Närästys ennen plussaa?

Täältä saa varmaan parhaiten vastauksen=) eli siis onko kellään alkanut voimakas närästys jo ennen plussaa?

Itse kun odotin esikoista,alkoi närästää rv5 jo ( jouduin käyttää reseptilääkkeitä närästykseen, koska se oli niin paha). Mutta nyt mulla on tehty inssi, tänään pp9( pp7 tuli rusertavan punertavaa tuhrua jonka jälkeen alkoi nää kaikki oireet) ja kolmatta päivää närästää. Se vain voimistuu..hajutkin on ruennu tökkimään:x voisin melkein vannoa, että olen nyt raskaana, koska ikinä mulla ei närästä. Mietin vaan, että voiko närästys tosiaan alkaa jo enne plussaa vai onko tää nyt jostain ihan muusta kuin mahdollisesta raskaudesta.

Testata en voi vielä,koska pregnyl on pistetty inssin teon yhteydessä=) pitäsi odottaa sinne pp12 saakka. Hikoiluttaakin, josta myös voisin päätellä mahdollisesta tärpistä.
 
Mulla ensimmäinen raskausoire oli nimenomaan närästys! Jo ennen plussaa siis. Minuukaan ei ikinä närästä normaalisti, joten arvelin että se liittyis raskauteen. Onnea matkaan siis, tuu kertomaan kuinka kävi =)
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86

Yhteistyössä