Näkikö huonekaverisi mies tissisi tai pimppasi?

Niin, Näkikö huonekaverisi mies tissisi tai pimppasi?
Se on mahdollista kävi ilmi yhdestä keskusteluketjusta.
Kuinka monelle on käynyt näin?

Itselläni kun olin hetken (pari tuntia) kahden hengen huoneessa ennen yksiöön siirtymistä tapahtui seuraavasti.
Kätilö kaivoi rintani paljaaksi imetystä varten.
Verhot olivat vedetyt, mutta niitä oli vain sen verran että osaksi olin verhojen takana. Jäi kaksi metrin aukkoa, jotka eivät olleet peitetyt verhoilla.

Huonekaveri ei ollut huoneessa, mutta tämän miespä oli, enkä edes tiennyt sitä. Siinä sitten mies käveli ohi, ulos huoneesta ja katseli kohti kun makoilin rinnat paljaana.
Luulen että tämä on aika yleistä. Olin sen verran pökerryksissä ja väsynyt että ei siinä ehtinyt mitään tehdä.

Onneksi pääsin yksiöön eikä koskaan enää tarvinnut tuota huonekaverin miestä nähdä (eikä huonekaveriakaan), että ei tarvinnut kerätä elinikäisiä traumoja ja katkeruutta. Herkkä kun olen.
 
Rinnat näki varmasti ja myöhemmin näki moni muukin.Lapsen synnyttyä en ajatellut rintoa enää sellasina peiteltävinä intiimialueina vaan lapsen ruokavarastoina.Imetin kanssa aina kun lapsella oli nälkä,paikkaan katsomatta.Jos jotakin häiritsi, niin katsokoot muualle!Jotenkin synnytyksen jälkeen häveliäisyys katosi hetkeksi aikaa..
 
Rinnat näki naapurin mies ja moni muukin. Hoitaja kävi kurkkaamassa pöksyihin ja siinä olisi taas naapurin vieraat voineet katsella paikkojani,mut onneksi kääntyivät pois... onhan ne verhot olemassa,mut aina jää joku rako :/
 
KYSissä ei onneksi ollut tätä ongelmaa!! Erittäin hienotunteiset kätilöt käskivät naapuripedin mahd. isän käytävään aina siksi aikaa kun kohtua painettiin ja vuotoa seurattiin, ja tekivät tämän ihan automaattisesti. Samoin oma mieheni ohjattiin käytävään kun naapuria tutkittiin.
Tästäkin täydet pisteet KYSille! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 09:04 BigFatMama kirjoitti:
Rinnat näki naapurin mies ja moni muukin. Hoitaja kävi kurkkaamassa pöksyihin ja siinä olisi taas naapurin vieraat voineet katsella paikkojani,mut onneksi kääntyivät pois... onhan ne verhot olemassa,mut aina jää joku rako :/

Eli ihan omantunnon ja häveliäisyyden mukaan saa joissakin sairaaloissa katsella vastakkaisen sukupuolen jalkovälejä. Olen nähnyt kyllä aika mielenkiintoisia ilmeitä vierailijoilla kun kuikuilevat kätilön hoitamaa potilasta, joko käytävältä tai siinä huoneessa.
 
Miltäköhän niistä tyypeistä tuntuu, jotka jännittää gynegologin tekemää tutkimusta siksi koska lääkäri NÄKEE. Siinähän ei ole mitään että AMMATTILAINEN näkee. Tekee sen työkseen jne.

Sairaalassa voi nähdä niin moni muukin. Ovela tirkistelijä.
 
