näen näkyjä, olenko sekoamassa?

  • Viestiketjun aloittaja näkyjen näkijä
  • Ensimmäinen viesti
näkyjen näkijä
Iltaisin ja öisin kun olen sängyssä näen katossa roikkuvia esineitä tai ilmassa niitä leijailemassa (esineet ei ole minulle ollenkaan tuttuja ). Näky kestää n. 30 s ja sitten vähitellen katoaa. Tiedän etten ole unessa, enkä edes uneen vaipumassa. Tämä alkoi n. 2 v sitten ja välillä on ollut taukoja etten näe mitään. Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä mahtaa olla? Mitään lääkitystä ei ole enkä tietääkseni ole mitenkään sairaskaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Onko verenpainetta mitattu?
Kohonneessa verenpaineessa saattaa sellaisia mustia haituvia heilua näkökentässä. Yksiväristä taustaa vasten ne saattaa näyttää vaikka miltä...

nimim. veneessä köllötellen näki lintuja taivaalla :D
Nämä on ihan selviä. Eilen näin mustan hevospatsaan. Ykityiskohdat ja kaikki. Verenpaine on mitattu vuosi sitten ja oli normaali.

 
et ole ainoa..... mä näen kanssa välillä asioita ns. mielessäni..... esim. vaikka kattelen tohon meidän tielle ja yhtäkkiä nään mielessäni tukkirekan, ja eikä aikaakaan kun siinä menee oikeasti tukkirekka....

tälläsiä juttuja näen useasti....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
et ole ainoa..... mä näen kanssa välillä asioita ns. mielessäni..... esim. vaikka kattelen tohon meidän tielle ja yhtäkkiä nään mielessäni tukkirekan, ja eikä aikaakaan kun siinä menee oikeasti tukkirekka....

tälläsiä juttuja näen useasti....
Oho. Itse en toistaiseksi ole näitä esineitä nähnyt oikeasti. Mua kaikki yliluonnollinen pelottaa...

 

Yhteistyössä