Naapurit !

Nonnni , ja naapurit valittivat koirasta :kieh: että kuullemma vinkuu koko ajan ja koko ajan on häkissä ..... lapset juoksevat meidänpihalla ja se vinkuu koko ajan niitten perään,ja kun koira on pitkäkarvainen ja paksuturkkinen niin eihän tämä kuule jaksa olla koko ajan lenkillä kun sillä tulee niin kuuma ! ja jos sen pihalle päästää irti niin se lähtee karkuun eikä anna ottaa kiinni ! alkaa vituttaan tällänen paskan puhe .... :headwall:
ei ole koskaan sellasia naapureita jotka ei valita jostain , onko niillä tekemisen puute vai mikä ihmeen ongelma !?? pitäisivät huoli omista asioistaan eikä tulis naapureille valittaan jos on puutetta jostain!
kohta varmaan pitää muutta sellaseen paikkaan jossa ei oo ketään lähellä !
ETTÄ KIITOS , EI TARVI TULLA ENÄÄN VALITTAA LISÄÄ !
TYMPII JO TARPEEKS ! :'(
ISO SANA ! eikä me kohdella koiraa huonosti !
sil on aina vettä ja ruokaa häkis ! et siit ei pítäs ulvoo.
 
vieras
Meillä kanssa ulkokoira, ja joskus naapurit kyseli et miks pidätte sitä yleensä aina ulkona.. Kun ei se viihdy sisällä, alkaa kuumissaan vinkumaan ulos. Sillä on kyllä lämmin sisäpaikka siellä tarhassa, ja hyvin viihtyy. Mut kaikki ei vaan ymmärrä.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mua ei kyllä ihmetytä ulkokoirat häkissä tms. Mutta kyllä esim kerrostalossa hermo menee jos ne ulvoo ja haukkuu, tai miksei omakotitalossakin jos naapuriin kuuluu.
Näin koiran omistajanaki niin kyllä mua jurpii jos koira pitää älämölöä jatkuvasti asutaan sit miten vaan
 
Kyllä mua otti niin hermoon jatkuva vinkuminen/ulvominen ja haukkuminen että siitä sanomassa kävin. Heillä on oikeus pitää koiraa ja meillä elää rauhassa. Koiranomistajan vastuulla on huolehtia siitä että hurtta ei melua tuntikausia..

Mut aiheettomat valitukset on ihan ahterista, näitäkin tapauksia löytyy :(
 
joo mut mä khyl olin koirankans eilenki kuule ulkona koko päivän , leikittiin pallolla ja sen semmosta .... sitten noin 10 aikaan illalla lähettiin vieläkäveleen ! mut tää ei kai sit riitä naapureille ku pitää valittaa sen mink kerkee !
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kanssa ulkokoira, ja joskus naapurit kyseli et miks pidätte sitä yleensä aina ulkona.. Kun ei se viihdy sisällä, alkaa kuumissaan vinkumaan ulos. Sillä on kyllä lämmin sisäpaikka siellä tarhassa, ja hyvin viihtyy. Mut kaikki ei vaan ymmärrä.
joo eine ymmärrä ainakaan nee jotka ei ole eläin rakkaita !
ja toiki naapurin ukkopappara , käy joskus aina silittämässä meidän koiraaa ..
ja silti pitää valittaa vaik tykkääki tosta meijän karhusta..
 
no kuule, se ulvoo ja vikisee meidän lapsienperään etteköte tajuu !
ei tänne tarvi tulla sanoo et jooo ei oo normaalii tollane et ulvoo ja vikisee , ! vituttaa ihan tarpeeks jo tää, ite olen nii eläinrakas etten vois elää ilman lemmmikkii!
 
Sinna
Alkuperäinen kirjoittaja miiskuliinu:
no kuule, se ulvoo ja vikisee meidän lapsienperään etteköte tajuu !
ei tänne tarvi tulla sanoo et jooo ei oo normaalii tollane et ulvoo ja vikisee , ! vituttaa ihan tarpeeks jo tää, ite olen nii eläinrakas etten vois elää ilman lemmmikkii!
Älä nyt turhasta hermostu. :) En ole epäillyt eläinrakkauttasi, enkä ole väittänyt, että koiraa kohdellaan huonosti. Mutta siltikään koiran EI pitäisi ulvoa häkissä koko päivää, ei edes lapsien perään.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja miiskuliinu:
no kuule, se ulvoo ja vikisee meidän lapsienperään etteköte tajuu !
ei tänne tarvi tulla sanoo et jooo ei oo normaalii tollane et ulvoo ja vikisee , ! vituttaa ihan tarpeeks jo tää, ite olen nii eläinrakas etten vois elää ilman lemmmikkii!
ihan sama mikä syy siinä on mutta emmäkään jaksa ulvontaa tai muuta mökää kuulla aamusta iltaan. sori mutta näin on.
 
narikka83
meillä 4 ulkokoiraa, isot häkit ja lämpimät kopit, kesäsin puut antavat varjon. huutavathan nuo aina välillä jos näkyy mielenkiintosta. Naapurit ei onneksi ole valittanu.
 

Yhteistyössä