Näin se kaikki sitte meni...

Elikkäs minä maaliskuinen jakauduin sitte 4.4. Sunnuntai iltana 3.4. alko tuntua "jotain" ja sitte yöllä kahelta tiesin että nyt on menoa. Herätin isännän ja lähettiin sairaalaan ja oltiin sielä klo.04. Olin 7cm auki. Saliin mentiin sitte heti ja pääsin suihkuun. Suihkussa olin puoliska tuntia ja sen jälkeen jouduinki sänkyyn ku vauvan sydänääniä ei saatu istualtaan ja jouduttiin puhkasta kalvot että saatiin pinni päähän. Sydänäänet laski joka kerta ku tuli supistus,mutta korjaantuivat sitte nopeesti että mitään muita toimenpiteitä ei tarvittu (toki suppareita tuli vaan 8min välein koko synnytyksen ajan). Kipulääkkeenä mulla oli happi ja selänhieronta. Ponnistusvaihen 8min eikä ainuttakaan naarmua alapäähän. Siis lyhyesti ja ytimekkäästi mun synnytys oli RAUHALLINEN LUOMU SYNNYTYS JONKA TULOKSENA 10 PISTEEN POIKA 3870GR JA 50CM.Synnytyksen kokonais kesto vähä reilu 5 tuntia.
Maitoa tulee hyvin ja kaikki on muutenki hyvin. =) :heart:
 
suurperheellinen
Oikein paljon onnea koko perheelle :flower: !!Hienoa kuulla että viimein poksahdit ja kaikki meni hyvin!Siis sulla oli suppareita vain 8min välein..oisin mielellään vaihtanut,mulla meni 10 tuntia sillein että oli 2 minuutin välein ja olin jokseenkin kipee olo... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 08:55 suurperheellinen kirjoitti:
Oikein paljon onnea koko perheelle :flower: !!Hienoa kuulla että viimein poksahdit ja kaikki meni hyvin!Siis sulla oli suppareita vain 8min välein..oisin mielellään vaihtanut,mulla meni 10 tuntia sillein että oli 2 minuutin välein ja olin jokseenkin kipee olo... :whistle:
Kyllä se oli todella kummallista ku ne supparit tosiaan tuli 8min välein,alko vähä kaikille tulla jo semmonen fiilis että tippaako tässä on laitettava että vauva saadaan ulos. Mutta sitte se yhtäkkiä intaantu niin että syntyki sitte noin vaan!! Oli kerrassaan omituinen synnytys. Joka supparin välissä ehin todellaki levähtää. Toki ne ponnistusvaiheen supparit tuliki sitte peräkanaa mutta hyvä niin saatiin vauva nopeesti ulos.
 
Mortville
Hei vaan ja onnea;
täällä tämä toinen maaliskuun käpristelijä.
Minä joiduin 4.4 käynnistykseen mutta tyty antoi odottaan itseään vielä seuraavaankin päivään.
Eli tyttö syntyi 5.4 tasan rv 43.
Ei päästy läheskään yhtä luomuun kuin teillä (kaikki mahdolliset härvelit tarvittiin että saatin tyty ulos), mutta pääasia että päästiin miehen kanssa perhehuoneeseen jossa saatiin elellä ihan rauhassa uutta ihmetystä ihastellen.
Nyt on sitten arkinen aherrus taas edessä.
Ja paljon vaippapyykkiä :LOL:

Onnenhalaus vielä kerran.
 

Yhteistyössä