Näettekö tästä sukupuolen?

tuota uloketta mietittiin miehen kanssa kun ultrassa mies oli näkevinään et se ois pippeli :) Huumorimielessä sit ajattelin kysästä näkeekö joku muukin sen.Voihan se tosiaan olla vaikka napanuora. Olen vain niin utelias :D
 
lasse
Ettekö kysyneet lääkäriltä vai eikö kertonut? Jos tuo on kivespussi ja näkyy kerta noin selvästi niin kyllä ne sen ois kertonu! Silloin eivät yleensä kerro jos eivät ole ihan varmoja joten en nyt menis veikkaamaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
tuota uloketta mietittiin miehen kanssa kun ultrassa mies oli näkevinään et se ois pippeli :) Huumorimielessä sit ajattelin kysästä näkeekö joku muukin sen.Voihan se tosiaan olla vaikka napanuora. Olen vain niin utelias :D
pippeli kelluu yleensä ylöspäin, veikkaisin ennemmin että tuo on napanuora, ja jos siellä onkin pippeli niin se on jalan takana piilossa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
tuota uloketta mietittiin miehen kanssa kun ultrassa mies oli näkevinään et se ois pippeli :) Huumorimielessä sit ajattelin kysästä näkeekö joku muukin sen.Voihan se tosiaan olla vaikka napanuora. Olen vain niin utelias :D
pippeli kelluu yleensä ylöspäin, veikkaisin ennemmin että tuo on napanuora, ja jos siellä onkin pippeli niin se on jalan takana piilossa
ultrassa oli ylöspäin.Ei siinä hoksannu kysyä kun pääasia oli et vauva voi hyvin
 
liima
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
tuota uloketta mietittiin miehen kanssa kun ultrassa mies oli näkevinään et se ois pippeli :) Huumorimielessä sit ajattelin kysästä näkeekö joku muukin sen.Voihan se tosiaan olla vaikka napanuora. Olen vain niin utelias :D
pippeli kelluu yleensä ylöspäin, veikkaisin ennemmin että tuo on napanuora, ja jos siellä onkin pippeli niin se on jalan takana piilossa
ultrassa oli ylöspäin.Ei siinä hoksannu kysyä kun pääasia oli et vauva voi hyvin
Nooh oisko noin;) Luulenpa että jokaisella käy mielessä rakenneultraan mennessä et kumpikohan siellä kelluu vaikka tietenkin vointi tärkein juttu!
 

Yhteistyössä