Nainen, vastaisitko kyselyyn?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
-DLD-
1. 29

2. Perusruokaa, hieman olen sellainen pulleanlainen. En noudata mitään diettiä pikemminkin syön liikaa.

3. Juu, saan

4. En erityisesti harrasta liikuntaa, duunin takia ulkoilen toista tuntia päivässä. Rainbown moni vitamiini poretta käytän.

5. aina ollu hyvä, en muista/tiedä viimeistä arvoa

6. lievä ylipaino ja sellanen perus sairaus mikä aiheuttaa vaan liikunnan puutetta, koska en mukamas pysty liikkumaan


 
yes
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
1.Ikäsi

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
1. 35v
2. "aina" dieetillä
3. tekee mieli, kovasti, saan orgasmeja
4. treenaan ja käytän monia lisäravinteita
5. en tiedä hemoglobiinia, mutta erittäin hyvä on ollut aina
6. syömishäiriötä lukuunottamatta terve
 
1.Ikäsi

25

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

Syön hyvin vähän lihaa ja muitakaan eläinkunnantuotteita

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?

Tekee, fyysisiä tuntemuksia myöten, saan aina, saamisen haluhan se mieliteko onkin

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

Hyvin aktiivisesti niin liikunnan, ruokavalion kuin kaiken muun mahdollisen osalta, mistä vaan voisi olla apua

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen

Viime aikoina (vajaa vuosi) ollut 109 tienoilla, normaalisti 150-160

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?

Krooninen suolistotulehdus, IBD
 
1.Ikäsi
- 37

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?
-Syön mitä huvittaa paitsi en sikaa, sisäelimiä, veriruokia ja esim. en syö makkaroita.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?
-Kyllä. Saan

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)
-Liikun, en käytä valmisteita.

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen
- En muista tarkkaan, hyvä on kuitenkin.

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
-minulla on Basedowin tauti
 
mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisin kiitollinen jos pelkän lukemisen sijasta myös viitsisit vastata.

Voisitko vastata kysymyksiin kiitos. Olisin niistä todella erittäin kiitollinen!

1.Ikäsi

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
1. 30
2. Syön kaikkea, mutta enemmän kanaa ja kalaa kuin punaista lihaa.
3. Tekee mieli kovastikin ja saan helposti orkkuja.
4. Vitamiineja syön tai ainakin pyrin syömään, ulkoilu ja liikunta vähäistä.
5. 140
6. Lievä astma ja lievä paniikkihäiriö

 
en mä jaksa enkä halua kommentoida noin yksityiskohtaisiin kysymyksiin.
Mutta sen verran laitan vaan että mun kroppa menee suunnilleen samaan tilaan siinä vaiheessa kun paino laskee alle kuudenkymmenen kilon, täysin riippumatta siitä millaisella ruokavaliolla olen ja siitä huolimatta että se 60 kg on mun pituisella täysin normaali paino.
 
1. kohta 49

2. Syön mitä huvittaa, lihaa, leipää, kasviksia, hedelmiä ja suklaalevyn/päivä.

3. Tekee ja saan

4. Syön kalkkivalmistetta (en juo maitoa ) ja e-epaa. En harrasta pahemmin liikuntaa, enkä ole ylipainoinen.

5.Kerro hemoglobiinisi: ei harmaintakaan aavistusta

6. Ei kai mua mikään vaivaa?
 
1. 30+

2. Olen kasvissyöjä, maitotuotteet kuuluvat ruokavalioon.

3. Tekee mieli 24/7 ja saan orgasmeja

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? Liikuntaa pääsääntöisesti joka päivä ja vitamiieja silloin tällöin purkista :)

5.Viimeks 138

6.Syömishäiriö

 
vieras
1.Ikäsi
30v

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?
Syön kaikkea. Ehkä hieman normaalia enemmän lihaa ja vähemmän kasviksia.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?
Tekee mieli ja saan.

