Näin torilla eilen tupakoivan odottajan :(

Niin, toisille se vaan on niin hankalaa se lopettaminen, mukamas... :snotty:

Mua ilettää kans, äitiyspolilta tuli yks muija mahap pystyssä ja heti piti rölli heittää huuleen sairaalan pihalla. varmaan ultrassa oli vauvakin tehny jo kädellä röökin pumppaus liikettä |O
 
vääryys
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
ja mitähän hittoa se sulle kuuluu mitä kukin tekee.
sä varmaan kuulut niihin ketkä kävelee ohi kun humalainen kaatuu ja pistät telkun kovemmalle jos naapurissa tapellaan ja huudellaan perkelettä. Eihän asiat ikinä muutu ellei niihin puututa.
 
Ootko varma että oli raskaana? Muakin on mulkoiltu oikein tosi Pahalla Silmällä, kun kehtasin polttaa mahaläskieni kanssa tupakkaa. Siis kelaa nyt! Ne läskit olisivat voineet vaikka kärsiä hapenpuutteesta!!! :LOL:

Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, ja toisten tuomitsemisen sijaan senkin energian voisi käyttää rakentavammin vaikka omien virheidensä korjailuun.
 
pv
Alkuviikosta miekin katsoin kaupungilla, että taitaa olla äiti viimeisillään ja ihana vauvamaha siinä. Vähän ajan päästä alkoi polttamaan. Suututti ihan käsittämättömän paljon ja se kyllä näkyin miun naaamastakin.

Niin ja sille, joka sanoi, että mitä se kuuluu kenellekään. Kyllä sanoisin, että lasten hyvinvointi kuuluu kaikille ja tässä ei kuitenkaan puhuta mistään imetyksestä ja kiinteiden aloituksesta, joista voi sanoa, ettei se nyt ihan kaikille kuulu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Hui kauheeta. Olikohan se meidän eukko tai sit yhden kaverin eukko. Ottivat saatana yks päivä terassilla yhdet siideritkii :eek:
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta se että polttaa kun on raskaana... täysin edesvastuutonta!!!!!

Tuskin se eukkos poltti siellä? vai polttaako ollenkaan?
 
liisa lapamato
Olisko parempi jos piilossa polttais?

Kauheeta se on mutta tuskin sun latelemat totuudet muuttais asiaa mihinkään, todennäköisesti tietää ne kaikki.

Itse poltin esikoisesta rv 20, asia jonka muuttaisin jos voisin.
 
niin
No sille nyt ei voi mitään, itse oon ollut nyt viikon polttamatta ja oon jo rv 21. Nikotiinipurkkaa on pakko vetää, ilman en pärjää. 10 vuotta tuli pössyteltyä, toivottavasti tämä lopettaminen nyt onnistuu.
 
paskiaisia
mä näin, kun odottava meni autoon ja alkoi miehen kans vetään röökiä siellä. auto oli ihan täynnä savua. tupakointi+passiivinen tupakointi... en usko että syntyi terve lapsi. kauheaa!! oikeasti, en viitsi edes ääneen sanoa, mitä tuollaisille äideille pitäisi tehdä, mutta rangaistusta vaatisi, saisivat tutea nahoissaan, miltä tuntuu.
 
hhh
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No sille nyt ei voi mitään, itse oon ollut nyt viikon polttamatta ja oon jo rv 21. Nikotiinipurkkaa on pakko vetää, ilman en pärjää. 10 vuotta tuli pössyteltyä, toivottavasti tämä lopettaminen nyt onnistuu.
mulla onnistui 10 vuoden jälkeen. lapsi on tärkeämpi ku kessu
 
Alkuperäinen kirjoittaja NurseBetty:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Hui kauheeta. Olikohan se meidän eukko tai sit yhden kaverin eukko. Ottivat saatana yks päivä terassilla yhdet siideritkii :eek:
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta se että polttaa kun on raskaana... täysin edesvastuutonta!!!!!

Tuskin se eukkos poltti siellä? vai polttaako ollenkaan?
Kylhän tuo polttaa. onneksi vähentänyt mut kumminki.

 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja NurseBetty:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Hui kauheeta. Olikohan se meidän eukko tai sit yhden kaverin eukko. Ottivat saatana yks päivä terassilla yhdet siideritkii :eek:
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta se että polttaa kun on raskaana... täysin edesvastuutonta!!!!!

Tuskin se eukkos poltti siellä? vai polttaako ollenkaan?
Kylhän tuo polttaa. onneksi vähentänyt mut kumminki.
Typerää että äiti aiheuttaa lapselle terveydellisiä ongelmia... Erittäin sääli :x
 
Mäkin valitettavasti syylistyin tuohon joskus... Mutta piilossa poltin ne muutamat mitä poltin. Ja kyllä se on vaan itseni mielestä todella vaikeaa tuo lopetus! Kun oli synnytykset ja imetykset ohi, niin ihmeellisesti vaan sitä alkoi taas miettimään, että ei ole mitään tekemistä millehän rööki maistuis tässä välissä??
 
Tää on niin jännää, kuinka täällä kiillotellaan omia sädekehiä oikein porukalla. Tietenkin jokainen odottava äiti lopettaa tupakoinnin, jos vain siihen pystyy. Jos ei pysty, niin eiköhän siitä itsekin jo sitten kanna ihan riittävän suurta taakkaa ilman, että tarvitsee tuntemattomien tulla hieromaan naamaan että " Kyllä minä vaan pystyin lopettamaan tupakoinnin, oletpas sitä Huono Äiti kun et pysty!".

Ja sanottakoon nyt vielä tarkennukseksi tuohon ylempään viestiini, että tuo mulkoilu tapahtui silloin kun en todellakaan ollut raskaana. Nyt kun sain tietää odottavani, loppui tupakointi kuin seinään, minulle se oli helppoa, mutta varmastikaan se ei ole helppoa kaikille. Ei eri ihmisten ominaisuuksia voi verrata keskenään. Toisille fyysinen riippuvuus tulee helpommin ja se istuu sitkeämmässä kuin toisilla.
 
...
Mun kaveri poltti molempien aikana alusta loppuun ja terveitä lapsia on.. Mutta itse en tykännyt katsoa ku poltti ja se tajus sentään tehdä sen "salaa".. Eli meni ihmisten läheisyydestä pois johonkin "piiloon", koska häntä hävetti se tosi paljon että poltti raskaana ollessa. Ei vaan pystynyt lopettamaan sitä :(
 
Vieras
Vähän turhaa kenenkään päivitellä sen vauvan kohtaloa. Se että jotakin menee pieleen voi johtua muustakin, kun tupakoinnista. Mä ainakin tiedän hyvin paljon tupakoimattomien lapsia, jotka on super sairaita.
Eli voisi sanoa että on täysin edesvastuutonta ruveta lapsentekoon huonoilla geeneillä tai lihavana. Jotain rangaistusta niillekkin, että tuntisivat nahoissaan.
 

Yhteistyössä