Naapurin bileet ja kutsua ei kuulu =/

  • Viestiketjun aloittaja harmaannuin syystä
  • Ensimmäinen viesti
harmaannuin syystä
Asumme omakotitaloalueella ja naapurissa asuu samanikäinen pariskunta. Olemme asuneet tässä reilu kolmevuotta ja ehtineet ystävystyä. (ainakin minun mielestäni)
Pyysimme jopa naapuripariskunnan lapsemme kummeiksi. Nyt näyttää kuitenkin siltä, et ei ollakkaan kavereita.?..?
Naapurin miehellä oli hetki sitten syntymäpäivät ja naisella tulevana viikonloppuna. Aikovat puheidensa mukaan ISOT bileet pitää. Meille vain ei ole kutsua tullut :(
Harmittaa tosi kovaa! En voi olla muuta kuin loukkaantunut.
Mietin vain, et ilmaisenko loukkaantumisen ennen tulevia bileitä, vai onko se vain "kutsun kalastelua". =/
 
Niinpäti
Pitäisi tietää minkälaiset pippalot on kyseessä, meillä on kaikenlaista iltamaa ollut mihin on valikoitu jengiä, vaikkapa tyyliin lapsuudenystävät ja tutut joita ei olla nähty, sitten on ollut pokeri-iltamaa mihin naisilta on pääsy kielletty ja naisella omat juttunsa tietenkin.
Sukujuhliin en suostu enää menemään :D Ei jaksa enää.
 
harmaannuin syystä
Pitkin viimetalveakin naapurin-nainen lähetteli tekstiviestein näitä kiertoviestejä: "olet minulle todella tärkeä..." "lähetä kymmenelle ihanalle naiselle tämä" yms.
Ja muutenkin ollaan lenkkeilty yhdessä, kahviteltu yms.
Oikeasti pidin häntä enemmän ystävänä, kuin "vain naapurina"
Meille on vain sivumennen naapurin mies heitellyt, et on tulos ISOT bileet.
Onko mulla teidän mielestä edes oikeutta olla loukkaantunut? =/
 
harmaannuin syystä
[QUOTE="Jaa-a";21940003]Jospa ne olettavat automaattisesti, että olette tulossa?
Tai sit jos tosiaan on suvulle ne juhlat...[/QUOTE]

Kommentoi naamakirjassa, et älkää sit välittäkö lauantaina naapurista kuuluvaa älämölöä!
(Eli ei tarvii kutsua odotella)
 
Helkka
Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin syystä;21940332:
Onko mulla teidän mielestä edes oikeutta olla loukkaantunut? =/
Eihän sitä voi kukaan sanoa, ettetkö saisi olla pahoilla mielin, jos kutsua ei kuulu.
Mutta jos molempien osapuolten mielestä olette ennemminkin ystäviä, niin varmaankin heillä on jokin suht järkevä syy olla kutsumatta teitä, tuskin siinä silloin mistään tahallisesta sorsimisesta on kyse.
 
hmm. Naapurisuhteet on erittäin vaikeita! Meilläkin oli rivitalossa hyvät naapurisuhteet ja kutsuttiin juhliin puolin ja toisin, mutta sitten kun joku meni pieleen niin elämä muuttui aivan kauheaksi :( Suosittelen pitämään hyvät ja lämpimät välit naapureihin ja sellainen hyvää päivää-tuttavuus. Ei sen enempää. Opin ainakin sen :)
 

Yhteistyössä