Naisten kateellisuus

  • Viestiketjun aloittaja "Katariina"
  • Ensimmäinen viesti
"Katariina"
Miksi pienirintaiset naiset ovat kateellisia isorintaisille naisille? En ole koskaan kuullut kenenkään isorintaisen olevan kateellinen pienirintaiselle.

Eikö pienirintaiset naiset kestä sitä,kun miehet kuolaavat ja juoksevat isorintaisten naisten perässä.

Pelkäävätkö pienirintaiset naiset,että isorintaiset naiset vievät heidän miehensä?

Eikö silloin kannattaisi kysyä mieheltään,että miksi en kelpaa sinulle miksi syyttää isorintaisia naisia siitä,että miehet pettävät pienirintaisia naisiaan,koska haluavat saada seksiä isorintaisen naisen kanssa eikä niitä isoja rintoja saa kotoa.
 
"aamuvirkku"
hahaha! ihana provo <3

olen kuullut isorintaisista naisista, jotka ovat pienirintaisille kateellisia. selkäkivut tms. historiaa, jos ois pienemmät. ja jos vielä oot hoikka ja tajuttomat bosat, niin hankala löytää istuvia vaatteita.

en oo kateellinen isoita rinnosita, vaan normaaleista :) naiset on aina kateellisia jostain. ja en usko, että pienet rintani vievät miehet, toiset on perseiden perään ;)
 
"vieras"
No jaa. Ennen lapsia ja imetystä mulla oli kuppikoko 65 E. Isot, täyteläiset, ja joo huomiota herättävät rinnat. Naiset ja miehet kyseli onko aidot. Nice. Joka tapauksessa, mä olin hirmu kateellinen niille kellä oli pikkuiset b-kupin tissit. Aidosti kateellinen. Musta ne kauniit. Ja käytännöllisemmät. Enkä mä rehellisesti pitänyt siitä huomiosta jota isoilla rinnoilla sain. Onneksi, imetys teki tehtävänsä ja koko on nyt 75 B. Very happy me! :) Enää ei tarvi olla kateellinen kelleen :p
 
Minulla on isot rinnat, mutta eipä ole koskaan kukaan ollut varsinaisesti kateellinen. Tai minä miellän kateellisuuden "vihamieliseksi" käytökseksi minua kohtaan, enkä ole sitä joutunut kohtaamaan ainakaan päin kasvoja. Toki pienempirintaiset kaverini ovat saattaneet heittää huumorilla jotain juttua, mutta ei oo kukaan koskaan vihannu minua isojen tissien takia.
Minä luulen, että ne jotka joutuu "kateellisten" ihmisten kohteeksi, ovat yleensä vähän turhan yliluulosia itsestään ja antavat sen näkyä käytöksessään muita kohtaan. Esim. olemalla hieman ylimielinen tai muita alentava tai muuten vaan töykeä ja tästä omasta käytöksestään saatavan palautteen sitten tulkitsee kateellisuutena.
 
Tissi kuin tissi
Eipä noi isot rinnat itsellä oo mun mielestä nyt niin ihmeelliset olleet. Koko kuin koko, kunhan niillä voi imettää. Välillä on tullut ei toivottua huomiota, mutta sitä voi saada muistakin syistä. Selkäongelmia ei ole koskaan ollut, vaiika kokoni on 80 J ja lähestyn neljääkymppiä. Rinnat eivät ole myöskään estäneet maratonharrastustani.

En ole kuullut kenenkään olevan mulle tisseistä kateellinen...
 
niih
[QUOTE="Katariina";26587014]Eikö pienirintaiset naiset kestä sitä,kun miehet kuolaavat ja juoksevat isorintaisten naisten perässä.[/QUOTE]

Ystävä kallis, eivät kaikki miehet kuolaa ja juokse isorintaisten naisten perässä.
 
"hih"
Mistä päättelet jonkun olevan kateellinen sinulle?

En usko että noin on.

Koska jos noin olisi, niin eikö silloin palstallakin olisi aloituksia isorintaisista. tai netissä olisi juttuja miten haukutaan isorintaisia.

kuten on milanna-haukkumisia, työttömien haukkumisia, kotiäitien haukkumisia, näitähän kadehditaan kun saavat olla kotona, on kaikkien kauniiden naisten ja palstalaisten haukkumisketjuja, on kalastajan vaimo-haukkumisketjuja ja kateellisuus-ketjuja.

ei kukaan oikeasti kadehdi isoja rintoja, moni tykkää että on pienet rinnat ja on laiha.
 
Olen aina ollut isorintainen. En nyt varsinaisesti ole kateellinen pienirintaisille, koska en niinkään tunne kateuden tunnetta. Mutta olen kuitenkin aina toivonut sitä että voi kunpa joskus heräisin aamulla ja rintani olisi poissa. En näe mitään syytä miksi joku haluaa isot tissit, sillä minun mielestäni näistä on vain haittaa miljoonalla eri syyllä.

Enkä oikeen usko siihen että mies valitsee naisen rintojen koon mukaan.
 

Yhteistyössä