B) Pakko ottaa kantaa hoitaja tähän asiaan.Antakaa äidit palautetta oastolle, miten olette kokeneet juuri tuona asian henkilökohtaisesti.Olisi hoitajilta äärettömän fiksua pyytää muut kuin potilaat pois huoneesta hoitotoimenpiteiden ajaksi.Niinhän muillakin osastoilla tehdään.Kaikki vieraat kun eivät huomaa olla hienotunteisia, niin hoitajan velvollisuus on huolehtia intimiteettisuojasta.Valittakaa asiasta, niin intimiteettisuojaan kiinnitetään paremmin huomiota!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 15:15 Hoitaja kirjoitti:
Valittakaa asiasta, niin intimiteettisuojaan kiinnitetään paremmin huomiota!
Niinpä! Vaikka kuinka on synnyttänyt, oli nyt sitten alakautta tai sektiolla, ei se tarkoita sitä että kropastasi tulee sen jälkeen "yleistä riistaa". Eri asia tietysti ne, joille on samantekevää kuka näkee ja mitä, mutta mielestäni kukaan ei ole VELVOLLINEN esittelemään rintojaan tai alapäätään muiden kuin hoitajien nähden!
Älähtäkää ihmeessä hoitajan tullessa nostelemaan peittoa, mikäli siinä naapuripedin isäntä tollottaa verhon välistä!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 16:24 Krisse-80 kirjoitti:
Varmaan on tissit nähnyt, ku kerta imetin. Niin on nähnyt koko sukukin! :LOL: Ja jos on jotain muutakin nähnyt joku sairaalassa, niin eipä vois vähempää kiinnostaa. :p
Tätä juuri tarkoitin, jotkut tykkäävät esitellä itseään, mutta KAIKKI eivät halua, eikä todellakaan ole tarpeen vaikka kuinka imettää...
 
Kuulostaa jo aika uskomattomalta. Onneksi minut ainakin tutkittiin huoneessa jossa ei ollut muita ihmisiä. En kyllä housuja olisi pois ottanut jos siellä olisi muita ollut. Vaikken muuten koe olevani mikään siveyden sipuli niin en nyt käy lääkärin näytille jos on muita paikalla.

Rinnat saatto vilkkua imetyksen yhteydessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 15:23 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 15:15 Hoitaja kirjoitti:
Valittakaa asiasta, niin intimiteettisuojaan kiinnitetään paremmin huomiota!
Niinpä! Vaikka kuinka on synnyttänyt, oli nyt sitten alakautta tai sektiolla, ei se tarkoita sitä että kropastasi tulee sen jälkeen "yleistä riistaa". Eri asia tietysti ne, joille on samantekevää kuka näkee ja mitä, mutta mielestäni kukaan ei ole VELVOLLINEN esittelemään rintojaan tai alapäätään muiden kuin hoitajien nähden!
Älähtäkää ihmeessä hoitajan tullessa nostelemaan peittoa, mikäli siinä naapuripedin isäntä tollottaa verhon välistä!!
Kaikki "kynnelle kykenevät" älähtäkää ja tehkää kirjallisia valituksia jälkeenpäin. :flower:

"Hoitaja" kirjoitti ihan asiaa. On hoitajan velvollisuus katsoa, että verhot on kunnolla eikä vieruskaverin mies tai kukaan kurki välistä.

Itse olin kolmen hengen huoneessa ensimmäisellä paikalla ovesta katsottuna. Ovi oli usein auki, huone täynnä vierailijoita ja verhot miten sattuu. Joka kerta kun tästä tulee puhetta saan kuulla, että olisit nostanut metelin. Voitte olla varmoja, että näillä voimilla mitä mulla nyt on poistaisin vaikka kantamalla jokaisen vieraan huoneesta ja laittaisin oven itse kiinni ennen kuin antaisin hoitajan tehdä mitään, mutta silloin olin oikeasti todella huonossa kunnossa, hyvä kun tajuissani joten kunten. Potilaan sairaalassa pitäisi voida luottaa hoitajan hoitoon ja kunnon kohteluun. Hoidon ja kohtelun ei koskaan pitäisi olla siitä kiinni kuka nostaa kovimman metelin.

Harmi, kun en palautettakaan jättänyt jälkeenpäin. Ei tullut mieleenikään silloin. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 17:45 Lari kirjoitti:
Kuulostaa jo aika uskomattomalta. Onneksi minut ainakin tutkittiin huoneessa jossa ei ollut muita ihmisiä. En kyllä housuja olisi pois ottanut jos siellä olisi muita ollut. Vaikken muuten koe olevani mikään siveyden sipuli niin en nyt käy lääkärin näytille jos on muita paikalla.

Rinnat saatto vilkkua imetyksen yhteydessä.
kyllä oys.ssa ainakin kätilöt kävi potilas huoneissa housuihin kurkkaamassa. yhän yllättäen vielä. ei silloin kyllä vieraita sattunut olemaan mutta en tykännyt silti tuollasesta yllätys hyökkäyksestä :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 19:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 17:45 Lari kirjoitti:
Kuulostaa jo aika uskomattomalta. Onneksi minut ainakin tutkittiin huoneessa jossa ei ollut muita ihmisiä. En kyllä housuja olisi pois ottanut jos siellä olisi muita ollut. Vaikken muuten koe olevani mikään siveyden sipuli niin en nyt käy lääkärin näytille jos on muita paikalla.

