Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

Jaa hyvä kysymys, jollakin on kai omista kiloistaa neuroosi, ja sitten se käy niin hermoille että se pitää julistaa täällä siten että me lihavat ollaan aivan totaalisen idiootteja eikä me tajuta olevamme lihavia :LOL: :kieh:
 
Nyt harmaa
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
NIIMPÄ :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
Jaa hyvä kysymys, jollakin on kai omista kiloistaa neuroosi, ja sitten se käy niin hermoille että se pitää julistaa täällä siten että me lihavat ollaan aivan totaalisen idiootteja eikä me tajuta olevamme lihavia :LOL: :kieh:
Jälleen oikein oiva esimerkki siitä että vian ei tarvitse olla suuri silloin kun se on päässä... Liekö tuon ketjun aloittajalla on se vähäkin ylimääräinen läski kertynyt aivokoppaan, vai mikä lienee neidon järjen juoksua hidastaa. :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.

Moon ainaki niin paha suustani jotta sanon suorahan ittestäni jottei mua ainakaa isommakkaa tuulet heiluttele...mutten oo kyllä ikinä kellekkää maininnu jotta voi kauhiaa ku soot laiha!? Syökkö sä yleensä mitää??
Ittestänsä saa teherä pilaa mutta muita pitää kunnioottaa se on mun periaatteeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
Jaa hyvä kysymys, jollakin on kai omista kiloistaa neuroosi, ja sitten se käy niin hermoille että se pitää julistaa täällä siten että me lihavat ollaan aivan totaalisen idiootteja eikä me tajuta olevamme lihavia :LOL: :kieh:
Jälleen oikein oiva esimerkki siitä että vian ei tarvitse olla suuri silloin kun se on päässä... Liekö tuon ketjun aloittajalla on se vähäkin ylimääräinen läski kertynyt aivokoppaan, vai mikä lienee neidon järjen juoksua hidastaa. :whistle: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Juuri näin! Että ketkäs ne ovatkaan vapaata riistaa!!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Juuri näin! Että ketkäs ne ovatkaan vapaata riistaa!!
Et kai, kun kerran itse olet laiha. Kyllä niitä "vitun läski, helvetin sotanorsu, valas, ihraläjä" jne. -huutelijoita löytyy ihan kaupungilla. Itse olen useasti kokenut, painoa 10kg liikaa. Työhaastattelussa hoikka haastattelija kysyi, olenko aikonut laihduttaa...jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Juuri näin! Että ketkäs ne ovatkaan vapaata riistaa!!
en minäkään ole kuullut hoikkia haukuttavan mutta itseäni kyllä kun olen lihava. kai ne haukut kuuleekin helpommin jotka kohdistuvat itseen kuin muihin.
 
vieras
Niin kauan kuin minä olen täällä palstaillut niin 90% palstan ulkomuoto kejuista ja jopa ketjuihin tulleista viesteistä on läskejä kohtaan kohdistettuja solvauksia. Vai näettekö te joka päivä ketjuja laihojen ihmisten haukkumisista ja elämäntapojen arvostelusta yms. ? Vaikka kyseistä IRL elämässä tapahtuiskin niin onko sitä pakko jatkaa myös palstalla.
 
Kippuravarvas
Juu, läskijahti pystyyn....ekaks joku houkuttelee kaikki läskit piiloistaan kaakuilla, sitten niitä aletaan jahtaan..aika lyhyt jahti vaan tulee :snotty: mutta, siis kiinniotto tapahtuu verkoilla, siis tehdään kinkkurullia.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
No et kai sä niitä kuule, jos sä olet laiha. Jos sua yhtään lohduttaa, niin mä olen kuullut erittäin paljon kommentteja, hyvin rumia ja julmiakin, tutuilta ja jopa täysin tuntemattomilta, ylipainostani. Muun muassa huudettu ohiajavasta autosta, naurettu perään kun kuljen ohi, tultu huutelemaan kun olen ollut juoksulenkillä. Mun mielestä on aika suoria huomautuksia, jos mulle huutaa joku ihan outo ihminen yhtäkkiä, että saatanan ruma läski, painu nyt jonnekin koppiin piiloon. Ja niitä kommentteja sai myös paljon esimerkiksi koulussa muilta.

Ihmiset ovat toisinaan aivan käsittämättömän tyhmiä.
 

Yhteistyössä