Näin juuri, kun n.2v kirmaili parkkipaikalla, tämän jälkeen isä

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ilmoittaudun soppaan mukaan!! Olen myös jättänyt muksuni autoon kauppareissun ajaksi ja jätän yhä :whistle: Eli voitte sitten rauhassa soitella ihan minne lystäätte...tosin ne on jo nykyään 11,9 ja 6. Sen verran kyllä pitää puolustella että 2-vuotiasta en ole yksin jättänyt autoon kauppareissun ajaksi : /
 
Ilmoittaudun soppaan mukaan!! Olen myös jättänyt muksuni autoon kauppareissun ajaksi ja jätän yhä :whistle: Eli voitte sitten rauhassa soitella ihan minne lystäätte...tosin ne on jo nykyään 11,9 ja 6. Sen verran kyllä pitää puolustella että 2-vuotiasta en ole yksin jättänyt autoon kauppareissun ajaksi : /
Kyse ehkä nyt kuitenkin tuosta lapsen iästä; 2-vuotias on todellakin liian pieni jäämään yksin!
 
On monenlaisia kauppoja ja monenlaisia tilanteita. Esim. voisin ihan hyvin oman 2v siirtää autoon kirmailemasta, jos käväisisin lähikaupassamme, mutta mihinkään ison marketin parkkikselle en jätä koskaan kuin isompia, joilla on puhelin mukana.

Mutta siis palkkioksi kirmailusta ei ehkä tulisi kirmailua kaupassa vaan istumista autossa ja seuraavan kerran kun parkkipaikalla olisimme, niin muistutus autoon jäämisestä varmasti riittäisi käyttäytymään kunnolla.
 
nellien
Sitten ihmetellään kun lapsilla ei oo mitään käytöstapoja just esim.kaupassa. No eihän he ole niitä voineet oppia jos eivät mihinkään pääse mukaan. Surullista! Mun muksut on kulkeneet joka paikassa pienestä pitäen eikä heitä tartte kyllä tarvii koskaan hävetä.
Juu niin munkin lapset on kulkenut pienestä pitäen mukana,silti saan lähes joka kerta hävetä(jos siis vielä jaksaisin alkaa häpeämään pikkujutuista,mutta en kyl jaksa hävetä) 7v 7kk ikäinen adhd poika aiheuttaa kaikennäköisiä katseita(niin mm. kassalal kun ei pysty pysymään paikallaan itse kassajonossa,niin äitipä sitten pitää paikallaan), mut hei just neurologi sanoi että n.11vuotiaana adhd lapset on yleensä helpoimmillaan,sit puskee murkkuikä päälle niin on kahta kauheempaa (että odotellaan eka sitä 11vuotta ja sitten sitä murkkuikää).

Mä keskityn kaupassa tuon lapsen kanssa siihen että saan ostokset tehtyä,ilman että lapsi aiheuttaa muille ihmisille häriöitä,enehi oikeestaan miettii mitä muut ajattelee,ja jos eivät asiaa ymmärrä,niin omapa on häpeänsä. Mutta koulutuksessa ei ole vikaa :D
 
Tuyito
Mää ainakin sidon kaikki 5 lastani rintareppuihin ja kantoliinihin itseeni kun meen kauppaan. Sen 15 vuotiaankin, ei ainakaan pääs tekemään pahjoaan ja tupakkii poltelemaan sillä välii....
 

Yhteistyössä