Rinnat saatto vilkkua imetyksen yhteydessä.
kyllä oys.ssa ainakin kätilöt kävi potilas huoneissa housuihin kurkkaamassa. yhän yllättäen vielä. ei silloin kyllä vieraita sattunut olemaan mutta en tykännyt silti tuollasesta yllätys hyökkäyksestä :kieh:
Kyllä kai tuo on joka sairaalan ihan normaalikäytäntö, että kätilöt tulevat huoneeseen "yllättäen" ja tutkivat kohdun ym tilanteen. Mutta ainakin KYSin kätilöt vielä kysyivät tyyliin, katsoisin sinun haavan, tai painaisin nyt kohtua, jos sopii. Ja näin mielestäni kuuluisi tehdäkin. Eikä missään nimessä vain tempaistaisi mekkoa korviin välittämättä mikä on tilanne.
Enkä minäkään rakastanut näitä tutkimuksia, mutta kätilöt tekivät ne kyllä erittäin hienotunteisesti!
 
Siinähän se juuri on, synnyttänyt on niin huonossa kunnossa, väsynyt, uupunut että ei jaksa nostaa meteliä. Siinä saa vierustoveri vähintään kurkkia että millaiset on repeämät.

Mun paras kaveri oli poikkeus, hän nosti metelin, hän oli 5 hengen huoneessa oven edessä ohikulku paikalla.

Hän oli kamalasti "turpasilla" huonekavereiden ja hoitajien kanssa. Huusi koko vierailuajan (silloin ku nmä siellä olin käymässä) ajan naama punaisena.
Vaati kunnon verhoja. Ei antanut tutkia itseään silloin kun porukkaa oli huone tupaten täynnä. Häntä ei sitten tutkittukaan ollenkaan.
Kiroili ja vaati vieraita poistumaan kun ei ollut vierailuaika ja porukkaa vaan ravas edestakaisin ovet paukkuen jne. Huusi että tonkikaa omaa v.i.t tu-anne. jne.
Koko sairaalassa olo aika oli hänelle taistelua, ja jälkeenpäin kuulemma oli yksi huonetoveri tullut samaan muskariin ja tukkanuottasille olivat joutuneet.


Kyllä hoitajien pitäisi pitää huoli yksiön intimiteetistä. Eihän sitä tajutontakaan kuleteta alasti pitkin käytäviä. Vai?
 
apua
Nyt sitte iski mulle lopullinen paniikki ja sairaalakammo(se nyt on ollut jo jonkin aikaa)!! Viimeksi olin perhehuoneessa, mutta nyt se ei ole edes mahdollista! Ja mä en tod. halua esitellä itseäni kellekkään siellä, en omille tai muiden vierailijoille!! Paniikki tuli! :\| Synnytystä en pelkää, mutta se osastolla oleminen tuntuu ihan helvetille... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 22:23 apua kirjoitti:
Nyt sitte iski mulle lopullinen paniikki ja sairaalakammo(se nyt on ollut jo jonkin aikaa)!! Viimeksi olin perhehuoneessa, mutta nyt se ei ole edes mahdollista! Ja mä en tod. halua esitellä itseäni kellekkään siellä, en omille tai muiden vierailijoille!! Paniikki tuli! :\| Synnytystä en pelkää, mutta se osastolla oleminen tuntuu ihan helvetille... :(
Älä sure, olet turvassa jos olet menossa sinne Kysiin kuopioon!!
 
Onneksi monessa sairaalassa rajoitetaan vieraiden käyntiä, että osastolla ei saa käydä muita kuin lapsen isä ja vanhemmat lapset!
Tissit näki varmasti kaikki jotka vaan samassa huoneessa sattui liikkumaan, mutta mitään muuta tuskin on kukaan muu nähnyt kuin kätilöt ja lääkärit!
 
Huh huh
On helppoa sanoa että antakaa palautetta.
Ei siinä tee mieli enää ruveta omaa nöyryytystä kertaamaan ja alleviivaamaan kun on pois pääsemässä. Korvat punaisina vain äkkiä ulos.
Pitäisi olla itsestään selvää että kukaan ei pääse katsomaan tai näkemään mitään paljasta pintaa.

