naiset susia

  • Viestiketjun aloittaja Kati 69
  • Ensimmäinen viesti
Kati 69
Kyllä me naiset olemme toisillemme susia, kaikissa kirjoituksissa(vastauksissa) löytyy joku joka panettelee, haukkuu tms. alkuperäisen viestin kirjoittajaa tai muita. On se kumma ettei kukaan saa elää elämäänsä kuten haluaa tai jos vinkkiä pyytää niin jo on joku hyökkäämässä kimppuun. Puhumattakaan siitä että aina on ÄIDIN vika jos lapsi tekee jotain.
 
värinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2005 klo 10:27 Kati 69 kirjoitti:
Kyllä me naiset olemme toisillemme susia, kaikissa kirjoituksissa(vastauksissa) löytyy joku joka panettelee, haukkuu tms. alkuperäisen viestin kirjoittajaa tai muita. On se kumma ettei kukaan saa elää elämäänsä kuten haluaa tai jos vinkkiä pyytää niin jo on joku hyökkäämässä kimppuun. Puhumattakaan siitä että aina on ÄIDIN vika jos lapsi tekee jotain.

:flower: :$ :flower:

Toukokuussa aloin vasta käymään tällä keskustelupalstalla ja olen
samaa mieltä kuin ap.nen.
Ei vastata asiaan tai kysymyksiin , vaan aletaan kirjottelemaan täyttä sontaa.
Kyllä ihmisellä pitää olla paha olla itsensä kanssa kun ajanviete koostuu toisten pilkaamisesta yms.

Aurinkoista päivää B)
 
Ihan samaa mieltä myös ja kaikista kammottavinta on se että ihmiset hätäänsä pyytä apua ja tukea täältä mutta ei saa kuin haukut. Jos vähänkin menee huonosti ukon kanssa tulee"viisas" neuvo että jätä se vaikka ei vastaaja tunne koko tilannetta ja ihmisiä- aika vastuutonta minusta antaa tuollaisia neuvoja tuntematta asiaa perinpohjin. Sen olen myös huomannut että aina on samat henkilöt haukkumassa ja vastaamassa asian vierestä - heillä varmaan itsellä on aika paha olla kun muihin oloaan purkaa :snotty:
 
Huolestunut
Valitettavasti näin on!!
Itekkin olen palstalle kirjoittanut ja kyllä tuli niin negatiivisiä vastauksia ja neuvoja...Itse asia tahtoo näillä ihmisillä unohtua ja kuinka ollakkaan kohta ollaankin iäisyyskysymyksessä että kumpi se paha on...exä vai nyxä!!!
harmittaa huomata että toisilta naisilta ei tukea ja ymmärrystä heru...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 09:56 Tyti kirjoitti:
Johtuiskohan siitä että ulkopuolinen henkilö katsoo ja näkee asiat vähän realistisemmin? Ulkopuolisella ei ole mitään tunteita pelissä..
Tarkoitettiin varmaan sellaisia "asiattomia" hyökkääviä ja haukkuvia kommentteja jotka ei vastaa edes asiaan josta oli alunperin kysymys.Täällä on useita henkilöiä jotka vastaavat aina ihmisille ilkeästi vaikka olisi kyseessä apua anova ihminen... olisiko sitten vaikka empatian puutetta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 09:56 Tyti kirjoitti:
Johtuiskohan siitä että ulkopuolinen henkilö katsoo ja näkee asiat vähän realistisemmin? Ulkopuolisella ei ole mitään tunteita pelissä..
Aika "kärkäs"kannanotto...Monesti kuitenkin asia on niin että juuri tämä ulkopuolinen ei tiedä kaikkia faktoja!!!!Ja todellakin on pistäny silmään että joillakin nimimerkeillä aina negatiivisia vastauksia kaikkeen!!!Onkohan oma elämä niin tylsää vai huvikseenko täällä keljuilevat muille ihmisille??!!!LAPSELLISTA!!!!
Onkohan kyseisillä henkilöillä käynyt mielessä että jollakin voi oikeasti paha olla...Hakevat tukea täältä ja sitten tuollaiset perus-negatiiviset yrittää myrkyttää muidenkin mielen.... KAIKILLA KUN EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE SITÄ KAVERIA JOKA AUTTAISI JA KUUNTELISI!!! :'(

Siinäpä miettimistä joillekkin...Toivottavasti te ilkeilijät tunsitte piston sydämessänne!!!
 
