Nalkutanko ihan turhasta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kultakaivos
Ei tulis minun miestä tuommosesta kaverista, ei. Joku roti sentään on oltava, ei siitä mitään tule, että lorotellaan puhdasta vettä ihan turhaan.

Toisaalta tuo ei olis mulle suurikaan ongelma, koska mulla on vessaremontin jälkeen taatusti joko jätteet polttava tai kompostoiva käymälä. Vesivessa kuuluu historiaan.
 
kapo
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja jaisd:
No kyllä ärsyttäisi minuakin täysin turha vesilaskun korottaminen, tommonen voisi jäädä tekemättäkin :D
Mua taas ärsyttää se, että joudun koko ajan vetämään vessoja poikien jäljiltä! :kieh: Olisin ikionnellinen, jos jokainen joka käynnin jälkeen vetäisi vaistomaisesti vessan!
varsinki sen jälkeen ku ovat käyneet täysistunnolla
 
vieras
Kyl mäkin käyn paskalla 2-3 krt päivässä.. joku ylempänä ihmetteli. Het aamutuimaan tulee jo eka! :D kerronko lisää...hajusta, koostumuksesta...mmmm, en mä viihti nytte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Nalkuttaminen on aina turhaa. Jos kertasanominen ei auta, niin pitää vaihtaa tekniikkaa tai luovuttaa.
Kyllä ainakin kahdesti pitää sanoa ennen kuin vaihtaa taktiikkaa! En oo mies, mutta ainakaan mä en välttämättä vielä ensimmäistä sanomista edes huomaa! :ashamed:
No ok kaks kertaa vielä menee. Mut kolmas kerta on jo liikaa. :D
 
pyllis
Meillä ainakin kiinetä vesimaksu kuukausittain. Eikö teillä?

Toisaalta, voisitko antaa miehesi hoitaa intiimit asiat ilman että puutut asiaan ja nalkutat? Kuulostat brutaalilta emännältä.
 

Yhteistyössä