Yks selkeä tapaus oli että varmasti ohikulkija näki että mitä osaa minusta tutkitiin, että alapäähän se siellä.
Muuten en tiedä, että mitä kukakin näki, mutta siitä jäi kyllä huono olo kun ihan oli heiluvien verhojen takana miesporukkaakin kun tutkittiin. Näkökö ne? Sitä voin pähkäillä koko elämäni enkä voi mennä kysymäänkään.
 
Ja sitten jotkut jaksaa ihmetellä, että miks esim.TYKS on rajoittanu vierailuajan yhteen tuntiin päivässä, ehkäpä juuri siksi, ettei porukkaa tutkimusten aikana ravaisi.
Itselleni imettäminen on ihan ok missä vaan, mutta kun olin sairaalassa lypsämässä, huoneeseen lehahti paikalle lähes koko yhden äidin suku, kun äiti käytti poikaa syöttöpunnitukselle. Olo ei itsellä ollut varsin hehkeä...
 
Krisse-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 16:42 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 16:24 Krisse-80 kirjoitti:
Varmaan on tissit nähnyt, ku kerta imetin. Niin on nähnyt koko sukukin! :LOL: Ja jos on jotain muutakin nähnyt joku sairaalassa, niin eipä vois vähempää kiinnostaa. :p
Tätä juuri tarkoitin, jotkut tykkäävät esitellä itseään, mutta KAIKKI eivät halua, eikä todellakaan ole tarpeen vaikka kuinka imettää...
No en tykkää varsinaisesti esitellä itseäni, mutta sen urakan jälkeen ei enää vaan jaksanut välittää, ku oli jo paikkojaan esitellyt koko sairaalan henkilökunnalle vauvaa ulos ähkiessä aika perusteellisesti. Aivan sama. :LOL:

Mutta ymmärrän joo sen toki, että jollekin on tosissaan ahdistavaa se, jos on siinä näytillä, vaikka vaan imetystilanteessa. Eihän se nyt kenestäkään varmaan kivaa ole, mutta itse en vaan tosiaan jaksanut siinä tilanteessa välittää, koska se sairaala-aika on tosiaan niin lyhyt aika elämästä. En kyllä tällä hetkellä tissejäni mielellään vieraille ihmisille esittelis! :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 22:37 vieras kirjoitti:
Onneksi monessa sairaalassa rajoitetaan vieraiden käyntiä, että osastolla ei saa käydä muita kuin lapsen isä ja vanhemmat lapset!


Niin, vierailuja rajoitetaan, joka ovessa on siitä tiedote. Mutta kun niitä ei noudateta!!! Sehän se ottaa aivoon, kun nämä rajoitukset eivät tunnut kaikkia koskevan
:eek:
 
omat vieraani tapasin käytävällä paitti mieheni oli tietysti huoneessa mutta ei se kyllä mistää verhojen raoista kurkkinut.. hirveen vaikee kuvitella että ketään kiinnostais.. no joka tapauksessa... en ottanu pulttia imetyksestä, sitä tein käytävilläkin koska aioin (ja imetinkin) pitkään ja tiesin, että sitä tarttee kuitenkin pystyä tekemään vaikka sukujuhlissa.. en tosiaankaan halunnu lähteä siihen että sitten vetäydyn joka kerta johonkin yleisiin vessoihin piiloon.. mutta kun hoitaja tuli kattomaan alapäätä niin pyysin että varmistaa että verhot on kiinni.. vaikeehan niitä on saada täysin aukottomiksi joten hoitaja vielä seisoi näköesteenä ja nosti peiton niin ettei ohikulkijat sinne näe.. se nyt ei kauheesti haitannu mua jos joku kulki ohi ja arvasi että siellä tehdään tutkimusta.. suu löytyy siellä sairaalassakin ihan omalta paikaltaan ja kun pyytää ystävällisesti hoitajalta, että varmistaisi ettei kukaan näe niin eiköhän se onnistu.. muistaakseni jos vierustoverilla oli vieraita niin hoitaja sanoikin että nyt tehdään tutkimusta eikä saa kulkea tästä.. taisi joskus heittää uloskin..
 

Yhteistyössä