näinköhän pitäs aatella. että mun vamma vaikutti oppilasvalintaan

  • Viestiketjun aloittaja ei enää rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti
ei enää rehellisesti
ei valittu ees valintatilaisuuteen..hoiva-avustaja kyseessä.
olen käyny erilaisia lyhytkursseja sosiaali ja terveysalalle sekä henkilökohtanen avustaja koulutuksen..enämpä en ole rehellinen ja kerro tilastani !!
 
ei enää rehellinen
No jos sun vamma estää muiden hoitamisen niin sittenhän valinta on kaikkia kohtaan oikea, on niin ikävä saada koulutus alalle jonka hommia ei käytännössä voi kiitettävästi koskaan suorittaa.
ei se nyt niin haittaa,ettenkö voisi avustavia hommia tehä.
kaikki muuhan onnistus hyvin paitti pikkuprinttisten lääkepurkkien kanssa säätö.katetrointi ja ehä pistotkin..en ole sokea sentäs
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää rehellinen;24770634:
ei se nyt niin haittaa,ettenkö voisi avustavia hommia tehä.
kaikki muuhan onnistus hyvin paitti pikkuprinttisten lääkepurkkien kanssa säätö.katetrointi ja ehä pistotkin..en ole sokea sentäs
En usko että näkövammasi on ollut syynä siihen ettet ole opiskelupaikkaa saanut.

Mutta eikös sinulla ole jo erilaisia avustajan tehtäviin vaadittavia koulutuksia?
 
-
Mikä vamma sulla on?

Itse pääsin hoitoalalle opiskelemaan selkävian kanssa. Rehellisesti se tuli ilmi, koska ainakin meidän kouluun piti viedä lääkärintodistus terveydentilasta.
 
Kaulin
Kyllähän suurennuslasit on keksitty, joten en usko huonon näön olevan syynä valitsemattomuuteen.
Ehkä ennemminkin aikaisempi koulutustausta. Mikäli sinulla on jo entuudestaan saman alan kursseja takana, ajatellaan että annetaan mahdollisuus sellaisille joilla niitä opintoja ei ole suoritettuna.
 
"Vieras"
Asian sivusta mutta onko tuo hoiva-avustaja se uusi tutkinto jota kritisoitu että heillä teetettäisiin lähihoitajien työt pienemmällä palkalla ja lyhyellä koulutuksella?
 
ei enään rehellinen
Alkuperäinen kirjoittaja ei enään rehellinen;24770672:
siis tuo henkilökohtanen avustaja kurssin käyny ( loppu maaliskuussa 2011) mutta pelkillä henk.koht avustajilla niin pienet tuntimäärät että ei kiitos.
oon käyny sosiiali ja terveysalan opintoihin valmentavan ( 40 ov vajaakuntoisille) ja sit tuo henk.koht avustaja kusrssin..oon ollu 5kk koululaisten iltiksessä ( tmt harjottelu) sekä kehitysvammaisten päivätoimintakeskuksessa ( tmt harjottelu myös) 6 kk
 
ei enään rehellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24770975:
Tai sitten hakijoita on ollut niin paljon, että millään kaikki eivät ole päässeet valintatilaisuuteen.
toki tuokin mahdollista..esim henk.koht avustaja koulutukseen haki 100 ja 12 pääsi
 

Yhteistyössä