Nainen oletko saanut uniorgasmin?

vierailija
Oon saanut ehkä n. 10 kertaa. Ja useita kertoja melkeen saanut, mutta herännyt just ennen. :D

Mielenkiintoista tuossa on se, että lähes aina näen seksiunia, joissa olen naisen kanssa. Olen kuitenkin hetero. :)
 
Kenties salaisia unelmia?;) Vaikka unissa henkilön sukupuoli ei periaatteessa tarkoita mitään. Luin kuitenkin joskus että jos näkee unta seksistä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, voi se tarkoittaa omaa seksuaalista voimaa ja sitä että on sujut oman seksuaalisuutensa kanssa. Good for you!
 
vierailija
Kenties salaisia unelmia?;) Vaikka unissa henkilön sukupuoli ei periaatteessa tarkoita mitään. Luin kuitenkin joskus että jos näkee unta seksistä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, voi se tarkoittaa omaa seksuaalista voimaa ja sitä että on sujut oman seksuaalisuutensa kanssa. Good for you!
No kun ei tosiaan ole sellaisia salaisia unelmia. :D koskaan en ole nähnyt seksiunta mistään, mistä oikeasti haaveilen tai mistään fantasiasta, joita mulla on hereillä ollessani. :p mutta joo, vaikken uskokkaan mihinkään uni-tulkitsijoihin, niin olen kyllä hyvin seksuaalinen ihminen ja sinut itseni kanssa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: anskunen
vierailija
Kenties salaisia unelmia?;) Vaikka unissa henkilön sukupuoli ei periaatteessa tarkoita mitään. Luin kuitenkin joskus että jos näkee unta seksistä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, voi se tarkoittaa omaa seksuaalista voimaa ja sitä että on sujut oman seksuaalisuutensa kanssa. Good for you!
Entäs jos on lesbo ja näkee seksiunia miesten kanssa?
 

Yhteistyössä