Yhdyn edelliseen täysillä!!!!Ikävää että nämä ilkeilijät terrorisoi muuten niin hyvää palstaa...Moni äiti kun oikeastikkin on yksinäinen ja kaipaa tukea ja kannustusta!!!Joten eiköhän koiteta olla kivoja ja ainakin asiallisia vaikka erimieltä oltaisikiin....Ja sinulle VIERAILIJA!!!Vaikutat kyllä aivan huippu-tyypiltä!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 21:42 Jones kirjoitti:
Yhdyn edelliseen täysillä!!!!Ikävää että nämä ilkeilijät terrorisoi muuten niin hyvää palstaa...Moni äiti kun oikeastikkin on yksinäinen ja kaipaa tukea ja kannustusta!!!Joten eiköhän koiteta olla kivoja ja ainakin asiallisia vaikka erimieltä oltaisikiin....Ja sinulle VIERAILIJA!!!Vaikutat kyllä aivan huippu-tyypiltä!!! :hug:
VOI KIITOS olen ihan äimänä yleensä saan kaikki negatiiviset ihmiset kimppuun :hug:
 
anne-68
Täytyykö sitä kaiken olla aina niin ruusunpunaista sitten?Meitä on moneksi,ja kaikilla vielä sekä hyviä että huonoja päiviä,on asioita joihin eri ihmisillä on erilaiset kannat..joku kysyy jotain,saa positiivisia vastauksia,saa negatiiviselta tuntuvia vastauksia,so what?Eihän KAIKKI voi joka asiasta aina ajatella juuri niin postitiivisesti kuin ap (kuka ikinä onkaan)toivoisi.Pitäisikö sitten?Ja kuka se on se henkilö jolla on oikeus sanoa kenen negatiivinen mielipide on hyväksyttävä,kenen ei?Kenen kannanotto ei ylitä ap:n tai muiden VASTAAJIEN sietotoleranssia,kenen ylittää?JOKAINEN saa mun mielestä mielipiteensä sanoa,ilman nuoleskelua tai ajatusta että "mitenkähän tämän muotoilisi ettei kukaan vaan vedä herneitä nenään..?"Sillä hei:paljaalla silmällä katsottuna maailma EI ole ruusunpunainen.Koittakaa kestää se tosiasia.Ja onko eriävän mielipiteen sanominen haukkumista?ON,joidenkin mielestä.Kuka tuomaroi sit sen et mikä on "asiallinen" vastaus,mikä ei?Meillä on kaikilla myös erilainen ulosanti,kuten tiedätte.Ps.Joku sanoi että negatiivisten asioiden sanojat eivät edes tiedä kaikkia tosiasioita..Kuka meistä tietää?????
 
Sivusta seurannut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 19:52 anne-68 kirjoitti:
Täytyykö sitä kaiken olla aina niin ruusunpunaista sitten?Meitä on moneksi,ja kaikilla vielä sekä hyviä että huonoja päiviä,on asioita joihin eri ihmisillä on erilaiset kannat..joku kysyy jotain,saa positiivisia vastauksia,saa negatiiviselta tuntuvia vastauksia,so what?Eihän KAIKKI voi joka asiasta aina ajatella juuri niin postitiivisesti kuin ap (kuka ikinä onkaan)toivoisi.Pitäisikö sitten?Ja kuka se on se henkilö jolla on oikeus sanoa kenen negatiivinen mielipide on hyväksyttävä,kenen ei?Kenen kannanotto ei ylitä ap:n tai muiden VASTAAJIEN sietotoleranssia,kenen ylittää?JOKAINEN saa mun mielestä mielipiteensä sanoa,ilman nuoleskelua tai ajatusta että "mitenkähän tämän muotoilisi ettei kukaan vaan vedä herneitä nenään..?"Sillä hei:paljaalla silmällä katsottuna maailma EI ole ruusunpunainen.Koittakaa kestää se tosiasia.Ja onko eriävän mielipiteen sanominen haukkumista?ON,joidenkin mielestä.Kuka tuomaroi sit sen et mikä on "asiallinen" vastaus,mikä ei?Meillä on kaikilla myös erilainen ulosanti,kuten tiedätte.Ps.Joku sanoi että negatiivisten asioiden sanojat eivät edes tiedä kaikkia tosiasioita..Kuka meistä tietää?????
Siis haloo niinku oikeesti!!!!
Oon seurannut kommentointejas jo jonkun aikaa ja olet kyllä uskomattoman katkeran, negatiivisen ja pahansuopaisen ihmisen oloinen...Sinulla on myös todellakin oikeus mielipiteisiisi joten siitä vaan!!!Mutta suosittelisein silti sinulle jotain positiivisen ajattelun-kurssia tms....Luulisi olevan paha olla jo itselläänkin kun aina vaan kaikki tuntuu olevan niin harmaata...EI PAHALLA!!!
En tiedä taustoistasi ja itse asiassa ei kyllä kiinnostakkaan...mutta kovasti katkeran oloinen olet!!!Ehkä elämä kohdellut sinua kaltoin...Mutta onneksi kaikilla ei elämä yhtä negatiivistä ole!!!Ja en itsekkään ole mikään yli-positiivi...mutta asentees on ajoittain jo naurettavaa... :LOL:
 