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)
Pari kertaa viikossa aerobista liikuntaa. Satunnaisesti talvikaudella multivitämiinitabletteja.

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen
hb noin 155


6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
Kilpirauhasen vajaatoiminta, lievä ylipaino, muuten terve.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisin kiitollinen jos pelkän lukemisen sijasta myös viitsisit vastata.
1.Ikäsi

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
1. 29 v.

2. syön monipuolisesti lihaa, kalaa, kasviksia jne, siis tavallista ruokaa.

3. tekee, ja saan.

4. elän normaalisti. tosin nyt raskaana ollessa tulee välistä syötyä vitamiinilisää.

5. viimeks oli 102, jostain kumman syystä syön rautaa nyt :)

6. terveppä terve.
 
joo
1.Ikäsi

24

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

Ei mitään dieettejä, normisti syön. Syön "normaalisti" lihaa, en mitenkään erityisen paljon, mutta kuuluu ruokavalioon samoin muita eläinkunnantuotteita, kuten maito, jogurtit, juustoja välillä, rahka, kananmuna silloin tällöin. Syön myös paljon kasviksia ja hedelmiä, aikalailla lautasmallin mukaan pyrin syömään.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?

Kyllä ja kyllä.

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

Ruokavaliolla, liikkumalla, en syö mitään valmisteita, pyrin syömään monipuolisesti.

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen

Riippuen ajankohdasta (esim onko ollut menkat tms.) hemoglobiini on ollut 125-145 viime vuosina.

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?

Olen terve.

 
vieras
Toivottavasti löydät ratkaisun ongelmiisi ap. Ehkä sulla vaan ei ole oikeaa miestä?
1.Ikäsi 35

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?
Normaali ruokavalio. Varmaan 1800-2000 ckal päivässä. Ei erityisen terveellinen, vaikka pääpiirteittäin yritän syödä järkevästi ja terveellisesti. Syön lihaa, maitoa, kananmunia, juustoa joka aterialla. Proteiinin ja rasvan saanti on minusta tärkeää, joten en katso rasvan määriä.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja? Kyllä ja kyllä.

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...) Monivitamiini ja folic acid, mitä se nyt suomeksi olikaan...

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen, En tiedä, anemian kanssa ei ongelmia paitsi raskausaikana.

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve? Terve.

 
...
1.Ikäsi
24

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?
Syön melkein mitä vaan.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?
Tekee mieli. En saa.

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)
En.

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen
En tiedä.

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
Olen terve.
 
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
en mä jaksa enkä halua kommentoida noin yksityiskohtaisiin kysymyksiin.
Mutta sen verran laitan vaan että mun kroppa menee suunnilleen samaan tilaan siinä vaiheessa kun paino laskee alle kuudenkymmenen kilon, täysin riippumatta siitä millaisella ruokavaliolla olen ja siitä huolimatta että se 60 kg on mun pituisella täysin normaali paino.
Minulla aivan sama juttu tuon painon kanssa.
 
k
1.Ikäsi
25v

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?
Hyväkarppi.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?
Kyllä & kyllä

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)
Monipuolinen ravinto ja päivittäinen ulkoilu pitävät virkeänä.

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen
Normaalisti 150-165 välillä. Luovutan verta 3-4kk välein.

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?
Ei sairauksia, perusterve.
 
1. 25

2. Karppaan, ts. hiilihydraattitietoinen ruokavalio

3. Normaalisti kyllä, ja saan.

4. Syön lisäravinteita; herajuomajauhetta aamuisin, monivitamiini, D-vitamiinilisä, kalaöljykapselit, C-vitamiinilisä ja olosta riippuen muuta (laihdutuksen aikana CLA:ta), pyrin liikkumaan arkiliikunnan lisäksi väh. ½h/pvä.

5. En tiedä.

6. Tällä hetkellä täysin terve.
 

Yhteistyössä