näkeekö mistään poliisien hälytykset? Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?

Mulla tuli heti mieleen et joku ampunu ittensä ja sit piti tilanne varmistaa ennenku ambulanssimiehiä voi päästää sinne. Meinaan siis, että naapurit kuullu pamauksen ja hälyttäny poliisit... no on niitä varmaan sata muutaki vaihtoehtoo et mitä voinu tapahtuu, mutta kuitenki.

mä kyl oon tässä koneella ny niin kauan et tapahtuma ohitte.
 
vieras
Kerran meidän talon vika rapussa yks puukotti kaverin ja kun tietenkin porukka parveili pihalla ja kyseli että mitä on tapahtunut niin poliisi sanoi vain "että ei mitään ihmeellistä".Ei niin,muuten vaan ihan sika raaka puukotus.Monta tuntia näkyi vaan salamavalojen räiske kun ottivat kuvia siellä asunnossa ja veri roiskeita joka paikka täynnä.Hyi hemmetti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mulla tuli heti mieleen et joku ampunu ittensä ja sit piti tilanne varmistaa ennenku ambulanssimiehiä voi päästää sinne. Meinaan siis, että naapurit kuullu pamauksen ja hälyttäny poliisit... no on niitä varmaan sata muutaki vaihtoehtoo et mitä voinu tapahtuu, mutta kuitenki.

mä kyl oon tässä koneella ny niin kauan et tapahtuma ohitte.
ja jos on pahoinpitely tilanne niin ambulanssi/ensivasteryhmä EI saa mennä paikalle ilman poliisia/poliisin lupaa
 
Onpa jännää.. toivottavasti ei kuitenkaan ihmishenkiä menetetä, ne perhetragediat niin ikävää luettavaa, etenkin lasten kannalta :(
Jos haulikkomies riehuisi, niin luulisi että lähitalot olisi evakuoitu tai ainakin kielletty tulemasta ulos.
Omakotitalossako asut?
 

Yhteistyössä