Naapurin kissa tunkee sisälle ja käy oman kissan päälle.

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
Hei aaaap
Jos sinä olet lähipiirissäni ja ammut siellä niin teen ilmotulsen. Tai jos naapuri epäilee kissan kadonneen niin tiedän mitä sanoa kos tää palsta pätee. On näyttää todistusaineistoo huonon omistajan ja tappajan suhteen!!!!
 
"vieras"
Ei ole kissa lainsuojaton eikä sitä saa tappaa. Kiinni saa ottaa ja toimittaa löytöeläintaloon. Tätä koittaisin, vaikka sitten hakee loukun sieltä löytöeläintalolta. Tai jos on koira, niin luulis että se osaisi kissaa säikäyttää niin ettei se enää uskalla tulla. Kimppuun ei kannata usuttaa, voi koirallekin käydä huonosti. Kissa kun pärjää isollekin koiralle kynsinensä. Ja muutenkaan en suosittele väkivaltaa, niinkuin palstaidiootit.
 
[QUOTE="vieras";28836598]Ei ole kissa lainsuojaton eikä sitä saa tappaa. Kiinni saa ottaa ja toimittaa löytöeläintaloon. Tätä koittaisin, vaikka sitten hakee loukun sieltä löytöeläintalolta. Tai jos on koira, niin luulis että se osaisi kissaa säikäyttää niin ettei se enää uskalla tulla. Kimppuun ei kannata usuttaa, voi koirallekin käydä huonosti. Kissa kun pärjää isollekin koiralle kynsinensä. Ja muutenkaan en suosittele väkivaltaa, niinkuin palstaidiootit.[/QUOTE]

meilä mettästysrotunen kora joka otti kerralla isoltaki kissalta hengen pois. keskeltä kinni ja puihautti. ikinä ei tullu narmuakaan koiralle.
 
"öööööööööö"
Sehän on niin, että kun kissa hyökkää teille, niin sen päälle saa hyökätä itsepuolustuksesi. Lisäksi se tulee syyllistyneeksi kotirauhanrikkomiseen :D
 
"aapee"
Jos sinä olet lähipiirissäni ja ammut siellä niin teen ilmotulsen. Tai jos naapuri epäilee kissan kadonneen niin tiedän mitä sanoa kos tää palsta pätee. On näyttää todistusaineistoo huonon omistajan ja tappajan suhteen!!!!
Ootko jotenkin sekaisin? :O
Pitää siis antaa sen kissan tappaa meidän oma kissa?????????

Juu ei. Eiköhän koira hoida asian.
Kissan omistajaa on jo toistuvasti pyydetty pitämään kissa sisällä.
Taidan viedä laskun kun kusi meidän rattaat.
 
Eläintenhoitaja 2x22
"Ota se kiinni! Loukuttakaa se ja roudatkaa se sit löytöeläinkotiin!!111"


Onko täällä oikeastikkin noin lapsellista porukkaa?
Ettekö te tajua, ette eivät ne löytöeläinkodit ole mitään naapureiden välisten riitojen yleisiä hyödynnyskohteita? On kuulkaas niin monien löytöeläinkotien resurssit ja paikat niiiin suppeita, että välillä on pulaa minne laitetaan ne OIKEASTI löydetyt kissa ym. kun tillaa ei tosiaan ole enempää ja löydy.
Todella lapsellista lähteä kuskaamaan NAAPURIN kissaa jonnekkin löytöeläinkotiin, kun tiedätte kuka sen omistaa ja missä se asuu.
Te vaan lapsellisella käytöksellänne tiukitte löytölät ja viette niitten hoitoresursseja turhaan..

Tähänkin nyt varmaan joku neropatti vastaa että, "no ei se oo mun ongelma, vaan niitten. Hankkisivat lisää sitä tilaa, kun kerta mniin tykkäävät niistä s**tanan elukoista!!" Uskomatonta, saispa tähän sen seinään päätä hakkaavan hymiön -niin laittaisin. ..

Mutta mitäpä sitä vois Kaksplussan perus- mammoilta odottaakkaan? Ette te näytä koskaan olevan sieltä välkyimmästä päästä.. Huoh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mihin sä pyrit??;28836867:
Oletko sä ylpeä tuosta? Miten joku voi olla ylpeä siitä että joku ottaaa hengen pois joltakulta?

Kuulostat kuvottavalta ihmiseltä.
lintumetillä tullu kissoja vastaan koira tuonu saaliinsa, kissan :/ muutaman tappanu oman pihaan. naapurille vein kissan taksi kyllä vaan eipä se perustannu.

mettästyksessä on tarkotus saaha saalista yleensä jollon lähtee henki. yllätys kenties?
 
nyt kuule vähän takapakkia
[QUOTE="aapee";28836445]No en kyllä ala omaa elämääni jonkun vieraan kissan takia muuttamaan :O
Vaikka ammutaan kissa tuohon terassille mieluummin.[/QUOTE]

Että jos nyt ap pikkusen miettisit mitä kirjoitat ja mietit päässäsi. Meidät kaikki on niin helppo jäljittää nykypäivänä netistä, myös sinut.
Ymmärrän että sua v'tuttaa se että kissa tunkee sisälle, mutta se ei oikeuta ampumaan kissaa terasille. Sun täytyy kasvaa ja oppia hoitamaan asiat muulla kuin väkivallalla. Puhumalla, vaikka, -niin kauan että tulette asiasta yhteisymmärrykseen naapurisi kanssa. Miten? Se ei ole mun tehtävä ratkaista kuule sitä ongelmaa, mä vaan kerron sen että mitä SÄ ET SAA TEHDÄ.