anne-68
Paljonpa olet kommenttejani lukenut jos tuollaisen kuvan olet musta saanut!!!!Pahansuopa,katkera ym..Kas kun en ole mitään niistä!Olen vaan vankasti sitä mieltä että on oikeus ilmaista mielipiteeni VAIKKA ne JOSKUS olisivat kärkkäät tai ap:n vastaiset.So???En kyllä niistä kirveelläkään saisi KATKERIA tai PAHANSUOPIA.Nuoleskele sä ihan rauhassa,mut opettele ihmeessä erottamaan katkeruus ja pahansuopuus rehellisistä,suorista mielipiteistä.Voi herranjestas voi olla ihminen HERKKÄNÄHKAINEN!Ihan tässä itku tulee kun noin paatoksella pääsit itses purkamaan ja kaatamaan oman negatiivisuutes MUKA mun niskaan,voe voe...Ja mitä ihmettä sä alat musta tekeen jotain henkilökuvaa kun olet sitä mieltä ettei mulkaan ole siihen oikeutta?Vaikka en sellaisia ole pyrkinyt ikinä tekemäänkään.Jätä kuule lukematta mun kommenttini,tai unohda ne tasan 2 negatiivista ja lue sen sijaan 100 positiivista mitä olen tuottanut.Mistä ihmeestä olet saanutki noin rankan kuvan,huh.Vaikka eipä muakaan vois se vähempää kiinnostaa,pidä vaan mölinäs itselläsi.Ja uskox ett noi sun kuvakkeet ei tee sanomastas yhtään sen vakuuttavampaa pai painavampaa...Opettele vaikka iskeen sanan säilällä sen sijaan,jos on tarve mustamaalata.Ainii,kuulutkin tietty niihin ei-verbaalisiin ihmisiin jotka ei siihen kykene.No voooi...
 
Minun mielestä se että on ap: kanssa sammaa ei ole nuoleskelua ( jos kerran on samaa mieltä) eikä jos yrittää tukea ihmistä vaikeuksissa, mikähän siitäkin tekee nuoleskelua. Ei meistä kukaan tiedä kirjoittajista ja heidän jutuistaan ovatko tosia vai ei mutta siihenhän tämä perustuu että luotetaan ap: sanaan. Niin kuin taannoin annoin kommentteja luottaen ap: sanaan niin anne väänsi omasta mielikuvituksesta miten asiat varmaan "todellisuudessa" ovat ( viittaan huolestuneen aiheeseen) eli sillä ei ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa ja hän kommentoi tällä perusteella, se on mielestäni väärin.Olen minäkin erimieltä joidenkin kanssa asioissa mutta mietin tarkkaan kirjoitanko mielipiteeni vai en , varsinkin jos pyydetään tukea ja ymmärtämystä silloin en kerro eriävää mielipidettä.

Tuossa taannoin joku kyseli että voiko pitää avioliitossa eron tullessa koko omaisuuden jos saa miehen kanssa sovittua. Mielestäni olisi epä reilua pitää koko omaisuus vaikka mies olisi kuinka käynyt vieraissa kun en voi tietää heidän kotiolojaan ym. mutta vastasin vain että kyllä voi jos saatte keskenään asiat sovittua koska mielestäni tämä nainen ei kaivannut eron keskellä vielä minun erävää mieipidettä asiasta.Minusta on vain hyvä jos empatiaa riittää kaikille ihmiselle eikä aleta erittelemään yh ja exät ja nyxät. :hug:
 
