naapuri (ja ex kaveri) popitti pitkään hiljaisuuden musiikkia(TODELLA KOVAA)

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
latoin ensin hälle txt että kuuleeko tuon musiikin(siis en vielä tiennyt että mistä tulee),,että kylläpä ärsyttää kun lapsi just rauhottu ja itellä ollu ihan kamala viikko nukkunut tosi vähän, ja sit kun voisi nukkua joku huudattaa musiikkia niin kovaa että sanat kuulisi korvatulppienkin läpi!

sit kävin kuuntelee rappukäytävässä ja se musiikki tuli "kaverin"(ollaan kahviteltu parisen kertaa ku on n,,samanikäisiä lapsia) kämpästä,laitoin viestin että sehän tulee teiltä, mun on pakko saada nukkua joten hiljentäisittekö musiikin ja hirveän musiikin päälle huutamisen. ei vastausta,ei hiljentänyt.

sit lopulta laitoin viestin että tarvitseeko mun valitus tehdä että hiljenette senverran että saisi YÖLLÄ nukkua!! aamulla tuli viesti että tee valitus jos saat siitä vallantunnetta pieneen elämääsi. ja että mä en halua enään ikinä nähdä sua!

pisti sitten meidä kahvittelukaveruuden poikki siksi että hän ite häiriköi yöllä ja mulla on pieni lapsi ja tietää sen kyllä! hänellä itsellään on 2viikkoa/kk lapset isällä. niin ei sitte näköjään hänen tarvitse ajatella muita ihmisä ollenkaan.
 
mutta siis käyttäytyykö oikeesti aikuinen ihminen todella noin? ei minusta. hiljaisuus alkaa klo 22 sen jälkeen ei soiteta musiikkia täysillä!! ja jos joku ilmoittaa sen häiritsevän niin eiköhän normaalisti siinä vaiheessa pahoitella ja todellakin hiljennetä sitä musiikkia7huutoa.

kyllä mullakin joskus soi musiikki 22jälkeen mutta niin pienellä voluumilla että ei kuulu mihinkään muualle(ettei häiritse muita. nyt mä oon niin ärtynyt ja kiukkunen ku voi olla ja yksin 3v lapsen kanssa! että ärsyttää(ihan vaan siksi että olen väsynyt jonkun itsekkään ihmisen takia)
 

Yhteistyössä