Näettekö mitään?

  • Viestiketjun aloittaja nega
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Miten te saatte tollasia haaleita viivoja :D mulla on tullut heti samana päivänä ku menkkojen ois pitänyt alkaa vasta ni todella tummat viivat jo.

Näkyisköhän mulla sit tollaset haamut jo viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää :LOL:
 
"Ghost"
Miten te saatte tollasia haaleita viivoja :D mulla on tullut heti samana päivänä ku menkkojen ois pitänyt alkaa vasta ni todella tummat viivat jo.

Näkyisköhän mulla sit tollaset haamut jo viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää :LOL:

Todennäköisesti näkyis. Mulle tuli haamujen haamu 11 päivää ovistestin plussasta ja ultran mukaan kesto vastais just tuosta laskettua. Ovisplussa oli 16 päivää edellisistä menkoista.
 
nega
Kiitos! Mä sain plussan ovistestiin muistaakseni 17.5. eli siitä kai johtuu, että raskaustestissä näkyy vasta haamu, eikö niin? Mulla kierto on ollu hakusessa esikon syntymän jälkeen, joten en ole varma, koska mekkoja olisi pitänyt odotella, mut tänään kp 40 laskettuna lääkkeillä aikaan saadusta vuodosta.. Oon siis joutunut käyttää myös lääkkeitä, et on saatu menkat tulemaan synnytyksen jälkeen, nyt eka kierto ilman lääkkeitä ja näinkö käy, et tuun heti raskaaksi ?
 

Yhteistyössä