anne-68
Siinä sulle oiva esimerkki "postiivisesta",rakentavasta kommentista,joita täällä tuotetaan...Tapelkaa niiin saatte tikkarin!Olipas nokkelasti keksitty..Kumma juttu et ihmiset ei kestä lukea muuta kun liirumlaarum-lässytystä,sit ollaan paukomassa noita niiiiin nokkelia kommentteja!Että mulla on vallan toisenlainen käsitys tappelusta,en ikinä viitsis tuhlata energiaani tuntemattoman,mitättömän tyypin kanssa TAPPELUUN.Tappelussa kun yleensä on yksi voittaja,kukahan se täällä keskustelupalstalla olisi?Aivan,ei kukaan.Keksi siis parempaa jos pakko on yrittää nokkela olla.Ja hei:HYPÄTKÄÄ YLI HETI ALKUUNSA JOS TEKSTIN LUKU TUNTUU LIIAN VAIKEALTA HYVÄKSYÄ,ei ole sen kummempaa,säästytte varhaiselta sydär
 
anne-68
Ai väänsin omasta päästäni jotain todellisuudesta poikkeavaa,kehitin jotain?Oletko nyt ihan ok...?Kerroin ko asiassa miten LAPSET VOIVAT TIETYNLAISET ESIMERKKITILANTEET KERTOA VÄÄRISTÄEN,JA HUOM:OLIVAT SIIS ESIMERKKITILANTEITA!On se sit niiin vaikea tajuta mikä on totuuden vääristelyä,mikä ESIMERKKIÄ???!!!Jätä säkin lukematta mun kommentit jos et edes tajua p¤#"an vertaa missä mennän milloinkin.Rasittavaa selitellä tampioille jotka näkee asiat tasan mustana tai valkoisena,eikä elämänkokemuksesta tunnu olevan tietoakaan,huhhuh.Niinpä lopetan mielipiteideni perustelemisen tähän,kuvittele sä ja muutkin tiukkapipot ihan mitä lystätte,ei oikeesti kiinnosta.Kas kun niitäkin täälläkin löytyy jotka asioista jotakin tajuavat,EIVÄTKÄ OLE tuollaisia ahdasmielisiä hippokraatteja.Revi siitä.Sit kun joku alusta alkaen ottaa kannan että vain suoraan haukkuu muut lyttyyn,ei mitään muuta asiaa,ollaan lässyttelemässä ja esittämässä ymmärrystä ja myötätuntoa;aivan tautisen hullua touhua joillakin!
 
Sivusta seurannut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 16:57 anne-68 kirjoitti:
Ai väänsin omasta päästäni jotain todellisuudesta poikkeavaa,kehitin jotain?Oletko nyt ihan ok...?Kerroin ko asiassa miten LAPSET VOIVAT TIETYNLAISET ESIMERKKITILANTEET KERTOA VÄÄRISTÄEN,JA HUOM:OLIVAT SIIS ESIMERKKITILANTEITA!On se sit niiin vaikea tajuta mikä on totuuden vääristelyä,mikä ESIMERKKIÄ???!!!Jätä säkin lukematta mun kommentit jos et edes tajua p¤#"an vertaa missä mennän milloinkin.Rasittavaa selitellä tampioille jotka näkee asiat tasan mustana tai valkoisena,eikä elämänkokemuksesta tunnu olevan tietoakaan,huhhuh.Niinpä lopetan mielipiteideni perustelemisen tähän,kuvittele sä ja muutkin tiukkapipot ihan mitä lystätte,ei oikeesti kiinnosta.Kas kun niitäkin täälläkin löytyy jotka asioista jotakin tajuavat,EIVÄTKÄ OLE tuollaisia ahdasmielisiä hippokraatteja.Revi siitä.Sit kun joku alusta alkaen ottaa kannan että vain suoraan haukkuu muut lyttyyn,ei mitään muuta asiaa,ollaan lässyttelemässä ja esittämässä ymmärrystä ja myötätuntoa;aivan tautisen hullua touhua joillakin!
Lopeta samalla koko sairas kirjoittelusikin!!!Alat vaikuttaa jo ihan mielipuolelta ja vaikka omasta mielestäsi varmaan oletkin verbaalisesti lahjakas niin kovasti menee juttusi ristiin...!!!!Ja on täällä muitakin jotka osaavat ilmaista itseään...Ja osaavat tehdä sen vaan käytöstapoja unohtamatta!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 16:57 anne-68 kirjoitti:
Ai väänsin omasta päästäni jotain todellisuudesta poikkeavaa,kehitin jotain?Oletko nyt ihan ok...?Kerroin ko asiassa miten LAPSET VOIVAT TIETYNLAISET ESIMERKKITILANTEET KERTOA VÄÄRISTÄEN,JA HUOM:OLIVAT SIIS ESIMERKKITILANTEITA!On se sit niiin vaikea tajuta mikä on totuuden vääristelyä,mikä ESIMERKKIÄ???!!!Jätä säkin lukematta mun kommentit jos et edes tajua p¤#"an vertaa missä mennän milloinkin.Rasittavaa selitellä tampioille jotka näkee asiat tasan mustana tai valkoisena,eikä elämänkokemuksesta tunnu olevan tietoakaan,huhhuh.Niinpä lopetan mielipiteideni perustelemisen tähän,kuvittele sä ja muutkin tiukkapipot ihan mitä lystätte,ei oikeesti kiinnosta.Kas kun niitäkin täälläkin löytyy jotka asioista jotakin tajuavat,EIVÄTKÄ OLE tuollaisia ahdasmielisiä hippokraatteja.Revi siitä.Sit kun joku alusta alkaen ottaa kannan että vain suoraan haukkuu muut lyttyyn,ei mitään muuta asiaa,ollaan lässyttelemässä ja esittämässä ymmärrystä ja myötätuntoa;aivan tautisen hullua touhua joillakin!
Alkuperäinen aihehan oli naiset toisilleen susia (tai jotain sinne päin), nythän kävi niin että sinä tulit "sutena" tänne. En halua sinulle pahaa , ajattelin vaan että oman verepaineesi kannalta ehkä sinun ei kannattaisi vastailla tälläisiin juttuihin jossa on "liirum laarumin" kirjoittelijoita .olet varmasti ihan kiva ihminen ja itsehän sen parhaiten tiedät, tämähän on VAIN keskustelu palsta , ei tätä kannata niin tosissaan ottaa. :flower:
 
