naisen kanssa

mirakatti
Seksi naisen kanssa nyt on aivan erilaista kun miehen :D Mut kannattaa muistaa jos teillä on fantasioita omasta sukupuolesta niin se ei ehkä ole ihan sellasta mitä ootte kelanneet.
 
alannah
Kyll oon ollu naisen kans ja sen miehen kans. Satuttiin jokainen olemaan aika kännissä. Olin vielä sillon sinkku... Tulin suoraan baarista heille ja vietin yön heillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:01 atgt kirjoitti:
Eli pelkoni näiden vastausten valossa oli aiheellinen! Naiset ovat kaikki pohjimmiltaan biseksuaaleja! :eek:


T: Miesimmeinen


Ps. Kaikkea sitä joutuukin oivaltamaan kun vanhemmaksi tulee...
Eieieieiei!!!

Täällä ilmottautuu kyllä yksi ihka aito hetero :D

Ei tulis pieneen mieleenkään harrastaa seksiä naisen kanssa, ajatuskin tuntuu lähinnä vasten mieliseltä :p

 
Aivan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 10:11 sciurus vulgaris kirjoitti:
Mistähän mahtaa johtua, että yleisesti ajatellen naisten välinen seksi hyväksytään helpommin, kuin miesten?

:/ Eikös se ole sama asia?
Samaa olen miekin ihmetellyt :whistle:
 
mies
Eikös se nyt yleensäkin ole niin että naiset on avoimempia kuin miehet? Luulen oikeastaan että sama määrä miehiä ja naisia haaveilee samasta sukupuolesta, mutta useammat naiset toteuttavat fantasiansa.

Onhan naisilla muutenkin enemmän fyysistä kontaktia kuin miehillä, eikö? Kutittelua, hiusten letitystä ja värjäystä, toisen meikkausta, hierontaa jne. Miehet vain ovat arempia tällaisten asioiden kanssa, jopa niiden puhumisesta.

Koen itseni yleisesti avomieliseksi... silti itselläni on joskus asioita mielessä mitä en keltään kaveriltani tai tuttavaltani kehtaisi kysyä. Ja kehokieli on jo muutenkin niin selvää ettei sitä edes tarvitse kysyä.. Kyllä sen huomaa että 2/3 (suomalaisista) miehistä tuntee olonsa epämukavaksi heti kun toinen mies tekee mitään "läheistä".

Monissa muissa maissa on eri tavalla. Esim. Venäjällä miehet suutelevat toisiaan suulle tervehtiessään, Italiassa halataan, Ruotsissa... no, se on ihan oma lukunsa :). Ehkä ruotsalaiset sitten ovat niin paljon avomielisempiä että he uskaltavat toteuttaa fantasiansa.

Ja ruotsalaisten homoudesta puheenollen: en usko että Ruotsissa on yhtään enemmän homoseksuaalisuutta kuin muuallakaan. Ne joilla on fantasioita toteuttavat ne vain herkemmin ja homot vain tulevat ulos kaapista, kun sitä ei kerta tarvitse pelätä. ;)

T: Suomessa syntynyt ja asuva ruotsalainen, joka haluaisi etteivät miehet ole niin homofobisia.

Mitäs olette mieltä?
 
mirakatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:26 mies kirjoitti:
Eikös se nyt yleensäkin ole niin että naiset on avoimempia kuin miehet? Luulen oikeastaan että sama määrä miehiä ja naisia haaveilee samasta sukupuolesta, mutta useammat naiset toteuttavat fantasiansa.

Onhan naisilla muutenkin enemmän fyysistä kontaktia kuin miehillä, eikö? Kutittelua, hiusten letitystä ja värjäystä, toisen meikkausta, hierontaa jne. Miehet vain ovat arempia tällaisten asioiden kanssa, jopa niiden puhumisesta.

Koen itseni yleisesti avomieliseksi... silti itselläni on joskus asioita mielessä mitä en keltään kaveriltani tai tuttavaltani kehtaisi kysyä. Ja kehokieli on jo muutenkin niin selvää ettei sitä edes tarvitse kysyä.. Kyllä sen huomaa että 2/3 (suomalaisista) miehistä tuntee olonsa epämukavaksi heti kun toinen mies tekee mitään "läheistä".

