Naistenklinikalla keväällä 2016 synnyttäneitä?

Edessä suunniteltu sektio ja radin vuoksi paikkana NKL. Siellä on edelleen iso remontti käynnissä ja haluaisinkin tietää kokemuksianne ko. sairaalasta kuluvalta keväältä. Saako perhehuoneita, onko "vauvalaa", aiheutuuko remontista meteliä?
 
Minä synnytin nyt huhtikuun alussa siellä. Synnytykset hoidetaan 5kerroksessa, synnytyssali oli paljon siistimpi ja hienompi kuin 2011 esikoista synnyttäessä siellä alakerrassa... perhehuoneessa usea oli mutta itse en sellaista ottanut. Remonttia ei huomannut mitenkään eikä mitään meteliä ollut. :)
 
Mullakin tarkoitus mennä naikkarille muutaman viikon sisällä, mutta ilmeisesti aika ruuhkaista ollut viime aikoina ja jengiä päätynyt kättärille.

Osaako kukaan naikkarilla synnyttänyt sanoa kuin helposti perhehuone irtoaa tätä nykyä jos rempan takia vähemmän tilaa muutenkin käytössä?

Kiitti etukäteen!
 
Kun itse lähdin synnyttämään niin ensin soitin kättärille ja sieltä sanoivat että heillä on täyttä, mene naikkarille ja huokasin helpotuksesta että jes mielelläni. :D Perhehuone olis varmaan saatu, aika vähän tuntu porukkaa olevan mutta tilanteet elää ja koskaan ei voi tietää etukäteen saako perhehuoneen vai ei. Kai se aika sama juttu on joka sairaalassa? Mitenkäs sitä synnyttäjien määrää etukäteen ennustaisi. Sairaalalasku oli puolet pienempi kun ei ottanut perhehuonetta ja siitä syystä siihen päädyttiin :whistle:
 

Yhteistyössä