Näin unta Mummeliisasta

:O :O

Nukuin todella huonosti viime yön, heräilin ja valvoin, ja näin sekavia unia. Yhdessä unessa olin yhtäkkiä joutunut Mummeliisan kotiin, ikään kuin lasin taakse tarkkailemaan häntä koko ajan. En saanut ummistaa silmiäni, vaan minun piti koko ajan kuunnella mitä Mummeliisa selitti valkoisessa keittiössään.

Kaikkein huvittavinta oli se, että oma mieleni alkoi taistella unta vastaan, ja yritin pakottaa itseni hereille, unessa toistelemalla "en voi nähdä unta palstasta, en voi nähdä unta palstasta, en voi nähdä unta palstasta".

Herätessä oli jotenkin häväisty olo :snotty: :LOL:
 
Mä olen joskus nähnyt palstaunia, myös Mummeliisasta, tai pikemminkin hänen talostaan, joka oli vuoren jyrkänteellä, ja minun piti ajaa autolla sieltä pois.

Näen paljon unia, joissa minun pitää ajaa autoa. Joskus painan kaasua ja kaahaan vauhdikkaasti. Joskus taas puristan ohjauspyörää kädet täristen hikikarpalot ohimolla, enkä tiedä mitä tehdä.


Mutta aina unissa tulee jossain vaiheessa ajoa mieleen se, että enhän mä oikeasti osaa ajaa, ja ettei ole korttia.

Pääsin mä sieltä Mummeliisalta kuitenkin pois.:D
 
kauniita unia
Mä olen joskus nähnyt palstaunia, myös Mummeliisasta, tai pikemminkin hänen talostaan, joka oli vuoren jyrkänteellä, ja minun piti ajaa autolla sieltä pois.

Näen paljon unia, joissa minun pitää ajaa autoa. Joskus painan kaasua ja kaahaan vauhdikkaasti. Joskus taas puristan ohjauspyörää kädet täristen hikikarpalot ohimolla, enkä tiedä mitä tehdä.


Mutta aina unissa tulee jossain vaiheessa ajoa mieleen se, että enhän mä oikeasti osaa ajaa, ja ettei ole korttia.

Pääsin mä sieltä Mummeliisalta kuitenkin pois.:D
Näin kerran itse sellaista unta jossa istuin korkealla vuorella ihailemassa mitä upeinta kesäistä auringonlaskua ja tuo upea maisema taustalla Mummeliisa kaasutti autollaan samaisen vuoren jyrkänteeltä alas syvään rotkoon. Kaunista.
 
"vieras"
Mäkin olen nähnyt painajaista palstasta. Sellaista, että olen muka seonnut kokonaan ja kertonut palstalla tosi henkilökohtaisia asioita itsestäni ja myös nimeni, osoitteeni, ihan kaikki.
Painajaisessa yritän selvitellä, miten helvetissä olin niin tyhmä että kerroin nimenikin ja ihan kaikki, olen ihan tuskissani. Kun herään huomaan että huh se olikin vaan unta :D
 

Yhteistyössä