Monissa muissa maissa on eri tavalla. Esim. Venäjällä miehet suutelevat toisiaan suulle tervehtiessään, Italiassa halataan, Ruotsissa... no, se on ihan oma lukunsa :). Ehkä ruotsalaiset sitten ovat niin paljon avomielisempiä että he uskaltavat toteuttaa fantasiansa.

Ja ruotsalaisten homoudesta puheenollen: en usko että Ruotsissa on yhtään enemmän homoseksuaalisuutta kuin muuallakaan. Ne joilla on fantasioita toteuttavat ne vain herkemmin ja homot vain tulevat ulos kaapista, kun sitä ei kerta tarvitse pelätä. ;)

T: Suomessa syntynyt ja asuva ruotsalainen, joka haluaisi etteivät miehet ole niin homofobisia.

Mitäs olette mieltä?
Kerrankin mies joka puhuu asiaa!
 
Code
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 16:26 liis kirjoitti:
Sen jälkeen, kun olin ekan kerran naisen kanssa, eipä tarvinnut enää edes harkita miehiä. :) Sille tielle jää siis helposti kokeiltuaan, on se sen verran kivaa. :)

Samoin pääsi käymään mullekin, että ei sit muuta enää tehnyt mielikään. ;) Ja jos viehättävän naisen löytää, niin siitä vaan alkuun varovasti flirttaamaan - hyvin on ainakin mulle usein käynyt (jopa umpiheteroilta vaikuttavien kanssa) ja voi tulla iloisia yllätyksiä vastaan.
 
mä en osaa aatella naisia "siinä mielessä", mun mielestä se ei ole normaalia/luonnollista.. mutta se on MUN mielipide. Mahdotonta esim omia ystäviä aatella sillä tavalla..
Mihin niitä miehiä kohta tarttee kun yksi sun toinen nainen alkaa kiinnostua samasta sukupuolesta.. :whistle: :LOL:
 
yrttitarhurikatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 17:30 Lady kirjoitti:
mä en osaa aatella naisia "siinä mielessä", mun mielestä se ei ole normaalia/luonnollista.. mutta se on MUN mielipide. Mahdotonta esim omia ystäviä aatella sillä tavalla..
Mihin niitä miehiä kohta tarttee kun yksi sun toinen nainen alkaa kiinnostua samasta sukupuolesta.. :whistle: :LOL:
:eek: Ja miks YSTÄVIÄ pitäiskään ajatella sillä silmällä :headwall: Vai kuolaatko sä kaikkien miespuolisten frendiesi perään?
Ja voihan niitä miehiä tarvita vaikka autonkorjaukseen :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2005 klo 14:27 yrttitarhurikatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 17:30 Lady kirjoitti:
mä en osaa aatella naisia "siinä mielessä", mun mielestä se ei ole normaalia/luonnollista.. mutta se on MUN mielipide. Mahdotonta esim omia ystäviä aatella sillä tavalla..
Mihin niitä miehiä kohta tarttee kun yksi sun toinen nainen alkaa kiinnostua samasta sukupuolesta.. :whistle: :LOL:
:eek: Ja miks YSTÄVIÄ pitäiskään ajatella sillä silmällä :headwall: Vai kuolaatko sä kaikkien miespuolisten frendiesi perään?
Ja voihan niitä miehiä tarvita vaikka autonkorjaukseen :LOL:
mikä estää naista joka on kiinnostunut samasta sukupuolesta, ihastumaan ja ajattelemaan YSTÄVÄÄNSÄ "sillä silmällä"??
Enkä kuolaa muiden kuin oman mieheni perään eikä mulla ole miehiä ystävinä.
 
ikiliikku
olen ollut monia vuosia sitten...siitä on niin kauan että muistan enää palan sieltä ja toisen täältä,jos tulis mahkut olla uusiks naisen kans ni saattaisin tarttua tilaisuuteen
 

Yhteistyössä