa taas naama kukkii ja tyttö pitäisi olla tuloillaan :)
Eikö sitä niin sanota että pojat antaa äideille kauneutta ja tytöt vievät äidin kauneuden...jotenkin noin. Mutta meillä pitänyt paikkansa :D
 

Yhteistyössä