näin lauantaina jotain sellasita johon en halua törmätä enää ikinä...mikäli oli totta

oltiin yhdessä baarissa(hieman pahamaineisessa)istuttiin vastapäätä yhtä "pariskuntaa".nainen nukkui ja vanhempi(noin 20vuotta vanhempi kuin nuori nainen)mies istui vieressä,heidän seurassa oli iso kalipäinen jätkä.
eräs meille tuntematon nainen liittyi seuraan ja nyökkäsi pariskuntaa ja kertoi että nää on taas näitä..nainen on maksullinen,pumpataan täyteen viinaa ja pidetään hauskaa,väitti että kalipää on se joka hommaa näitä juttuja..
mies kysyi pariskunnalta seurusteleeko ne..kuulemma kyllä.
mä kysyin naiselta kun hän virkos että haluuko oikeesti olla siinä jne..
hymyili teennäistä hymyä joka kerta kun kysyin ja aina vastaus oli joo.mies vieressä ei sanonu mitään mutta ei ollu kiukussa ainakaan mun kysymyksistä.sen sijaan kalipää oli hyvä ettei käynyt kiinni ja tiuski ettei tää asia kuulu mulle milläänlailla...
pariskunta lähti siitä jonkinajan päästä kalipää perässä,kalipää tuli kyllä takaskin...

jotenkin koko juttu haisi...jotenki tuli sellanen olo että se oli sitä mitä meille kerrottiin.
ensinnäkin se miksi kumpikaan ei suuttunut mun kysymyksistä,ei edes se mies vaikka ei hän niin kännissä ollutkaa etteikö olis tajunnu.
sen naisen teennäisyys/tekopirteys ja tän kalipään asenne...
ja tämä nainen joka sen kerto sano nähneensä aikasemminkin...
sanokaa nyt että miltä se teistä kuullostaa?
mun on turha kysyä olisko mun pitäny tehä jotain..eipä siinä olis voinu mitää tehä..
 
A shadieeyah
siis se klanipää on ollu sen naisen mikä se olikaan parittaja/sutenööri.. ja se nainen ei uskalla sanoa mitään..eikä asiakaskaan ettei sutenööri katkota jalkoja..
Oliko ihan suomalainen nainen vai..??
 
Mulla meni tuo selostus vähän oli :ashamed: .
Mutta onhan prostituutiota ollut aina. Parittajia myös. Niitä näki paljonkin siellä, missä me ennen asuttiin. Sekä sellaisia tyttöjä, jotka teki työtään ihan mielellään, että niitä jotka olisivat halunneet pois mutta eivät päässeet :| .
 
Maailma on täynnä asioita, joista en halua tietää mitään (vaikka siis tiedän, että ne asiat on olemassa). Oman mielenrauhani vuoksi yritän väistellä ja vältellä noita asioita ja sellaisia tilanteita, joista järkyttyisin.
Mutta siis uskon ap, että juttu voi olla just niinku kerroit.
 
ap harmaana
nainen oli suomalainen,järkytti vaan nähdä se siinä tilassa niitten miesten välissä ja miettiä kuinka se itekkin juo ettei tarttis tuntea mitään sen tapahtuman aikana..
kalju/kalipää selvästi vartioi,saatto ne poiskin ja tuli ite takas joten ei jää paljo arvausten varaan..
maailma on paha ja mä olen herkkä.
mies tuossa otti olkapäästä kiinni ja sanoi hiljaa että kun mä en vaan pyörittelisi tuommosia asioita turhaan suloisessa päässäni.mä sanoin että mä vaan oon tämmönen ja se sano vielä että tiedän,sä ajattelet muitaki kuin itteäs.
 
kyylä
Antakaa muiden elää elämäänsä ja v.ittu pitää hauskaa jus niin niin kuin haluavat! Ja tienata rahansa just niin kuin haluavat! Ihme kyyläystä tyypeiltä! Onko se ap nyt järkyttänyt sua niin kovin että yöunetkin menee=)
 
aapee
ei sinällään vaan se että se mitä telkkarista ja lehestä on nähny,näkeekin sitä omin silmin.
enhän mä nyt olis voinu mitää tehä enkä tietää koko totuutta mut mä en sitä hyväksy vaikka olis kuinka vapaaehtosta.
jos kaikki ajattelis samalla tavalla ku sä niin en uskalla edes kuvitella millasta olis..
 
aapee
selvennän vielä että se järkytys johtu suurilta osin siitä että sitä jotenkin tajus kunnolla millasessa maailmassa me lapsiamme kasvatetaan ja että mä en voi ikinä suojella niitä täysin tuollaiselta maailmalta.
mulle ei kertaakaan tullu mieleen että hyi,toi on tollanen...paremminki se että se nainenki on jonku tytär,mulla on tytär ja tää maailma on tällänen...jos joku tajus..
 

Yhteistyössä