Naiset antakaa meille jutturauha!

  • Viestiketjun aloittaja Äijien juttuja
  • Ensimmäinen viesti
Äijien juttuja
Olisiko liikaa pyydetty, että te naiset pysyisitte niillä kymmenillä palstoilla, jotka ovat teille tarkoitettu ja antaisitte meidän miesten jutella täällä rauhassa?
Ei mekään tulla teidän palstoille teidän juttuja kommentoimaan ja haukkumaan.

Lukekaa rauhassa, mutta älkää ystävällisesti kommentoiko joka asiaan, mitä ei todellakaan tällä palstalla ole teille tarkoitettu! Mekin tarvitsemme niitä ihmisiä, ketkä meitä parhaiten ymmärtävät eli muita isiä ja miehiä ja haluamme keskustelurauhan.

Onkohan tämä liikaa pyydetty?
 
Jaha
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 16:23 Äijien juttuja kirjoitti:
Olisiko liikaa pyydetty, että te naiset pysyisitte niillä kymmenillä palstoilla, jotka ovat teille tarkoitettu ja antaisitte meidän miesten jutella täällä rauhassa?
Ei mekään tulla teidän palstoille teidän juttuja kommentoimaan ja haukkumaan.

Lukekaa rauhassa, mutta älkää ystävällisesti kommentoiko joka asiaan, mitä ei todellakaan tällä palstalla ole teille tarkoitettu! Mekin tarvitsemme niitä ihmisiä, ketkä meitä parhaiten ymmärtävät eli muita isiä ja miehiä ja haluamme keskustelurauhan.

Onkohan tämä liikaa pyydetty?
En tiennytkään, että yleiset keskustelupalstat ovat jaettuja sukupuolen mukaan. Kylläpähän vaan noita miehisiä kommentteja löytyy tuolta "naistenkin" puolelta, aikapa usein jopa. Tosi tämän palstan otsikko on tietti isät, mutta itse ajattelen sitä vain kynnyksen madaltamisena miehelle. Eihän täällä ole palstaa jossa olisi erikseen otsikko äidit/naisetkaan. Mitä väliä sillä on, jos asiaa kommentoi nainen tai mies? Minä ainakin olen kiitollinen kummankin sukupuolen näkökannasta, tosin usein sukupuolella ei ole väliä,vaan ihmisen arvo/ajatusmaailmasta. Voishan tehdä niin, että kommentoija aina kertoisi sukupuolensa, jolloin te, jotka kaipaatte miehistä tukea, voisitte jättää naiskommentit huomioimatta.
 
Joo, mä olen ainakin ymmärtänyt, että palstat ovat avoimia kaikille. Tämän otsikon alla keskustellaan isiin liittyvistä asioista (siis myös naiset voivat keskustella) samoin kuin esim. isovanhemmat-otsikon alle kirjoittelevat muutkin kuin isovanhemmat, eli ne, joiden asiat LIITTYVÄT isovanhempiin.
 
Ap.n kanssa samaa mieltä.Tämä palsta vain miehille.Itse naisena käyn kyllä lukemassa, en kommentoimassa.Ei ole mielestäni lainkaan väärin toivoa näille sivuille miesten omaa juttuareenaa.
Eikai naistenkaan tarvise jokapaikassa olla "totuuksia" kertomassa.
 
niinpä
myös sitä mieltä että annetaan miehille jutturauha. käyn silloin tällöin lukemassa, mutta en kyllä koe mielenkiintoa kommentoida tai sekaantua miesten juttuihin.
 
Olen pari kertaa erehtynyt johonkin vastaamaan.
Parempi varmaan olla vastaamatta,mutta joskus kun tulee kysyttävää johon haluaa vastauksen miehiltä.
Esim.asiaan jonka olettaa miesten tietävän paremmin niin mistäs sitä kysymään muualta kuin täältä.
 
Elämä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 14:50 vieras minäki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 12:31 Vieras kirjoitti:
Täällä yksi nainen joka on käynyt vaan lukemassa, en kommentoimassa. :wave: (paitsi nyt :whistle: )

Isien palsta on vain iseille. ;)
Sama täällä :wave: :)
Ämmät on ämmii... :D :xmas:
 

Yhteistyössä