Jos syyllistyt rikokseen tappamalla kissan, jumalauta AMPUMALLA -mistä puhuit, niin ilmoitus lähtee susta varmasti ja ihan ensimmäisenä siltä kissan omistajalta. Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Lastensuojelu ei varmasti katso kuulepas sitten hyvällä, kun äiti opettaa lapsille elämän oppeja ja ongelman ratkaisukeinoja. -Tappamalla.

Hyvä hyvä..
 
rur
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kuule vähän takapakkia;28836921:
Että jos nyt ap pikkusen miettisit mitä kirjoitat ja mietit päässäsi. Meidät kaikki on niin helppo jäljittää nykypäivänä netistä, myös sinut.
Ymmärrän että sua v'tuttaa se että kissa tunkee sisälle, mutta se ei oikeuta ampumaan kissaa terasille. Sun täytyy kasvaa ja oppia hoitamaan asiat muulla kuin väkivallalla. Puhumalla, vaikka, -niin kauan että tulette asiasta yhteisymmärrykseen naapurisi kanssa. Miten? Se ei ole mun tehtävä ratkaista kuule sitä ongelmaa, mä vaan kerron sen että mitä SÄ ET SAA TEHDÄ.

Jos syyllistyt rikokseen tappamalla kissan, jumalauta AMPUMALLA -mistä puhuit, niin ilmoitus lähtee susta varmasti ja ihan ensimmäisenä siltä kissan omistajalta. Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Lastensuojelu ei varmasti katso kuulepas sitten hyvällä, kun äiti opettaa lapsille elämän oppeja ja ongelman ratkaisukeinoja. -Tappamalla.

Hyvä hyvä..
Päivän kysymys: onko ap esiintynyt täällä omalla nimellään ja osoitteellaan vai? Arvaa vain, alkaako poliisi jokaisen kissankatoamisen yhteydessä selata nettiä, että moniko on uhannut viime aikoina tappaa kissan (ja näitä on kuule paljon) ja sitten hakea lupia tarkastaa ip:eek:soitteet jne. Hei haloo! :LOL:

Otahan itse vähän takapakkia ja kuivaa suupielesi.
 
Siiiiis
Päivän kysymys: onko ap esiintynyt täällä omalla nimellään ja osoitteellaan vai? Arvaa vain, alkaako poliisi jokaisen kissankatoamisen yhteydessä selata nettiä, että moniko on uhannut viime aikoina tappaa kissan (ja näitä on kuule paljon) ja sitten hakea lupia tarkastaa ip:eek:soitteet jne. Hei haloo! :LOL:

Otahan itse vähän takapakkia ja kuivaa suupielesi.
Sana kiirii, eiköhän joku ala ylpeileen että pääsi riesasta eroon. Sillon mä voin olla riesa heille ja hups vaan kun räkyttä syö kohta myrkkyä. Maassa maan tavalla. Vammasta pitää pvet niin että mikä elukka vasn voi tulla kämppään. :0
 
"Vieras"
Ap, miksi et tee sille asialle mitään, ettei tämä kissa pääse taloosi!? Ihan on oma vikasi. Joku päivä löydät ties mitä saastaisia luonnonvarasia vieraita kämpästä tuolla menolla. Onnea. Suosittelen miettimään miten tukit ovet ja luukut. LOL
 
ppppp
jos saat kissan kiinni,viet sen suoraan naapureille ja varotat sitä et seuraavalla kerralla et sitä kissaa enää nää,et antaa olla viimenen kerta. ite en kyl henkee silti kissalta ottas,ei se sen vika ole kun omistaja sattuu olemaan ajattelematon kusinaama..
 
"aapee"
Me asutaan vanhalla koululla,talossa on 7 ulko-ovea, ja mm.lapset jättävät ovia auki.

Nyt vaan poliisille soittoa että olen UHANNUT ampua kissan.Ei mulla kyllä asettakaan ole. Mutta jospa siitä jonkun syytteen siais aikaiseksi.
 
"aapee"
jos saat kissan kiinni,viet sen suoraan naapureille ja varotat sitä et seuraavalla kerralla et sitä kissaa enää nää,et antaa olla viimenen kerta. ite en kyl henkee silti kissalta ottas,ei se sen vika ole kun omistaja sattuu olemaan ajattelematon kusinaama..
No tää on totta.Mutta ihmettelen MIKS tuo kissa tulee ja käy suoraan leikatun kissan kimppuun? Meillä ja naapurilla useita km välimatkaa.
 

Yhteistyössä