Nainen oletko nähnyt muita kuin oman miehesi alasti ?

  • Viestiketjun aloittaja kuison
  • Ensimmäinen viesti
kjlehfjolqevba
En muista, ollaan oltu yhdessä vasta vuosi. Olisi yllättävää jos en sinä aikana olisi nähnyt ketään muuta alasti. Olen elämäni aikana nähnyt ilman vaatteita varmaan kaikki ystäväni. Nyt ainakaan ei tule mieleen ketään jota en olisi joskus alasti nähnyt. ...Eikun joo, muutamia uudempia, työn kautta tulleita ''lounas-kavereita'' en varmaan ole.
 
Fyssari
Siviilissä n. 40, kun lasketaan myös isä, veljet ja serkut kertapanojen lisäksi. Työssä asiakkaat eivät yleensä riisudu alasti mutta välillä kyllä, jos esim. vaikka altaaseen menemme ja avustamista vaatteiden vaihdossa tarvitsee.
 
"Vieras."
Siis ap kysyi, että oletteko nähneet sinä aikana muita miehiä alasti, KUN OLETTE OLLEET MIEHENNE KANSSA YHDESSÄ.. Ymmärsinköhän kaikki, vai onko palstalla kaikki lähihoitajia..?

Minä en ole nähnyt muita imeä alasti sinä aikana kun olen ollut mieheni kanssa. Mutta olenkin tylsä konttorirotta.:)
 
tjaa-a
[QUOTE="viola";29697899]En saa yhtään tilannetta mieleeni omasta työhistoriastani, missä lääkäri olisi nähnyt potilaan ilkosen alasti. Hmm... :/
Itse kyllä olen, kun avustan potilaita pesuissa ja vaatteiden vaihdossa.[/QUOTE]

Jos nyt oikein kovasti mietit ja kuvittelet niin ehkä keksit senkin erikoisalan missä potilaita tulee katseltua alasti.
 

Yhteistyössä