anne-68
Jaa,vai tuli minä sutena tänne?Mielipiteeni oli ettei kaikki ole ruusunpunaista,sekös on sutena olemista?Mielenkiintoista..
Ja toinen juttu:kuka olikaan kun oli mieltä etten enää esittäisi ajatuksiani:hyppää kaivoon,varmasti esitän,voit ihan rauhassa jättää lukematta.Ei niit sunkaltaisille ole tarkotettukaan.Ristiriitaista... :kieh: Otappas sanakirja kauniiseen käteesi ja tsekkaa mitä tarkoittaa ristiriitainen,teethän niin,teeeeethän?????Ja voi kyllä,minä OLEN verbaalisesti lahjakas ollut jo eka luokalta,tasan ei käy onnen lahjat,sä siis joudut oleen ilman!Mitäs olit jonon hännillä :LOL:
 
pukariko
anne-68 taitaa vain jatkaa samaa rataa. Niin fiksu kun tuntuu olevan... Ei elämä ruusunpunaista olekkaan aina,mutta ei sitä päätä tarvi silti loputtomiin aukoa.
Jos kus pitää osata lopettaa.
 
Ihmettelen todella jos tää kaikki on saanut alkunsa vain Anne-68 ensimmäisestä kommentista ketjussa -lähivanhemman holtiton elämäntyyli. En kyllä kertakaikkiaan löytänyt asiasta mitään epäystävällistä tai muutenkaan asiatonta.
Jos tuo jonkun asian keskustelupalstalle, pitäisi kyllä olla valmis ottamaan vastaan myös mielipiteitä, jotka ei ole samat kuin omat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 22:35 Tantu kirjoitti:
Ihmettelen todella jos tää kaikki on saanut alkunsa vain Anne-68 ensimmäisestä kommentista ketjussa -lähivanhemman holtiton elämäntyyli. En kyllä kertakaikkiaan löytänyt asiasta mitään epäystävällistä tai muutenkaan asiatonta.
Jos tuo jonkun asian keskustelupalstalle, pitäisi kyllä olla valmis ottamaan vastaan myös mielipiteitä, jotka ei ole samat kuin omat.
Ei kaikkia saanut alkuaan siitä holtiton jutusta. Annen jutut tuolla muualla on ihan kivoja tässä kävi vaan ehkä että asia vähän riistäytyi käsistä ja väärin käsityksiä tuli puolin ja toisin mutta ainahan niitä sattuu. Mielipiteitä saa kyllä mielestäni antaa jos niitä kysytään mutta jos kysytään neuvoa ja apua niin minä ainakin yritän sen mielipiteen jättää antamatta varsinkin jos on eriävä ja tukea apua pyytävää se voisi jotenkin ennestään masentaa tai vaikuttaa haitallisesti tilanteeseen ( siis minun mielestä)


PS. hyvää jatkoa myös annelle
 

Yhteistyössä